Een absolute aanrader!!

Afgelopen vrijdag hebben de vakmannen bij mijn ouders een douche-toilet geplaatst. Een uitkomst vooral voor mijn vader die Parkinson heeft en nu weer zelfstandig naar het toilet kan. Vriendelijke en nette monteurs, die schitterend werk heb geleverd. Dus wij raden Senzup voor 100% aan.

Een absolute aanrader!!

De mannen die bij ons het toilet hebben geïnstalleerd hebben echt top werk geleverd. Ook waren ze erg vriendelijk en beleefd! Hebben echt heel netjes gewerkt en een mooie resultaat afgeleverd. Dus wij zeggen: senzup raden wij iedereen aan. Mvg groet, Floor en Margriet de Heer

Een absolute aanrader!!

niet meedenken met de klant

Jammer dat ik moet concluderen dat de afhandeling na plaatsing van het bad erg tegenvalt. Het vullen van het bad is erg laag en als ik dit wil verhogen met 2 of 3 cm is er géén enkele medewerking. Senzup schaart zich helemaal aan de kant van de fabrikant en geeft géén enkele garantie meer na verhoging van het badwater. Alle garantie komt te vervallen, ze willen ook niet afwachten wat de consumentenbond hierover oordeelt. Nee ik krijg met de eerste aanmaning meteen een incasso met 777 euro extra kosten. Na het betalen tot 90% van de aankoopprijs is men nog niet bereid om de conclusie van de consumentenbond af te wachten. Incasso gaat gewoon door. Onbegrijpelijk! Maar een bad plaats je maar één keer bij een klant en bij de andere weet hier niet van, vandaar mijn review.

Beste Leo uit Leusden, dank voor de review en feedback. Het bad welke wij hebben geleverd is zelf door u uitgekozen. Wij als leverancier zullen geen aanpassingen verrichten aan onze producten die niet normaal geacht worden. Hierdoor zullen alle garantie-bepalingen vervallen. Dit heeft de consumentenbond u ook zelf medegedeeld. Jammer dat er andere verwachtingen waren, maar dit heeft helaas niks te maken met het product of onze werkwijze.

de fiets is comfortabel en gemakkelijk te bedienen

de fiets is comfortabel en gemakkelijk te bedienen

Beste Frans, fijn om te horen dat de fiets comfortabel en makkelijk te bedienen is. Veel veilige kilometers!

ik ben erg tevreden

het bad ziet er geweldig uit met het deurtje ik ben heel blij dat het in mijn eigen bad kon zonder veel breek werk na het werk werd alles keurig en schoon achter gelaten. en met de lift erbij kan ik rustig ouder worden.

Beste P. van Gils, bedankt voor de mooie woorden, en dat alles naar tevredenheid is geleverd.

fantastisch

Van het begin tot het eind geweldig er is keurig werk geleverd ben heel blij met het deurtje in mijn bad het ziet er prachtig uit, krijg hierover allen maar lof, ik zal jullie dan ook zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Bedankt voor deze lovende woorden!

Bedrijf komt afspraken niet na

Wij zijn enorm teleurgesteld in dit bedrijf. Mooie woorden maar ze maken ze niet waar. De nieuwe electrische driewieler Move bleek al kort na de aankoop niet geschikt ivm gezondheidsklachten. Ze wilden de fiets niet terugnemen maar wel tegen 20% korting. We werden maanden aan het lijntje gehouden. Toen werd het 30% voor een gloednieuwe fiets die slechts 16 km had gelopen! En hun weer verkopen voor de nieuw prijs, Dan verdienen ze 2x aan ons! Dit bedrijf komt afspraken niet na en wij kunnen dit bedrijf niet aanbevelen.

Beste familie Kuijsters, vervelend dat u bovenstaand gevoel heeft over de aanschaf van de driewielfiets. Dit is niet waar wij ons als bedrijf in herkennen en hebben dit ook telefonisch toegelicht. Mochten er nog meer vragen of opmerkingen zijn kunt u altijd contact met op opnemen.

Zeer goede service

Mijn moeder en ik zijn in Uddel geweest om te kijken voor een fiets. Eerlijk advies gehad, super goed geholpen. Na 3 verschillende fietsen geprobeerd te hebben zijn we uitgekomen op de senzup move. Ik had helaas het verkeerd het e-mailadres gebruikt waardoor er geen bestelling was plaats gevonden. Na 4 weken gebeld en gemaild te hebben kon de fiets toch op de afgesproken tijd op gehaald worden in Barendrecht. Bedankt allemaal voor de snelle service. Zaterdag opgehaald en de eerste 9 km zitten er op.

Fijn dat ondanks de miscommunicatie het toch goed is opgelost. We wensen uw moeder veel veilige kilometers toe!

Netjes, snel, accuraat en óók vriendelijk en kennis van zaken!

Goed op tijd, hard werken. Álles netjes opgeruimd erna, zelfs alles met doekje afgenomen. Aardige mensen. Een verademing in de aannemers wereld! En een prachtig resultaat ook nog!

Bedankt voor deze mooie woorden!

Zowel bij aanschaf van fiets als ook onderhoud en service. Top!

Bedankt voor deze positieve beoordeling!

Bij contact en service zeer tevreden,

Bij het contact aan huis en in Barendrecht werden wij fijn geholpen,top De driewieler spirit is een fijn fiets waar ik fijn mee uit de voeten kan, Maar nu ik meer ga fietsen en langere afstanden maak ,ben ik er achter Gekomen dart de achterrem niet naar behoren werkt ,kontact opgenomen en daar werd mij verteld dat de achterrem maar een bij rem is , ik ga er van uit dat rem op een driewieler moet remmen. Bijrem staat niet in de folders,mijn advies verkoop de driewieler met echte remmen.

Beste Cor Frenken, vervelend om te lezen dat voor u de achterrem niet voldoende werkt. We hebben de optie aangeboden om hydraulische schijfremmen te monteren, dit was voor u niet mogelijk. Mocht dit in de toekomst toch wijzigen voor u, dan horen we dit uiteraard graag.

Oosteinde 6 2991 LG Barendrecht