Onzettende goede service, snelle levering kortom een hele fijne zaak !

• Ik heb ervaring met: Bruidsstoffen

Sorry, door een fout van mij heb ik geklikt op mailadres uitschrijven, dit was niet de bedoeling. Ik ben verde heel erg tevreden over de afhandeling van de bestellingen en de servies. Vr. gr. Hennie Bolt, Atelier Le Coq

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tip: formatie bij de stoffen aanvullen met: - rapporthoogte van een dessin indien van toepassing - bij geborduurde stoffen behalve breedte van de stof ook breedte van borduurgedeelte aangeven bv bij geborduur- de jeans en i.c.m. geborduurde mesh stof

• Ik heb ervaring met: Modestoffen

Kwaliteitstof,goede service,n.a.v.strafport door post.nl. Alleen mailden jullie 13-1 dat je mij de €5.52 via sisow terug zullen storten nog steeds niet ontvangen. Zal zeker klant bij jullie blijven.

• Advies N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Modestoffen

Beste M. Zandstra, Wij hebben het even nagekeken en het klopt idd dat het geld niet retour gestort is. Bij deze is het retour gestort. Sorry voor het ongemak, en bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team van Gool stoffen

Ik kom er graag om mijn stoffen te halen. Krijg goed advies en de ruimte om zelf rond te snuffelen.

• Ik heb ervaring met: Modestoffen

De service , het contact eigenlijk alles Is zeer klantvriendelijk. Bedankt daarvoor en vooral zo doorgaan. Hiermee onderscheiden jullie je echt!!

• Ik heb ervaring met: Cocktailstoffen

een zeer aangename winkel , met vriendelijk personeel . Ik ben 1 maal bij jullie geweest . Daar ik uit Antwerpen kom en niet steeds over de auto kan beschikken is het soms wat puzzelen om te komen , maar ik ga zeker een plaatske in de agenda vinden om ieder seizoen eens langst te komen . Ook de online shop is duidelijk voorgesteld

• Ik heb ervaring met: Modestoffen

Ik kijk regelmatig op de site voor stoffen. Slechts 1x stof besteld en de kwaliteit is prima. Toen ik de stof ontving de eerste keer, zat er een foutje in. Zij hebben dit keurig opgelost en kreeg op korte termijn nieuwe. Gewoon Perfect ! Netjes te woord gestaan, verzending perfect.

• Ik heb ervaring met: Modestoffen

Geweldig winkel met personeel die gekwalificeerd zijn , goed advies , een gezellig gesprek op zijn tijd . Mooie collectie , goed advies voor de soorten stoffen . Een groot assortiment van fornituren en stoffen . Ik ga er met plezier naar toe en stap met een glimlach de winkel uit ...... TOP-winkel !!!!

• Ik heb ervaring met: Overige

• Advies N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Kinderstoffen

Reeds online besteld en ter plaatse in de winkel. Het is een aangename winkel. We waren toen met 4 en de dame uit de winkel heeft ons toen met eindeloos geduld geholpen. En wat ons opviel was het perfect aanvoelen wat we al dan niet mooi vonden! Dikke proficiat. Jullie mogen gelijk een filiaal in de buurt van Lubbeek openen!

• Service N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Modestoffen

Jullie hebben mooie en diverse stoffen. Vind het makkelijk dat jullie stoffen verkopen van de patronen in de Knip. Zou voor mij ook handig zijn met stoffen uit de Burda.

Lovense Kanaaldijk 1 5046AV Tilburg