Persoonlijke uitleg, netjes gewerkt en goed afgehandeld.

We kregen iemand thuis die uitleg en adviezen gaf en een complete offerte. Hij kon ook alles ter plekke bekijken en het advies daarop aanpassen. Al snel hadden we een plaatsing van de zonnepanelen. Er werd netjes gewerkt en alles ziet er keurig uit. Wij zijn heel tevreden over Sinnesysteem.

Goedemiddag Antonia, Bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij dat onze werkwijze je is bevallen. :) We wensen je dan ook vele zonuren toe! Met vriendelijke groet, Team Sinne Techniek

Keurige offerte en zeer snel geleverd

Na positieve ervaring van mijn kant onlangs voor mijn broer en vader contact opgenomen met Tjerk Leijstra van Sinne Techniek. De situatie van beide woningen telefonisch besproken en door Tjerk op afstand een voorstel qua installatie gemaakt op basis van de persoonlijke wensen. Vervolgens een zeer complete offerte ontvangen met foto qua voorgestelde plaatsing, een scherpe prijs en een uitgebreide toelichting qua verwacht rendement. Daarnaast een duidelijke (uitgebreide) beschrijving van de in de offerte voorgestelde panelen, omvormer en optimizers. Offerte inclusief plaatsing en BTW teruggave service. 2 dagen later een persoonlijke schouw ter plaatse van beide panden. Vervolgens nu 2 weken later alles keurig geïnstalleerd. Laat nu die zon maar schijnen.

Goedemiddag Bernard, Bedankt voor je mooie woorden, met in het bijzonder mijn collega Tjerk! Gelukkig is het gehele traject je goed bevallen nadat je familie al positieve verhalen heeft verteld. Ik wens je vele zonnige dagen toe! Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

goed en betrouwbaar bedrijf

Door de firma ENPRON zijn wij in contact gekomen met Sinnetechniek, er zijn zoveel leveranciers op het gebied van zonnepanelen, waardoor ons het van weerhield om er aan te beginnen, maar door in gesprek te gaan met Sinnetechniek is ons veel duidelijk geworden. Snelle levering en korte lijnen voor eventuele vragen, zoals het invullen van het formulier van de netbeheerder. Fam. Schepers Sleen

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie woorden over zowel Enpron als Sinne Techniek. We zijn blij om te lezen dat alles naar wens is geweest en wensen u vele zonuren toe! Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

Harstikke mooi!

Onlangs heeft Sinne Techniek panelen bij ons in Groningen geplaatst. Het hele traject is soepel en vlot verlopen en we zijn dan ook zeer tevreden over dit bedrijf. Sinne Techniek is een bedrijf dat met je meedenkt en flexibel is. Zo hebben wij de plaatsing van de panelen een tijdje moeten uitstellen, omdat we nog in afwachting waren van de uitkomst van onze subsidieaanvraag. Dit was geen enkel probleem. Zodra we duidelijkheid hadden, werd er een moment geprikt. Ook de communicatie met Sinne Techniek is goed bevallen, je krijgt snel en helder antwoord op je vragen. Het plaatsen van de panelen bij ons (en de onderbuurvrouw) kostte een dag, en hierna werkte alles zoals het hoort. Daarbij mag gezegd worden dat Sinne Techniek snel levert, heel fijn! Al met al zouden we Sinne Techniek absoluut aanraden.

Goedemiddag Yorick, Bedankt voor je mooie woorden! Goed om te lezen dat onze manier van werken je zo goed is bevallen. Het is een mooie installatie geworden en is strak opgeleverd. Bedankt voor je vertrouwen in Sinne Techniek en vele zonuren toegewenst! Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

Snel en prettig contact, vragen na plaatsing van de zonnepanelen werden snel beantwoord. Plaatsing was snel gerealiseerd, er werd zorgvuldig onderzocht wat mogelijk was qua installatie omvormer etc. Kleine opmerking: fijn als er iets van uitleg over de werking van systeem en app zou zijn en afhandeling papierwerk (registratie energieleverancier en BTW teruggave)

Goedemiddag Saar, Dankjewel voor je beoordeling! We gaan aan de slag met je opmerkingen en voor vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, dan helpen we je graag. Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

Fijn, degelijk bedrijf

In mijn vorige huis heb ik in 2015 na veel rondzoeken Sinnetechnyk uitgekozen om 27 panelen te laten aanleggen. Goed uitgevoerd, perfecte service en vriendelijk. Dus toen ik verhuisde ging ik in 2019 uiteraard weer naar Sinnetechnyk. Opnieuw zeer tevreden. Ik weet ze te vinden!

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen in Sinne Techniek! Mooi om te lezen dat u al meerdere keren goed bent geholpen door ons. Mocht het zover komen, dan tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek

Prettige,vakkundige, meedenkende mensen

Ik heb dit bedrijf als zeer plezierig en ontspannend ervaren. Alles in de puntjes geregeld. Geen omkijken na. Gewoon doen bij hun! Geen spijt.

Goedemorgen Raymon, Bedankt voor uw beoordeling, zo te lezen is alles naar wens geweest. U kunt nu gaan beginnen met besparen! Met vriendelijke groet, David van Sinne Techniek.

Na aanloop probleempjes top opgelost

Fijn bedrijf. Denken met je mee. Snelle oplossing voor aanloop probleempjes. Komen afspraken na. En nu maar hopen dat de zon veel gaat schijnen :-) Kleine kanttekening: Enige uitleg over het systeem bij oplevering zou fijn zijn.

Zeer betrokken organisatie met veel kennis van zaken.

Erg tevreden met de werkzaamheden die afgeleverd zijn. De vakmannen zijn erg betrokken en denken goed mee. De kabel naar de meterkast is totaal niet zichtbaar bijvoorbeeld. Andere bedrijven die ook een offerte hebben uitgebracht kwamen niet met dit voorstel.

Vakbekwaam

Zeer tevreden over de (snelle) levering, montage en vakbekwaamheid van het personeel. Houden je verder goed op de hoogte van de status van de levering. En mocht je op voorhand al vragen hebben zijn ze zeer goed bereikbaar. Ook tijdens en na de montage wordt er zeer netjes gewerkt en alles weer opgeruimd. Zijn al met al zeer tevreden met onze 10 Panasonic panelen.

Prima personeel en zeker vakbekwaam. We hebben 10 prachtige zonnepanel. Na 2 uur al 3 kilowatt opgeleverd. Ja.....Bakhuizen aan zee.

• Nazorg en garantie

Dik tevreden over de wijze waarop Sinne Technyk de zonnepanelen geplaatst heeft, hun kennis van zaken, de gemakkelijke omgang. Kortom, weer of geen weer, bij Sinne Technyk schijnt de zon altijd.

• Nazorg en garantie

Heel goed advies. Alles netjes afgerond. Kunnen altijd terecht voor vragen.

👍🏼 Dik tevreden!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Leo is prettig in de omgang. Communicatie over moment van installatie kon beter, maar het gaat om de zonnepanelen. Dat heeft hij van a tot z uitstekend gedaan. Nazorg en garantie zijn (nog) niet van toepassing.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Vakkundige installatie en service. Snel in communicatie en afspraak is afspraak. Laat de zon maar komen

• Nazorg en garantie

Uitstekend werk,snelle en kundige montage,netjes afgewerkt,goede voorlichting en communicatie. Ptijs/kwaliteit verhouding: nog te vroeg om dit te beoordelen,hangt mede af van de fabrikant.Nog geen vergelijking mogelijk. Nazorg en garantie,hiervoor is het nog te vroeg. Aan te bevelen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

• Nazorg en garantie

Goede duidelijke communicatie en gedegen eerlijk advies over te kiezen installatie. Zeer netjes gemonteerd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Snel en goed geregeld zonder veel gedoe. Een vakman!

Zeer aan te raden!

• Nazorg en garantie

Het afgeleverde systeem is heel netjes aangelegd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prima bedrijf welke zijn afspraken nakomt en duidelijk communiceert.

• Nazorg en garantie

Prima bedrijf die zijn afspraken nakomt en netjes werk heeft achtergelaten. echt een bedrijf om zaken mee te gaan doen. laat het zonnetje nu maar komen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Wij zijn zeer tevreden over Sinne Technyk. Alles is volgens plan verlopen, geen poeha maar duidelijkheid, daar houden wij van.

Over Sinne Techniek

Sinds 2012 levert, monteert en installeert Sinne Techniek in heel Noord-Nederland. Door jarenlange ervaring weten wij welke merken het hoogste rendement geven in combinatie met de beste omvormer. Wij zien een belangrijke toekomst voor zonne-energie en willen iedereen hiervan laten profiteren door een persoonlijk en eerlijk advies te geven.