Was even wennen, maar in alle opzichten een 'fantastische' fiets.

Met een gewone elektrisch fiets was ik onzeker, vandaar de keus voor deze solide driewieler. Ik fiets weer met veel plezier.

Voor herhaling vatbaar.

Nette en goede uitleg, plaatsing en afwerking, top.

Beste M., dank voor de fijne woorden.

Deskundig en vriendelijk en behulpzaam

Goede uitleg , er werd alle tijd genomen. Ook bij de bezorging van de fiets. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste J.H., fijn dat alles als prettig is ervaren. Veel veilige kilometers!

Fantastische fiets,zeer goede service!

Prima!

Dank voor het mooie cijfer!

Mijn fiets is de beste aankoop van dit jaar geweest. Service en levering is Top. Ook is de monteur nog 2X langs geweest en de problemen zijn allemaal opgelost.

Beste Marian, dank voor de mooie woorden, en ook dat alles goed is opgelost. Veel veilige kilometers.

Tevreden

Sinds 5 weken heb ik nu een driewiel fiets van SEnZup. Ik heb het model MOVE . Trapondersteuning en een zadel met rugsteun van uitstekende kwaliteit. De vering is perfect. Het was erg wennen en eerst dacht ik:" waar ben ik aan begonnen?" Omdat ik evenwicht problemen heb was het oefenen en het vertrouwen krijgen dat deze fiets écht niet omvalt. Je voelt namelijk dat onze fietspaden en straten wat aflopen aan de zijkant en omdat je rechts moet houden voel je dat aan het rechter achterwiel. Maar omvallen ? nee hoor. Ik durfde al ruim 3/4 jaar niet meer op mijn gewone 2 wiel e bike. Mijn man bracht en haalde me telkens weer op. Dat geeft een gevoel van afhankelijk zijn. Nu ik gewend ben aan de MOVE ga ik dus zelfstandig weg. Heerlijk toch ? Vandaag 21 juli heeft Coen bij mij thuis nog een kleine afstelling gedaan. SenZup kan ik bij jullie (die dit lezen) echt aanbevelen. RIA

Vakmensen

Bij ons is de opdracht snel en zonder over last door stof rommel uitgevoerd .

Uitstekend.

Prima advies, waar ruim tijd voor werd genomen. Geweldige service!

Super snel geplaatst

We zijn er erg blij mee

Een fiets waar ik de afgelopen jaren met veel plezier vele kilometers maakte in zomer en winter

De afgelopen jaren heb ik met veel plezier beveilig vele kilometers mogen maken op mijndistrict.Ik heb daardoor alles zelfstandig kunnen doen en fietste iedere dag met veel plezier en door de goede houding en afstelling pijnvrij. Op deze fiets was ik veilig en ik kon weer echt meedoen. Ik heb al meer dan tien jaar op een driewieler gereden en de middenmoter is toch de meest comfortabele manier. Ik ben zo tevreden dat ik vandaag de vernieuwde versie van mijn fiets heb gekocht. Ik kijk uit naar de levering ook nu was de service heel goed

heel vriendelijk, goed advies, kloppend afspraak...

absoluut tevreden, proefrit in de winkel kunnen doen, alles op orde bij levering...

Zeer goed en deskundig geholpen door Aleksander. Ik fiets al weer enkele weken op de driewielfiets en daar ben ik heel blij mee.

Beste Marielou, fijn dat u goed bent geholpen door Alexander!

Klantvriendelijk en soepele afhandeling

Verkoper had m.i. veel vakkennis/ervaring en keek goed naar wat mijn man nodig had. (Als we onverhoopt een probleem krijgen hoop ik natuurlijk wel dat de service ook goed is maar daar gaan we vanuit.)

Beste J.J. de Gelder, dank voor deze mooie woorden!

Alles prima verlopen

Waren nette jongens, die goed hun best hebben gedaan. Zijn zeer tevreden.

Beste Blasman, fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd.

Even wennen

Best even wennen maar bij even doorzetten gaat het zeker lukken

Beste P. de Vos, dank voor het mooie cijfer!

Goed gevoel bij bezoek aan de zaak

Fijn geholpen. Medewerkers zijn heel vriendelijk en nemen de tijd voor je. Service ook heel goed en snel.

Beste A.S, hartelijk dank voor uw recensie!

niet goed

Ik had een Senzup 3 wielfiets en kreeg een andere maar over terug nemen wat mij belooft was niet thuis

Beste Tonny uit Amsterdam, dank voor het schrijven van dit bericht, uw mening is namelijk erg belangrijk. Helaas kan geen communicatie vinden op uw e-mailadres. Graag ontvangen we een e-mail om te kijken wat hierover is afgesproken en om mee te denken in een oplossing hiervan.

grandioos

Goede en duidelijke voorlichting en geweldige service, zowel in de showroom als door degene die de fiets kwam afleveren, bedankt!!!

Beste Agnes, fijn dat onze persoonlijke service als zeer prettig is ervaren. We wensen je veel veilige kilometers toe!

Helaas heb ik door omstandigheden nog niet kunnen fietsen, hoop het in de zomer te gaan doen

Nogniet kunnen fietsen

Beste C.M. uit Leiderdorp, dank voor het nemen van de tijd voor het schrijven hiervan. We gaan ervan uit dat u in de zomer veilige kilometers kan gaan maken.

persoonlijke aandacht

zowel in de showroom als thuis alle aandacht voor onze wensen. Goed meedenken wat er mogelijk is.

Beste A.J., dank voor het schrijven van deze woorden. Fijn dat onze persoonlijke aandacht als prettig is ervaren.

Superfijne fiets

Ben ontzettend blij met mijn fiets, kan weer alle kanten op en het is weer veilig om te fietsen!

Beste Wies, dank voor het schrijven van deze review. Wij zijn ook blij dat je veilige kilometers weer kan maken.

Kundig en clientvriendelijk

Heb maar twee of drie dagen contact met jullie gehad. Heb daar goede herinnering aan. Bedrijf is aan te bevelen. Houden zo !

Beste L, dank voor het delen van deze positieve woorden.

Toppie

Goed bedrijf

Bedankt voor het schrijven van deze woorden.

Topbedrijf

Prettige medewerkers, keurige afwerking. Ik ben een tevreden klant.

Beste, fijn dat het traject met ons als prettig en fijn is ervaren.

Prima.

Duidelijke uitleg over het gebruik van de fiets.

Fijn dat onze persoonlijke aandacht en uitleg als prettig is ervaren.