Fijne Verloskundigenpraktijk met lieve verloskundigen!

Ben bij Lucina geweest bij beide zwangerschappen. De nacontrole bij mijn eerste zwangerschap (miskraam) was echt buitengewoon goed. Ze leefden erg mee en waren super betrokken. Ook bij mijn tweede zwangerschap heb ik deze praktijk met lieve verloskundigen echt goed ervaren. Ik deed mee met Centering Pregnancy (echt een aanbeveling!) en kon voor vragen altijd terecht. Zelfs toen ik medisch werd, bleef er contact. Echt een super praktijk!

Zeer tevreden!!

Zeer aardige en behulpzame verloskundigen, mooie praktijk. Ze verzorgen ook een reeks Central Pragnancy lessen die je met je vaste andere zwangere meiden volgt. Daarin nemen ze je mee door je zwangerschap én bevalling, dit was zo leuk en heel leerzaam.

Super lief en heel erg kundig!

Super lieve verloskundigen!

Altijd vriendelijk en goed geholpen.

Lieve en behulpzame verloskundigen. Ik heb een fijne zwangerschap achter de rug. Ik raad het zeker aan!

Betrokken, lief en kundig

Ervaring met goeie zwangerschappen en miskramen. Beide aspecten van het werk. Maar in beide situaties bieden ze vertrouwen. Geen vraag is gek of raar en op al mijn vragen kreeg ik antwoord. Helaas was ik medisch en konden ze de bevalling niet doen maar met heel veel plezier ben ik bij Lucina geweest. Zou het zo weer doen.. Maar wij zijn compleet, TOPPERS zijn het!

De liefste verloskundigen, goede zorg

Schrijf je hier vooral in! Het zijn echt de liefste verloskundigen, goede zorg, je kunt er 24/7 terecht voor vragen en ik ben mijn zwangerschap echt goed doorgekomen mede dankzij Lucina

Tijdens zwangerschap en bevalling ben je hier in goede handen!

Bij mijn beide zwangerschappen heb ik de begeleiding bij Lucina als heel fijn ervaren. De verloskundigen zijn stuk voor stuk kundig en professioneel, maar ook ontzettend aardig en betrokken. Ze hebben passie en liefde voor hun vak en dat merk je! Door het kleine team is er persoonlijke aandacht en ken je al snel alle dames uit het team. Lucina is een fijne praktijk en voor begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling ben je hier in meer dan goede handen!

Mooie bijzondere ervaring

Hele fijne verloskundige

Voor mijn eerste zwangerschap bij Lucina terecht gekomen vanwege de positieve reviews op internet. Nu schrijf ik er zelf ook één! Ik zou deze verloskundige zeker aanraden. Hele fijne begeleiding en zorg gehad tijdens mijn zwangerschap, bevalling en kraamweek. Ze nemen de tijd voor je en je kunt altijd bij ze terecht met alle vragen en zorgen die je hebt. Ze zijn altijd heel goed telefonisch bereikbaar. Ik heb de zorg als heel fijn en betrokken ervaren, ondanks dat ik uiteindelijk overgedragen ben aan de gyneacoloog.

Vriendelijke dames!

Bij beide kinderen gelopen bij Lucina, helaas niet geholpen bij beide bevallingen, maar voor de rest erg vriendelijke dames, van de verloskundige tot aan de telefonistes. Altijd meedenkend en meelevend met tegenslagen of problemen. Zeker aan te raden deze verloskundige praktijk!

Hele prettige, passende begeleiding

Allebei mijn zwangerschappen en bevallingen en ook de miskraam begeleid door Lucina. Op alle fronten helemaal fijn. Ze vragen goed uit wat nodig is en voelen ook goed aan wanneer ze meer of minder nodig zijn. Duidelijk kundig, ook de jongere meiden.

FAN-TAS-TISCH!

Vanaf dag 1 hebben wij ons enorm "thuis" gevoeld bij Lucina. Iedereen is onwijs vriendelijk en er wordt echt op je hart gedrukt dat je moet bellen als je ongerust bent. Mede dankzij de lieve verloskundigen heb ik een fijne zwangerschap gehad en een hele prettige bevalling.

Hele fijn praktijk met kundige mensen

Zou het iedereen aanbevelen

I am very satisfied

I am very happy with all help I get during pregnancy. I was happy to go on appointments, I get all the answers. Working personal is dedicated to them work. Is nice place to go all the times.

Fijne praktijk!

Heb de zorg als goed ervaren.

Eerstelijns zorg zoals het hoort

Laagdrempelig, goed bereikbaar, op de hoogte van persoonlijke situatie; kortom zoals het bedoeld is! Heel blij met de begeleiding van alle verloskundigen maar met de betrokkenenheid van Carmen in het bijzonder.

Fantastisch!

Een compleet team van professionele, zorgzame, gezellige & onwijs lieve verloskundigen. Wat fijn dat ik ook tijdens mijn tweede zwangerschap bij jullie terecht kon. Altijd bereikbaar wanneer nodig, jullie denken mee in iedere situatie & bieden een totaal pakket voor zwangere / bevallen vrouwen. Wat een fijne plek maken jullie met elkaar!

Super goede begeleiding

Oh oh wat zijn jullie leuk en meelevend. Met alle problemen die ik had, hebben jullie laten zien altijd klaar te staan.

Top ervaring met fantastische mensen.

Tweede keer bij deze verloskundige en weer een geweldige ervaring gehad tijdens de zwangerschap en helemaal bij de bevalling. Geholpen door Ginger wat ik heel fijn vond.

Heel fijn

Ik ben heel fijn behandeld door iedereen. Echt top service.

Vakkundige begeleiding door vriendelijke en lieve verloskundigen

Vertrouwd zorgzaam

Fijne warme ervaring!

Mijn ervaring met Lucinda. Was super goed. Werd goed begrepen en goed geholpen

Fantastische verloskundigen

Tijdens mijn 1e en 2e zwangerschap begeleid door de verloskundigen van Lucina. Stuk voor stuk lieve meiden, je voelt je welkom in de praktijk en gehoord tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Met alles kon je altijd terecht voor vragen of spoed gevallen zijn ze altijd goed bereikbaar.