Lieve meiden

Ik was medisch en daarom had ik een verloskundige nodig voor nazorg. Hele lieve meiden kreeg ik op bezoek in mijn 1e week en deze hadden een luisterend oor en deden de controles uitstekend. Ook toen ik twijfelde over mijn herstel was ik gelijk welkom en dachten ze met me mee

Kundig en vertrouwd

De dames van de praktijk zijn allemaal ontzettend vriendelijk en nemen de tijd voor je. In beide zwangerschappen ben ik hier goed en fijn begeleid, kreeg ik antwoord op al mijn vragen en voelde ik me gesteund en begrepen. Nooit was hier iets teveel. De dames zijn kundig, duidelijk en betrokken. Aanrader!!

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden over de diensten van "Lucina". Iedereen is erg aardig. Ik raad het met heel mijn hart aan! Met vriendelijke groet, Agnieszka

Goed ervaring

Goedemorgen mijn ervaring met verloskundige Lucina is heel goed en ben ik blij met alle medewerkers ,en bedankt iedereen Tissam Benmesaoud

Hele fijne ervaring

Moest in eerste instantie even wennen, doordat je regelmatig een andere verloskundige treft.. Maar alle dames zijn stuk voor stuk even vriendelijk..

Ik ben op een warme manier ondersteund gedurende mijn zwangerschap.

In mijn zwangerschap heb ik veel te verduren gehad. De manier waarop ik ben begeleid en ondersteund was geweldig! Ze zijn warm, persoonlijk en zeer professioneel.

De beste

Voor beide zwangerschappen voor Lucina gekozen . Eerste keer bevallen in het ziekenhuis medisch, maar de tweede keer ook in het ziekenhuis met Lucina en het ging super goed. Ze hebben voor mij zo goed verzorgd en de tweede bevalling was veel prettiger dan de eerste.

Zeer kundig en fijn geholpen. Niks is te veel moeite en stonden altijd voor je klaar

Hele fijne zwarschappen en ervaring mee

Goed contact, professionele houding, fijn gevoel aan overgehouden.

Lieve verloskunde heel goed ervaring

Heel goed praktijk. Ik ben tevreden

Goede ervaring gehad met Lucina, uitstekend.

Ik ben erg tevreden met Lucina en zou familie en vrienden aanraden. Altijd al tevreden geweest. Bedankt allen, voor jullie hulp en steun die ik heb gehad bij jullie.

Geweldige lieve vakkundige mensen.

Kan geen betere verloskundige wensen. Erg begripvol, aardig en vakkundig. Echt een aanrader.

Was oké

Ik heb niet zo veel ervaring mocht ik toegeven heb ze tijdens mijn kraamtijd gezien en dat was 3 keer of 4 misschien en tjaa was oké ik kan niks negatiefs over ze zeggen had geen vaste verloskundige en leuke meiden voor een korte bezoek uur geen klachten erover was oké

My experience with Lucina was so great. They were very helpful and friendly . Every time they were available in phone call. I feel so comfortable with them.My 40 weeks of pregnancy and after the delivery of 6 weeks whenever I needed help they always here for me some time came my home for emergency check ups.made urgent appointments to hospital if is needed.thank you so much

Super goede begeleiding van een top team.

Wij zijn heel blij met de begeleiding die wij hebben gekregen. De communicatie is goed, de informatie is duidelijk en de benadering is persoonlijk.

Ze staan altijd klaar als je ze nodig hebt in alles. Tot a Aan de laatste moment Bedankt

Geweldige begeleiding van fijne warme kundige verloskundige!

Fijne persoonlijke zorg

Hele lieve verloskundigen die alle tijd voor je nemen. Fijne derde zwangerschap gehad onder begeleiding van Lucina.

Harstrikje goed

Heel aardige mensen Doen hun werk perfect Zij hebben mij ook emotioneel ondersteund

Persoonlijk en ervaren

Ik heb het personeel van Lucina als zeer prettig en persoonlijk ervaren. Mocht ik weer zwanger worden, dan zou ik zo weer voor Lucina kiezen.

Deskundig, persoonlijk, warm en toegewijd

Er is door iedereen superloyaal meegewerkt om ons te begeleiden bij mijn vierde bevalling op de manier zoals wij hoopten dat het mocht gaan. Er werd meegeleefd, meegedacht, advies gegeven en vooral liefdevol gezorgd.

Erg vriendelijk

Ik ben na mijn keizersnede pas na een week thuisgekomen. Toen werd de zorg door Lucina overgenomen. Al in het ziekenhuis telefonisch contact gehad en bij thuiskomst kwam er direct de dag erna iemand langs. Heel fijn gesprek gehad en had echt het gevoel dat ik ten alle tijden mocht bellen als er iets was of vragen waren. Fijn.

Fijne verloskundige praktijk

Mijn tweede zwangerschap ook weer bij Lucina doorgebracht en het is mij wederom goed bevallen!

Positief tevreden

Ik ben erg blij met de samenwerking met Lucina. Zeer vriendelijk en beleefd personeel werkt. Ik heb hele goede herinneringen aan die tijd, elk van hen zorgde voor mij en mijn kind

Deskundig, betrokken en vriendelijk

Alle medewerkers van Lucina zijn deskundig, betrokken en vriendelijk. Ik had geen betere begeleiding kunnen wensen. Tijdens mijn bevalling ben ik uitstekend geholpen door Ginger en Priscilla. Bij een volgende zwangerschap kies ik zonder twijfel weer voor Lucina!

Selma Lagerhof -erf 47 3315AR Dordrecht