Onder zeer deskundige begeleiding onze zaken weer goed op orde!

De notaris is zeer deskundig, waar nodig een beetje streng, maar heeft altijd met een joviale glimlach onze zaken weer goed op orde gebracht. Het kantoor is goed bereikbaar en ook alle medewerkers zijn zeer deskundig en vriendelijk. Je wordt als serieuze klant behandeld. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Netjes en verzorgd

Alles duidelijk uitgelegd en alles keurig op orde

• Contact gehad met vestiging: Genemuiden

Zeer voorkomend, zeer correct,zowel notaris als de medewerkers.

Ik ervaar de bejegening als klantvriendelijk, men is bereid mee te denken en oplossingsgericht te werken.

• Contact gehad met vestiging: Genemuiden

Snelle service en duidelijke informatieverstrekking

Goed bereikbaar, snelle service en duidelijke informatieverstrekking.

• Contact gehad met vestiging: Genemuiden

Ervaren notaris met veel mensenkennis.

Prima notaris met veel mensenkennis. Hij geeft duidelijk aan wat nodig is en geeft prima adviezen. Het geeft rust als je weet dat het goed geregeld is.

Goed en duidelijk antwoord

Per telefoon kwam ik in contact met de heer van Notariskantoor IJsseloevers. Tijdens dit gesprek heb ik mijn persoonlijke en vervelende kwestie beknopt toegelicht, inclusief de vraagtekens die ik hierbij had. Ik ben zeer tevreden over de geduldige en volledige beantwoording van mijn vragen, waarbij geen enkele terughoudendheid of haast te bespeuren was. Wat mij opviel, was de ‘gepaste empathie’ waarmee het gesprek werd afgesloten, in vergelijking met eerdere gesprekken die ik met anderen heb gevoerd. Mijn tot dusver opgedane ervaring met Notariskantoor IJsseloevers zou ik dan ook omschrijven als 'zeer prettig'.

Correct en goed

We zijn duidelijk en goed op tijd op de hoogte gehouden waar en wanneer alles zou passeren en geregeld moest zijn.

• Contact gehad met vestiging: Genemuiden

Zeer snelle en vakkundige informatie !

Zeer deskundige hulp!

Zeer consiëntieuze notaris

Notaris Tjeenk Willink heeft verstand van zaken en weet dit op een prudente en adequate wijze voor het voetlicht te brengen.

• Contact gehad met vestiging: Kampen / IJsselmuiden

Precies wat ik nodig had.

Snelle en zeer persoonlijke dienstverlening. Belangrijk in de tumultueuze periode na een sterfgeval.

goed geholpen

op advies testament lateen maken. zelf wat op de lange baan geschoven. maar netjes afgehandeld door notaris

• Contact gehad met vestiging: Genemuiden

De cultuur in dit kantoor is empatisch en deskundig.

Ijsseloevers is niet traditioneel dor en droog maar juist vriendelijk, hulpvaardig en altijd snel tot actie bereid.

Geen bijzonderheden

Goede notaris!

Top bedrijf! Echt een aanrader

uitstekend

eenvoudigweg uitstekend

• Contact gehad met vestiging: Kampen / IJsselmuiden

Tjeenk een Fijne man die meeleeft

Legt alles op zijn manier rustig uit en staat open voor vragen je mag altijd bellen voor vragen

Kort en zakelijk

Moesten mondkapjes op, verkopende partij mocht niet aanwezig zijn.

Goede en duidelijke uitleg

• Contact gehad met vestiging: Genemuiden

Ik ben nu al twee keer bij Notariskantoor IJsseloevers geweest, en beide keren zeer tevreden over de service en diensten. Je krijgt zaken in normale mensen taal uitgelegd, wat het een stuk makkelijker maakt om goede keuzes te maken en door 'taaie' stukken te lezen. Daarnaast wordt je -niet geheel onbelangrijk- altijd ontvangen met een goed humeur en een lach.

Open en Spontaan!

Ook een op een aantal andere vragen werd serieus op in gegaan! Daar voor dank.

Duidelijkheid

Het was een prettig onderhoud. Kort maar krachtig.

correct en doeltreffent

wij zijn goed en correct geholpen.

• Contact gehad met vestiging: Genemuiden

Keurig ontvangen korte uitleg op de vragen

Keurig ontvangen korte uitleg. Vond de uitleg wel op vragen wel erg kort en afgeraffeld. Had het idee dat er weinig tijd voor onze vragen was.

leuke en duidelijke uitleg

Doortastend, kordaat en desjundig

Prettig contact met een deskundige notaris.