Ik geniet van elke fietstocht op mijn SenzUp

Om te beginnen de vriendelijke, fantastische hulp, expertise, goed luisteren, begeleiding bij proefritten, geruststelling en adviezen in de showroom in Uddel, perfect! Ik wist precies wat ik ging kopen: mijn heerlijke en mooie fiets. Alles klopt aan mijn R(ace) OMA fiets: *Door de laagst mogelijke instap heb ik geen opstap- en afstap problemen in bekken (is instabiel, verschuift of verdraaid snel bij onverwachte bewegingen). *Door vering in de voorvork geen artrose pijnen in polsen. *Door deze en de goede vering in het zadel geen schokken in onderrug, omdat ik hierdoor ook beter meebeweeg bij bochten, hobbels en bobbels in de weg. *Comfortabel zitten! Met extra gelkussen (merk DYKEN) op het al zachte zadel. *Makkelijk sturen met één arm door de bocht, daardoor geen artrose pijnen rondom sleutelbeen. Kan goed ontspannen doorfietsen. *Rechtop fietsen is heerlijk, weinig artritis problemen in de rug en knieën, ik zit ontspannen. Echt fantastisch. * Meer dan 100km op 1 accu, echt! (eco en tour stand). * Met de wind in de haren, kom ik in een 'nieuwe wereld', zoveel plezier in het ontdekken van mooie fietspaden, zoveel meer vrijheid gekregen, zoveel meer kwaliteit van leven.

Beste Elizabeth, dank voor het schrijven van deze mooie uitgebreide woorden. Fijn dat de service en het product als perfect zijn ervaren. We wensen u veel veilige kilometers toe!

Ik kan niet wennen aan de fiets

Ik voel me heel onzekere op de fiets. Ik heb m’n hele leven gefietst en vond het altijd heerlijk, maar nu voel ik me steeds onzeker. Ik woon op het platteland met veel smalle en bollopende wegen waardoor ik constant het gevoel heb dat ik scheef zit. Ik vind het jammer dat ik de fiets niet eerst gehuurd heb om uit te proberen of het me zou bevallen.

Beste Els uit Zoelmond, hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat u zich niet zeker voelt op de driewielfiets. Ik heb begrepen dat er contact is met onze adviseur om te kijken of wij hierin iets kunnen betekenen.

Werk is snel en prima uitgevoerd top. Een aanrader.

Beste J., dank voor het schrijven van deze woorden. Fijn dat de service als prettig is ervaren.

Uitstekende dienstverlening.

Badkamer laten plaatsen door Senzup voor mijn ouders die al behoorlijk op leeftijd zijn. Geweldig geholpen, goed advies, kundig en vriendelijk personeel en vaklui die niet te beroerd zijn om mee te denken.

Beste Rene, dank voor het schrijven van deze woorden. Fijn dat de service als prettig is ervaren.

Heel goed!

De uitleg hoe de fiets te gebruiken was zeer uitgebreid. Het oefenen kon ook uitgebreid, werd tijd voor genomen, ook toen de fiets thuis werd gebracht. Toen er iets aan de fiets mankeerde, kwam men het voor de deur oplossen, binnen niet al te lange tijd.

Beste J.M.H. uit Soest, bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Fijn dat onze service als prettig is ervaren.

Is goed bevallen

Ik ben enthousiast over het product,dat gele4verd is

Beste J. uit Haarlem, bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven, we zijn blij dat u enthousiast bent over het geleverde product.

Fántastisch

Telefonisch een afspraak gemaakt met het bedrijf in Barendrecht. Wij wonen in Waddinxveen. De verkoper nam ruim tijd om uit te vinden welke fiets het beste bij mijn behoefte en mogelijkheden behoorde. Uiteindelijk is het een mooie fiets mét zitje geworden. Kleine wielen, mooie grote mand achterop. Ik trek er nogal wat bekijks mee, hahaha. Maar de fiets werd thuis afgeleverd en opnieuw werd ruim tijd genomen voor uitleg. Totnutoe uiterst tevreden met mijn ‘wiebelkar’. Want je moet er echt aan wennen! Dat was mij ook verteld. Niets anders als lof! Ook kun je desgewenst een aanhanger huren bij het bedrijf mocht je ergens anders, bijv. Met vakantie, willen gaan fietsen. Vriendelijke groet, Joke Bijl

Beste Joke, bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat het proces als zeer prettig is ervaren. We wensen u veel veilige kilometers toe!

Fijne ervaring in de showroom

Ik ben twee keer proef wezen rijden in Barendrecht samen met mjn echtgenote. Uitstekende voorlichting door Alexander Vree, die alle tijd neemt. De Move is zeer vlot geleverd en ook op het afleveradres weer een vriendelijke en uitgebreide, duidelijke hulp bij de eerste ritjes in de straat. Inmiddels een paar dagen geoefend, ben zeer tevreden en in mijn gevoel ben ik al gewend aan de driewieler.

Beste Hans uit Rockanje, dank voor de positieve woorden over de voorlichting in onze showroom in Barendrecht. We wensen jullie veel veilige kilometers toe!

Ik ben weer mobiel!

Door mijn ziekte loop ik slecht en is mijn evenwichtsgevoel aangetast waardoor een gewone fiets niet gaat. Ik heb enige tijd gezocht naar een goede en stabiele driewielfiets. En die vond ik bij Senzup. Ook de service is goed want er is wel eens iets dat de vakman eenvoudig kan oplossen of herstellen, hoewel ik nu al meer dan een jaar zonder enig probleem fiets. En de accu is geweldig, die houdt het erg lang vol. Mijn wereld is weer stukken groter zo, erg fijn.

Beste Bert uit Haarlem, fijn dat de driewielfiets en de service als prettig worden ervaren. Veel veilige kilometers verder gewenst!

Alles perfect

Wegens een onverwachte ziekte van mijn vrouw was ik verplicht mijn bad te vervangen of aan te passen. Na lang zoeken ben ik bij SenzUp terecht gekomen. Ik heb een telefonisch contact gehad met de beleefde medewerker Wilma en snel een afspraak gemaakt. Na een bezoek thuis van de beleefde en professioneel medewerker Alexander hebben we besloten één deurtje te plaatsen aan het bestaande bad. De deurtje is besteld en geleverd binnen de afgesproken termijn en is perfect geplaatst door de uiterste beleeft en professioneel medewerker Izak. Binnen enkele uren en zonder veel afbraakwerk was het werk gedaan en de badkamer netjes achtergelaten. Zowel ik als mijn vrouw zijn uiterst tevreden.

Beste Georges Koukos, dank voor de mooie woorden. Fijn dat u het hele proces van begin tot het einde als prettig heeft ervaren.

Vakkundig en betrokken bedrijf

Twee weken geleden hebben de vakmannen van Senzup bij mijn vader een prachtig nieuw toilet gemaakt en een douche WC geplaatst! Dit is voor hem een uitkomst omdat hij vanwege Parkinson geen zelfstandige toiletgang meer had. Nu kan hij weer zelfstandig gebruik maken van het toilet. Bedankt voor de fijne, klantvriendelijke begeleiding en de vakkundigheid waarmee alles geadviseerd en geplaatst is!

Beste Floor, dank voor de mooie positieve woorden!

Absolute aanrader!

Vrijdag hebben de vakmannen van Senzup bij mijn vader een prachtig nieuw toilet gemaakt en een douche WC geplaatst! Dit is voor hem een uitkomst omdat hij vanwege Parkinson geen zelfstandige toiletgang meer had. Nu kan hij weer zelfstandig gebruik maken van het toilet. Bedankt voor de fijne, klantvriendelijke begeleiding en de vakkundigheid waarmee alles geadviseerd en geplaatst is!

Een absolute aanrader!!

Afgelopen vrijdag hebben de vakmannen bij mijn ouders een douche-toilet geplaatst. Een uitkomst vooral voor mijn vader die Parkinson heeft en nu weer zelfstandig naar het toilet kan. Vriendelijke en nette monteurs, die schitterend werk heb geleverd. Dus wij raden Senzup voor 100% aan.