Geen.

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe tevreden bent u over de match tussen de opdracht/organisatie en de teamleider?
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling via de interne organisatie

De teamleider is heel professioneel en erg ervaren in a.i. De teamleider. Daarom heb ik (nog) niet zoveel ontwikkel punten voor De teamleider. Die zaken die ik de teamleider mee wil geven, doe ik persoonlijk in een gesprek.

Dit is al uitgebreid besproken met de teamleider. de teamleider is een prima teammanager. Hij heeft met name halverwege wat moeite gehad om zijn draai te vinden in de nieuwe werkzaamheden. In 1e instantie leek het een korte klus te zijn en heeft de teamleider zich daar ook op ingesteld. Uiteindelijk heeft hij outbound strak neergezet. de teamleider is een prettige collega om mee samen te werken, Belangrijkste aandachtspunt voor de teamleider is zijn directheid. En dit geldt op alle fronten (ook bij de opdrachtgever). de teamleider is zich daar terdege van bewust en is daar mee aan de slag.

Als ik een punt ter verbetering zou moeten geven dan is het de eerste indruk. de teamleider heeft echt een heel mooi karakter en een verdomd goeie en eerlijke eigen mening. Deze mag in het begin voor mij wat meer naar voren komen

2 sterren: slechter dan verwacht

de teamleider wilde graag de functie van com uitvoeren. Ik denk dat deze stap te groot is geweest. de teamleider delegeerde alle zaken aan zijn teammanagers zonder dit adequaat te bewaken. Hij ging er vanuit dat teammanagers voldoende taakvolwassen waren. Controle was hier op z'n plaats geweest. Daarnaast is de teamleider te terughoudend geweest is zijn manier van aansturen (te lief). Tevens heeft de teamleider erg veel moeite gehad om de klant te managen. Uiteindelijk is hij hierin verzopen. de teamleider komt veel beter tot zijn recht als ervaren/ volwassen teamleider. Dit heeft hij bij Cendris in het verleden ook erg goed uitgevoerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vraag me af of de houding van de TL tov leidinggevende dezelfde was als tov het team.

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Geen enkele werkpunten, dit was een enorm positieve ervaring.

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Nog meer ventileren wat ze daadwerkelijk heeft gedaan, waardoor veranderingen nog beter zichtbaar worden voor medewerkers.

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

De opdracht was de teams aandacht te geven en rust te geven. Dit heeft de teamleider zeker gedaan. Misschien iets meer pro actief advies geven voor de toekomst en verander/verbeterpunten voor de organisatie. Op praktisch niveau (werkprocessen) doet hij dit zeker wel

Ontwikkelpunten: *Durf meer te vragen: de teamleider vindt het prettig om af en toe te sparren met mij als commer. Ik heb het gevoel dat hij te veel aan andere denkt en zichzelf naar een 2e plaats schuift om een ander te ontzien. Hoe goed bedoelt moet hij dit zeker niet doen en meer aan zichzelf denken. Duidelijk aangeven waar zijn grenzen liggen. *zorg dat je op tijd bent voor afspraken of laat vantevoren weten dat je later aanhaakt.

de teamleider zou soms wat gestructureerder (blauw) kunnen werken.

de teamleider mocht misschien iets actiever zijn op de vloer zelf tussen de agenten, maar voor het overige géén opmerkingen.

Soms kan de teamleider haar communicatie hard zijn of tenminste: hard overkomen. Ze weet dit, we hebben dit ook een paar keer besproken. De boodschap is altijd maar zo krachtig als ze overkomt bij de ontvanger. Dat is altijd belangrijk om in het achterhoofd te houden.

- Sollicitatie gesprek: Probeer steeds jezelf te zijn. Door te veel na te denken over wat je wel of niet moet zeggen, kwam je soms onnatuurlijk over. - Samenwerking: De scheiding tussen “de leiding nemen” en “iets overnemen” is een dunnen lijn. Wees ervan bewust hoe je kan overkomen bij collega's teammanager.

Geen

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Teamleider is klaar om een stap te maken. Hij is een coachende teammanager maar kan veel meer. Hij heeft overzicht en visie en moet dit in de praktijk gaan brengen.

reeds besproken in eindevaluatie

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Positieve ervaring in het verleden

Ik kan weinig hierover zeggen. Teamleider zit al op een hogere management niveau (tov onze opdracht van first line management).

Reeds met hem besproken

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Teamleider is zeer rationeel ingesteld, en zal dus snel structuur en controle invoeren indien nodig. Hij is een zeer harde werken, zeer toegewijd en integer. Hij kan nog beter worden indien hij zich verder ontwikkelt in de emotionele kant van het leidinggeven. Controle en hard werken is goed, lossen moet kunnen en dat is ook een werkpunt.

Communicatie mbt de behaalde resultaten tijdens de periode dat teamleider bij ons aanwezig was, had beter en correcter gemogen, daar teamleider in een moeilijke periode is toegekomen die we echter wel jaarlijks kennen omdat het dan onze piekperiode is en we dan niet onze normale resultaten wat bereikbaarheid en SLA's kunnen behalen. De periode volgend op de piekperiode van december/januari is steeds een periode met minder oproepen en mails, waardoor de resultaten terug veel beter zijn. Bij de communicatie van de teamleider kwam het er eerder op neer dat de positieve resultaten voornamelijk bereikt waren door de ondernomen acties, maar eigenlijk lagen ze in de lijn met de resultaten van vorig jaar of andere periodes die buiten de piekperiode vallen. De agenten hadden zo wel de indruk dat ze het nu pas goed deden, terwijl de resultaten er ook al vorig jaar waren (maar minder goed gecommuniceerd werden).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Creëer eerst de gunfactor binnen een bedrijf en bij de Teamleden en laat zien dat je ondersteunend bent. Een directieve houding werkt niet altijd en niet bij iedereen.

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Teamleider heeft voor een periode van 6 maanden de functie van teamleider vervuld binnen het Contactcenter van FNV. Doelen: - continuïteit - inwerken en begeleiden nieuwe teamleider - begeleiding coaches - project belastingservice Mijn ervaringen met teamleider zijn zeer positief. Teamleider is een persoon die gemakkelijk contact maakt anderen, daar ligt wat mij betreft ook zijn kracht. Zeer taakvolwassen in zijn vakgebied, pakt gemakkelijk taken op. Ook het projectmatig werken zoals de belastingservice zijn goed gegaan. Al met al een positieve ervaring.

Meer focus op administratieve zaken / taken die onderdeel zijn van de functie. Kracht zit overduidelijk in de coaching, met mensen in gesprek gaan en het menselijke aspect van de functie en minder in de administratieve afwikkeling hiervan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet altijd 'dat ga ik regelen' zeggen en het dan niet doen.. Er zijn agents die daar direct last van hebben. Dit is ook besproken met teamleider. Teamleider staat overigens open voor feedback, dat is erg prettig.

Laan van Vollenhove 3041

3706 AL Zeist