Goede zorg voor mijn kattenkinderen

Goede zorg voor mijn kattenkinderen in voor en tegenspoed

Prettige praktijk.

Al heel wat jaren mijn dierenarts, vriendelijk personeel, goede zorgen voor mijn dieren, vakkundig.Fijn is ook dat ze op zaterdag open zijn.

Word goed behandeld

Ben erg tevreden Word er goed behandeld en goede uitleg Leuk personeel en de dierenartsen ook Lief voor de beestjes Ik kom er al jaren en zou er geen andere dierenarts willen Raad deze dierenarts iedereen aan Ze zijn ook eerlijk Word er netjes behandeld

Al jaren uitstekend

Altijd vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Altijd goede service en dierenartsen met verstand en gevoel

Altijd vriendelijke assistentes en bekwame dierenartsen met gevoel. Daarbij ook nog eens een praktijk die niet alleen aan geld verdienen denkt en het beste met het huisdier en eigenaar voor heeft.

Goed geholpen zoals sltijd

Zeer goede, kundige en vriendelijke praktijk

Ik ben nu al een paar keer geweest en steeds weer heel goed geholpen. Ik heb ervaring met een andere praktijk en werd geattendeerd op deze praktijk na een aantal keer met een vervelend gevoel weg te zijn gegaan bij de ander..En wat een verademing is dit. Ik heb tot nu toe alleen maar vriendelijke, behulpzame en kundige medewerkers mee gemaakt en ook mijn honden voelen zich op hun gemak bij hen.

Professionele en kundige expertise

Lief voor onze hond voelde zich altijd op zijn gemak ging met zwaaiende staart naar binnen. Voor een nieuwe hond of ander dier zou ik graag weer terug gaan

Vriendelijke dames achter de balie. Fijne dierenarts (Niels)

Dierenarts gaf voldoende tijd en aandacht aan ons met al onze vragen en aan onze hond . Sterrilisatie is goed gegaan.Onze hond is erg angstig en hier werd genoeg aandacht en ruimte aangegeven.

Fijne dierenarts en personeel geven goede uitleg

Fijne dierenarts en personeel geven goede uitleg

Altijd tevreden

Er word tijd voor je huisdier genomen. Er word goed geluisterd naar de problemen. En alles word altijd goed uitgelegd.

grandioos

vriendelijk, gastvrij, behulpzaam. Hoge score Hospitality. Wat mij betreft is dat de helft van de behandeling, die ook dikke prima is.

Aardig, goed advies, wel wat duur als je erin meegaat

Heel goed als dierenarts, maar je kunt zo hinderden of duizenden euro’s besteden aan je huisdier. Dat is heel goed omdat je er om geeft, maar je weet niet waar je uitkomt financieel, dat vind ik vrij vaag. Als je 1 keer ja zegt kun je ook moeilijk meer terug. Lastig

Fijne dierenkliniek

Vriendelijke dierenartsen en assistenten die de tijd nemen voor baas en dier..

Betrouwbaar

Kundige, vriendelijke en betrouwbare artsen en assistenten.

Wond is goed genezen

Fijn dat ook andere ontstekingen behandeld zijn. De hond is rustig en alles is geheeld. Geen complicaties geweest. Goede voorlichting en uitleg.

Ze zijn zeer goed bezig voor de dieren

Ik word altijd goed geholpen een goed advies

Kom er al jaren naar grote tevredenheid

Met onze 2 katten en alle hondjes tot nu toe altijd goed geholpen

Tijd voor je huisdier

Momenteel ff tobben met mijn hondje, maar ze doen er alles aan om tot een oplossing te komen van een probleem

Voor inenting geweest met mijn pup. Zo lief zoals de dierenarts met haar omging. Snoepje als afleiding en geen kik met de inenting. Heel belangrijk dat de eerste ervaring goed is, zodat ze altijd met plezier naar de dierenarts gaat in de toekomst. Voor de rest helemaal goed na gekeken. Ook hierbij goed om de pup vast te leren bijv. In de oren kijken.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Komen er al 22 jaar. Altijd vriendelijk behandeld. Altijd behulpzaam als iets uitgezocht moet worden.

Fijne dierenarts!

Al jaren komen we hier met onze hond. De artsen en assistenten zijn altijd vriendelijk en leggen alles goed uit

Ervaren en zeer vriendelijk

Ik vind de dierenartsen en assistentes zeer vriendelijk naar de mensen. Ook heel lief en goed voor de dieren.

Prettig en vriendelijk en altijd meedenkend

Nog nooit klachten gehad over de behandeling van mijn dieren. Omgang met de dieren is super en ook als baasje wordt je zeer prettig geholpen. Telefonisch goed bereikbaar en ze denken altijd mee. Zou geen andere dierenarts praktijk willen

Perzikgaard 1 3206AL Spijkenisse