Geweldig vakmanschap.

We hebben besloten voor downstairs te gaan. Wat geweldig, wat een vakmanschap. Na 2 dagen (we hebben de wangen ook laten doen) hadden een prachtige trap terug. Alles netjes afgewerkt, top. De trap ligt er strak bij.

Zeer net bedrijf wat goede adviezen geeft.komt netjes de afspraken na en denkt met de klant mee. Absoluut een aanrader

Geweldige look

Jan heeft onze trap uitmuntend bekleed. Echt een vakman. Hij moest de onderkant van de bovenste trede in de lengte halveren omdat er twee vloeren op elkaar geplaatst zijn op de overloop. Jan bedankt we zijn er super blij mee. Groetjes Jan en Yvonne

Top werk

De trap ziet er perfect uit. Het is een plaatje geworden ,er is top vakwerk geleverd ! Alles klopte van de aanvraag van offerte tot en met de eindaflevering !

Dank je voor de leuke review en veel plezier met jullie nieuwe trap. Namens het team van Downstairs.

Super service, goed advies en goede prijs-kwaliteitverhouding

In november 2018 onze trap laten renoveren als een van de laatste werkzaamheden na één jaar alles zelf verbouwen. Omdat we wel klaar waren met het klussen waren wilde we hier graag ontzorgt worden en dat is gelukt. Binnen 1 dag was alles gemaakt en opgeruimd zonder er zelf naar te hoeven omkijken. Vantevoren ook super advies gekregen, alle mogelijkheden besproken en uiteindelijk een keuze gemaakt. We waren wat laat met het plannen maar ook hier is in meegedacht en alles helemaal goed gekomen. Super prijs / kwaliteitsverhouding die we iedereen aanraden!

Zeer tevreden over het resultaat, vakwerk!

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en het geleverde resultaat van Downstairs traprenovatie. Vakwerk!

Dank je voor de leuke review en veel plezier met jullie nieuwe trap.

Vakmanschap

Keurig van het begin tot het eind: duidelijke offerte, afspraken nakomen, keurig werk geleverd, alles netjes achterlaten, zonder overlast. Chapeau!

Dank je voor deze leuke review en veel plezier met jullie nieuwe trap.

Zeer vakkundig advies en montage.

Goed advies. Houten trap zeer netjes gemonteerd. Alleen jammer dat leuningen later pas gereed waren.

Dank je voor de leuke review en veel plezier met jullie nieuwe trappen.

Ontzettend goede seevice!!

Wij zijn ontzettend blij met onze traprenovatie! We hebben 2 trappen laten renoveren en zijn super tevreden. Hele fijne man ook met de juiste kennis. Wij gaan downstairs bij iedereen aanbevelen!

hele goede service en mooi resultaat

Ik ben super tevreden over het resultaat. Heel vriendelijke personeel harde werker. Zeker aan te bevelen.

Netjes in woord en doen. Respect voor het huis waar ze zijn.

Zou ze zeker aanbevelen

Onze trappen zijn vanaf de plaatsing van de trapborden geweldig. Elke dag genieten we nog van de verbetering, die de 2 trappen hebben ondergaan. Naast dat het een aanvulling is op ons interieur is het ook nog ontzettend makkelijk bij te houden.

• Ervaring met: Bekleden van trap

Jan heeft onze twee trappen heel mooi gerenoveerd. Het materiaal is erg goed en de afwerking heel netjes gedaan. Echt vakwerk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Ervaring met: Traprenovatie

Wij wisten in eerste instantie niet wat we konden verwachten van zòn traprenovatie en hoe dit uit zou pakken maar wij zijn met het eindreseltaat prettig verrast precies wat wij voor ogen hadden want iets zien op een plaatje of iets zien in de praktijk dat kan soms erg tegen vallen maar daar is hier geen spraken van. Super gedaan

• Ervaring met: Traprenovatie

Hartelijk dank voor het mooie compliment! En veel plezier met jullie nieuwe trap.

Van begin tot eind is alles super verlopen. Na het opmeten hebben ze de opties laten zien aan de hand van samples en foto's. Dit gaf een goed beeld van de mogelijkheden bij Downstairs. Netjes een afspraak gemaakt en in 2 (1 dag de wangen, de 2e dag de rest van de trap) dagen hebben we een trap waar wij ontzettend blij mee zijn. Alles is netjes afgewerkt en na de werkzaamheden ook netjes achter gelaten. Wij zijn ontzettend blij dat we voor Downstairs gekozen hebben. Wij zouden Downstairs aan iedereen aanraden die een traprenovatie wilt laten doen.

• Ervaring met: Bekleden van trap

Zeer netjes en nauwkeurig gewerkt!!! Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Traprenovatie

Hartelijk dank voor het mooi compliment! En veel plezier met jullie nieuwe trap.

Twee trappen laten renoveren: een open trap dubbelzijdig en een gesloten trap. Alles is perfect verlopen, vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering.

• Ervaring met: Traprenovatie

Top bedrijf.. zeer tevreden met het resultaat. Kleinigheidje niet helemaal afgewerkt. Zeer goed advies maar ook perfecte afwerking. Kunnen weer meer dan 25 jaar vooruit !

• Ervaring met: Traprenovatie

Heel fijn eerste gesprek tijdens het inmeten. Altijd op de hoogte gehouden en geen probleem bij wijzigingen of aanvullingen. Afspraak gemaakt voor de betreffende datum van montage en die dag ook alles netjes en vakkundig geplaatst. Helaas had hij een eindkapje per abuis vergeten maar deze wilde hij de zelfde dag nog komen plaatsen. Echter heeft Downstairs dit een weekje later gedaan omdat hij daarvoor niet perse op en neer hoefde te rijden van ons. Alles wordt netjes opgeruimd gepoetst achter gelaten. Gewoon 100% tevrede en het eindresultaat is fantastisch!!

• Ervaring met: Traprenovatie

Niks dan lof over hoe onze trap bekleed is. Zelden zie je nog zo'n vakmanschap en iemand die zo netjes te werk gaat. Super bedankt, wij zijn heel blij met de nieuwe look van onze trap.

• Ervaring met: Bekleden van trap

Een bedrijf dat zeer netjes werkt, alles mooi optima en afspraken nakomt. Gewoon TOP. Ik zal ze zeer zeker bij andere aanraden.

• Ervaring met: Traprenovatie

Nog beter eindresultaat dan verwacht. Schitterend en accuraat afgewerkt.

• Ervaring met: Traprenovatie

Snel en goed werk geleverd, netjes afgewerkt. We zijn heel erg tevreden over het resultaat.

Torenstraat 8

5554NK Valkenswaard