Ee goede begeleiding gehad gedurende mijn zwangerschap

Lieve en leuke meiden in de praktijk.

Hele fijne ervaring! Ik zou het zo weer doen :)

Ik ben eind november bevallen van mijn eerste kindje en ben tijdens mijn zwangerschap onder controle geweest bij Lucina. Mijn ervaring met verloskundige praktijk Lucina is heel erg fijn geweest. Zowel het telefonisch contact met de assistentes als het face to face contact met de verloskundigen was altijd zeer vriendelijk en warm. De dames zijn erg kundig en dat zorgde voor veel (zelf) vertrouwen gedurende de zwangerschap. Ik ben uiteindelijk dmv een inleiding bevallen in het ziekenhuis, maar ook daar kreeg ik bezoek van één van de verloskundigen. Het contact met de verloskundigen voelde telkens betrokken en warm. Ik zou het zo weer doen!

The best team!

Thank you!

Professioneel en heel vriendelijk!

Alle verloskundigen en praktijkassistenten zijn heel lief en luisteren goed. Ik voelde me er erg op mijn gemak en heb de zorg als heel prettig ervaren.

Heel goed.

Heel erg tevreden!

Fijn

Fijn

Echt goede verloskundige!

Aardige mensen in Lucina die altijd klaar staan ​​om te helpen.

hele aardige dames, altijd behulpzaam en geduldig

elke afspraak was nuttig. Ik spreek niet zo goed Nederlands, maar de dames waren altijd bereid om te helpen in het Engels. alles was geweldig tijdens mijn zwangerschap en daarna.

Fijne team van verloskundigen

Een heel fijne bevalling gehad. Bijna volledig handsoff bevallen zoals mijn wens was. In de voorbereiding al vroeg mijn bevalplan doorgesproken. Geen vraag was te gek en kon altijd bij hen terecht. Soms wisten ze het antwoord echt niet als ik in het weekend belde, maar werd ik even later terug gebeld omdat ze het toch verder hadden uitgezocht en een antwoord hadden voor mij. Priscilla heeft nadat mijn dochtertje geboren was doortastend gehandeld toen er nog een fluxus optrad. Ondanks de schrik hiervan kijk ik positief terug op deze bevalling.

Mijn complimenten voor alle verloskundige en assistente! Stuk voor stuk top. Ik heb ondanks mijn zware zwangerschap een hele fijne ervaring gehad in deze praktijk, altijd een luisterend oor, er wordt met je meegedacht en altijd naar een oplossing gezocht. Ik zou hier zo weer terug komen!

Lief en deskundig

Alle afspraken tijdens mijn zwangerschap waren fijn. Leuke mensen, begeleiden goed, nemen de tijd voor je. Kon serieus zijn maar ook grapjes maken enzo. Nu bijna een jaar later vind ik het nog wel eens jammer dat ik ze niet meer zo vaak spreek. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Jullie zijn de beste

Ik heb een hele fijne tijd bij jullie gehad, alleen werd ik uiteindelijk overgenomen door het ziekenhuis omdat er dreigende vroeg geboorte was. In het ziekenhuis had ik geen fijne ervaring en werd ik ook niet serieus genomen. Gelukkig stonden jullie wel altijd voor mij klaar en daar ben ik jullie ook nogsteeds heel erg dankbaar voor! Nogmaals bedankt en jullie zijn de beste ❤️ Xx Kelley en Dez

Fantastische tijd weer gehad bij Lucina!

Zeer betrokken, deskundig en positief team! Stuk voor stuk fijne vrouwen. Ging er altijd met veel plezier naar toe :)

Geweldig services!

Ik raad iedereen jullie aan! Ga zo door

Geweldig services!

Ik raad iedereen jullie aan! Ga zo door

Super lieve leuke meiden!

Ik heb drie kinderen gekregen onder toezicht van de geweldige verloskundigen van Lucina. Op naar de vierde? Bedankt voor alles!!

Super goed !

Altijd goed geholpen en iedereen is vriendelijk