Betrokken en bevlogen verloskundigen

5 kinderen gekregen, 5 keer begeleid door verloskundigen van Lucina. Ze deden het bij elke bevalling super. Ze gaven me het vertrouwen dat ik het kon en waren heel begripvol en steunend als ik daar aan twijfelde. Tegelijk stralen ze ook zoveel professionaliteit uit, dat ik er echt op kon vertrouwen dat ze de juiste dingen op het juiste moment zouden doen. Ook de telefonistes/assistentes zijn heel betrokken en vriendelijk.

Fijne verloskundige praktijk

Goed begeleid tijdens mijn 1e zwangerschap

Goede ervaring gehad op een paar dingetjes na, paar x hartje tijdens afspraak niet gehoord/ is niet gedaan vond ik erg jammer had dit graag wel gewild voor mijn eigen gemoedsrust. Bij de bijna laatste controle deed een nog in opleiding persoon mij buik voelen dit heb ik als erg onprettig ervaren al had ze wel mijn toestemming maar ze deed me pijn geen goed gevoel hier aan over gehouden. Hierbij bood ze ook geen excuses voor aan maar zei dat het soms pijn kan doen, hier ben ik het er niet mee eens want was niet mijn eerste kindje en heb het weleens anders ervaren bij jullie

Zoals het zou moeten zijn

Aardige deskundige dames die mij en mijn vriend 9 maanden lang hebben begeleid. En ook nog na de bevalling met 3 huisbezoeken en telefonische hulp. Ik zou bij een volgende zwangerschsp weer naar Lucina gaan.

Heel erg fijn!

Fijne begeleiding bij mijn 2 zwangerschappen gehad. Eerste bevalling erg heftig ervaren en daar werd in mijn 2e zwangerschap ook veel aandacht aan besteed. Waar door ik ook weer echt van mijn 2e zwangerschap heb kunnen genieten.

Mijn ervaring bij verloskundige lucina dat zijn echt goed en helpen mijn tijdens die ik was in het ziekenhuis.

Heel goede begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling gehad!

Ik heb heel goede begeleiding gekregen bij Lucina gedurende mijn zwangerschap en bevalling. De verloskundigen kwamen kundig over en waren aardig en spontaan! Ze gaven me een goed gevoel en vooral tijdens mijn bevalling voelde ik me in mijn kracht gezet worden.

Goede ervaring!!

Hele fijne ervaring. Kon met al mijn vragen terecht en kreeg goede tips als ik die nodig had. Ik ben heel tevreden!

Geweldig, je voelt je erg op je gemak!

Ik heb sowieso al hele goeie ervaringen met Lucina. Vandaag was ik er voor het plaatsen van een spiraal en de verloskundige (carmen) heeft me goed geholpen. Ik voelde mij erg oo mijn gemak en ze vertelde elke keer wat ze aan het doen was. Echt een top meid!!

Dankzij Emma een super fijne begeleiding gekregen!

Zowel voor, als na de bevalling ongelofelijk fijn geholpen met lichamelijk en geestelijke problemen waar je als aanstaand moeder tegenaan kunt lopen. Ontzettend dankbaar voor de lieve Emma die elke keer weer ervoor zorgde dat ik vol goede moed verder ging!

Menselijke en laagdrempelige hulp

De lucina dames zijn stuk voor stuk lieverds die weten waar ze het over hebben. Ze zijn kundig maar verliezen niet het oog voor de personen waar het om draait. Wanneer je ergens mee loopt nemen ze altijd de tijd en nemen ze je altijd even serieus.

Je wordt ontvangen in een warm bad iedereen is super aardig en weten je precies gerust te stellen als dat nodig is

Super lieve fijne verloskundigen die altijd klaar staan.

Hele lieve vrouwen. Fijne hulp gehad en altijd beschikbaar. Ook via spoednummer altijd te bereiken en nooit het gevoel had dat dit niet mocht. Heel fijn !! Bedankt meiden. Dit was mijn laatste dus ik zal jullie niet meer zien maar voor alle andere vrouwen zou ik allemaal naar jullie doorsturen.

Super fijne begeleiding door hele lieve dames

Ik ben nu twee keer begeleid door de dames van Lucina en beiden keren ben ik even prettig begeleid tijdens mijn zwangerschap en bevalling. Ze denken met je mee en weten je goed te ondersteunen. Ik raad iedereen deze verloskundige praktijk zeker aan en zou er zo weer naar toe gaan bij een eventuele volgende!

Super goede en liefdevolle zorg

Wij hebben super goede begeleiding gehad tijdens de zwangerschap van ons tweede kindje. Helaas halverwege medisch geworden dus overgedragen aan het ziekenhuis. Nazorg weer van de verloskundige gehad en dit als zeer prettig ervaren.

Fijne verloskundige praktijk

Fijne ervaring. Nemen de tijd voor je. Zijn goed bereikbaar.

goede begeleiding, zeer professioneel, ondanks grote praktijk, altijd persoonlijke aandacht. Hele goede begeleiding tijdens zwangerschap.Ben uiteindelijk bevallen in ziekenhuis op medische indicatie ( niet met verloskundige van jullie, ook heel goed trouwens). Maar begeleiding tijdens zwangerschap erg goed!!

Prettige begeleiding

Persoonlijke en prettige begeleiding. Groot compliment ook voor de assistentes, die zijn altijd heel lief en meedenkend. De verloskundigen zijn ook allemaal betrokken en nemen echt de tijd voor je.

Er werken stuk voor stuk toppers bij Lucina.

Geen seconde spijt gehad om twee keer mijn zwangerschappen en bevallingen “bij” Lucina te doen. Zelf heb ik echt super fijne ervaringen met alle verloskundigen die er werken. Enorm lief, meelevend en bovenal kundig. Ze weten wat ze doen! Mocht ik ooit nog eens zwanger raken, ga ik zeker weer naar Lucina!

Altijd prettig in de contacten

Alleen contact voor de nacontrolle maar zeer prettig ervaren

Perfect!

Onze ervaring met Lucina was perfect. Bij alle medewerkers voelden we ons fijn en heel erg kundig behandeld. Er werd echt de tijd genomen en je voelde elke keer weer de passie voor hun werk. Een volgende keer zou ik zeker weer voor Lucina kiezen.

ik ben zeer maar zeer tevreden over deze verloskundigenpraktijk. Iedereen was erg behulpzaam van begin tot einde. Ik werd niet alleen gelaten, er was een antwoord en een oplossing voor alle zorgen. alle verloskundigen zijn heel, heel aardig, heel betrouwbaar, verantwoordelijk, persoonlijk en verantwoordelijk. Ik zou deze verloskundigenpraktijk aan iedereen aanbevelen, Carmen Bax was de verloskundige bij de bevalling en ik ben zeer tevreden, een super behulpzame, grappige, aardige, lieve verloskundige!

Ik heb jullie gemist in mijn tweede zwangerschap, maar jullie waren het beste hulp toon mijn 10 dagen geboren meisje RS virus had. Hartelijk bedankt!

Voor herhaling vatbaar!

Wat een fijne praktijk is Lucina! Persoonlijk, professioneel en allemaal even vriendelijk en deskundig. Er was écht tijd en aandacht voor mij als zwangere.

Hele fijne begeleiding tijdens mijn zwangerschap en tijdens de kraamtijd. Denken mee en geen vraag is te veel.

Selma Lagerhof -erf 47

3315AR Dordrecht