Prettig persoon, korte termijn doelstelling bereikt, overall doelstelling niet bereikt

De teamleider is een heel erg prettig persoon. Hij past zich goed en makkelijk aan binnen de organisatie. Hij vindt gemakkelijk zijn weg en werkt hard. In de eerste weken pakt hij de callcenterwerkzaamheden makkelijk op. Het is een man die verstand heeft van callcenters. Daarmee is de korte termijn doelstelling bereikt. Daarna is het allerbelangrijkste dat er gestuurd gaat worden op de output. Dit is iets waar de teamleider heel erg veel moeite mee heeft gehad. Hij heeft veel moeite gehad om overzicht te behouden over de scores en was daardoor vaak te laat met bijsturen. Along the way zijn we erachter gekomen dat de teamleider(op dit moment) geen channelmanagement materiaal is. Hij wordt gelukkig van het coachen en sturen van mensen in een callcenter omgeving. Hij wordt minder gelukkig van het nastreven van targets. Dit heeft voor de uiteindelijke mismatch gezorgd. Er wordt gevraagd of ik de teamleider wil aanbevelen. Daar sta ik ambivalent in. Voor een channelmanagement functie binnen een target gerichte organisatie wil ik dit niet. Voor een tijdelijke functie op de vloer wil ik dit wel. Deze vraag zal ik dus onbeantwoord laten.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Positief dat een sterke kandidaat snel beschikbaar bleek

Prettig samengewerkt met de teamleider, die snel en professioneel onze klantenoperatie kon gaan aansturen en dat op een goede en prettige manier heft gedaan.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Positieve ervaring in het verleden

snelle hulp en kandidaten zijn voldoende

Organisatie die snel schakelt en er voor zorgt dat geschikte kandidaten snel op gesprek kunnen komen.

Helemaal geweldig

De teamleider is ingezet als Customer Operations Manger bij Postnl Webcare. De teamleider is een open en enthousiaste mensgerichte manager. Niet alleen richting medewerkers maar ook richting alle stafafdelingen. De teamleider heeft veel ervaring op alle onderdelen. Qua samenwerking was het super.

Ervaren Teammanager die veel rust en senioriteit uitstraalt

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop de teamleider zijn taken en verantwoordelijkheden oppakt. Hij straalt rust uit in een periode waar het heel erg chaotish is. Precies wat het team nodig heeft. HIj is behulpzaam naar zijn collega's en medewerkers toe. Je kunt op de teamleider bouwen en hij weet wat belangrijk is. Als ik een aandachtpunt zou kunnen bedenken dan is deze minimaal en denk ik in de richting van meer pro-activiteit mbt vertervoorstellen en implementeren hiervan.

Rustig, geliefd door medewerkers en hij regelt het allemaal wel!

De teamleider is een persoon die geen overheersende aanwezigheid heeft maar toch heel erg zichtbaar is. Laat zich niet gek maken en straalt uit of hij alle tijd van de wereld voor alles en iedereen heeft. Altijd tijd voor een praatje met medewerkers ook op het sociale vlak terwijl veel TM hier de tijd niet voor nemen. Medewerkers hebben over hem gezegd: "ik wist niet dat teammanagers ook zo konden zijn, ik ga hem missen" dit in het kader van samenwerking met floormanagement. "hij helpt mij echt verder", "wat fijn zo'n open benaderbare houding, waardoor ik vragen durf te stellen". Maar de boventoon was "we gaan je missen". Aan de teamleider heb ik veel dingen over kunnen laten, waar ik geen omkijken naar had. Hele fijne persoon om mee te werken en ik vind het dan ook heel erg jammer dat hij niet wat langer wilde blijven. Dit is wat ik van een interimmer verwacht! N.B. ik beoordeel in dit hele verhaal de teamleider aangezien ik vind dat hij dit heeft verdiend! Ik geef normaal nooit een 10 omdat het altijd beter kan echter heeft de teamleider op alle fronten mijn verwachtingen overtroffen en helemaal ten opzichte van alle teammanagers die ik gedurende mijn carriere heb meegemaakt! Chapeau!

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Door snelle actie hadden we als organisatie binnen 2 weken een teamleider op 1 van de belan

juiste man op de juiste plaats. de teamleider weet een goede balans te maken tussen medewerkers en besturen met cijfers. zeer proactieve houding van de teamleider De teamleider kan goed met systemen/cijfers omgaan. De teamleider heeft het team in een half jaar tijd naar een stabiele situatie gebracht. de cijfers zoals bereikbaarheid en servicelevel zijn goed op norm, en hij blijft binnen het budget.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Fijne samenwerking gebaseerd op vertrouwen en respect.

Voor de 2e keer is de teamleider ingezet als TL op het Zalando project bij Majorel. We zijn verder gegan waar we ooit gebleven zijn en dat is goed uitgepakt, zonder enige opmerkingen. Tevreden over de inzet en samenwerking.

Erg tevreden

Coach voldeed aan de verwachtingen - veel kennis van Sales Goed contact

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- probeer meer te luisteren en te observeren - voor deze job te weinig strategisch gericht (ik miste de helicopterview) -pas op met ongeloofwaardig worden door de soms te positieve inslag mbt medewerkers - mag wat gestructureerder werken (plannen en organiseren van sessies)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was merkbaar dat de outsourced organisatie die wij zijn de teamleider niet ligt. Daarnaast merk ik dat hij in zijn communicatie langdradig en weinig concrete is.

De teamleider heft een positieve mindset en in zijn communicatie laat hij blijken bereid zijn tot inzet, echter merk ik dat echt doorpakken op een coaching met medewerkers door beperktheid van ruimte niet gelukt is. Daar had ik meer eigenaarschap verwacht.

* meer kort en bondig communiceren (wat betreft mondelinge communicatie).

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Ik geef nooit een 10, maar kan ook niet zeggen dat er echt een ontwikkeling is waar de teamleider aan zou kunnen werken.

Samenwerking met de teamleider was zeer prettig, maar ook effectief. Zij is een teamleider die hart voor haar team heeft. Haar opdracht lag in het versterken van de team samenhang en verhogen van de performance van het team. Dat heeft zij goed opgepakt.

Eigenlijk niets. de teamleider is een zeer ervaren teammanager die zijn vak serieus neemt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Proactiviteit Meer daadkracht en scherpte

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Positief, de teamleider heeft vertrouwen en rust gebracht in het team en een externe kijk op de organisatie gegeven. De bijdrage van de teamleider was vooral hier duidelijk, operationeel minder maar dat wisten we ook van bij de opstart en dat hadden we ook duidelijk gekaderd en afgesproken

Teamleider is wellicht wat te bescheiden. Hij hoort en ziet veel. Heeft volgens mij goede inzichten. Hij mag zich binnen het WFM team / binnen onze afdeling nog wel meer laten horen.

Iets vaker komen met oplossingen en minder met vragen Bewust omgaan met de voorbeeldfunctie voor de junior TL's.

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling via de interne organisatie

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?
  • Hoe tevreden bent u over de match tussen de opdracht/organisatie en de teamleider? N.v.t.
  • Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

kunnen we deze bespreken?

• Hoe tevreden bent u over de uitvoering van de opdracht door de teamleider?

Ben zeer tevreden, kan er geen verzinnen :)

• Hoe bent u met in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Teamleider is bij ons gekomen via een date-vast constructie. Deze is ook aangegaan. De teamleider past goed in het team en is op een erg positieve manier complementair aan de reeds aanwezige kennis en vaardigheden. Ze is rustig, weloverwogen en zeer prettig om mee samen te werken.

Stakeholderveld - probeer niet alles met het team op te lossen, maar betrek de juiste stakeholders en communiceer breed hierover, dus zeker ook naar de manager. Helpt je om snelheid te maken en te laten zien waar je mee bezig bent.

Laan van Vollenhove 3041 3706 AL Zeist