Heel mooi tot in de puntjes afgewerkte trappen renovatie.

Heel goede vakman Jan Rijkers , hij verstaat zijn vak wel . Vriendelijke man met een berg aan vakkennis . Het resultaat is er dan ook naar . Ik zal zeker iedereen die onze trappen ziet en ook een trap renovatie wil het adres van Downstairs door geven en aanbevelen .

Werkelijk super.

Van begin tot het einde alles super verlopen,zowel monique als jan zijn zeer gepassioneerd met hun vak bezig en dat zie je aan het eind resultaat,alles word netjes achter gelaten en in de avond weer gewoon naar boven, echt een mooi bedrijf nogmaals bedankt jan en monique.

Vakmanschap en zeer goed!

Onze ervaring met downstairs is hoog. Netjes, optijd ,ruimt alles op. Daarnaast een betrouwbaar persoon. Je kan best een kop koffie gaan drinken bij de buren. Carin en Erik.

Super tevreden met twee 'nieuwe' trappen.

Prettig contact zowel bij de eerste afspraak als tijdens de uitvoering. Heel netjes en vakkundig uitgevoerd. Zorgt dat alles schoon is na het werk. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. De trap naar boven en de zoldertrap rond om laten bekleden. Heel tevreden, ziet er weer uit als nieuw.

Prachtig gemaakt en echt héél blij met nieuwe trap!

Hele prettige samenwerking, alles volgens afspraak en trap keurig netjes gemaakt. Helemaal tevreden!

Mijn trappen zijn weer als nieuw!! Goede prijs /kwaliteit verhouding en erg vriendelijke monteur.

Geweldige trap!! Maakt je huis af.

Alles klopt!

Het eerste telefoongesprek met Monique voelde al vertrouwd. To the point, eerlijk en heel vriendelijk. Erg fijn om te weten waar je aan toe bent, zeker bij een investering als deze. Ook het bezoek hier thuis hebben wij als prettig ervaren. Niet téveel keus zodat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar voor ieder wat wils. Prachtige kleuren en goed, stevig materiaal. Dat was meteen duidelijk. Een aantal weken later stond Jan op de stoep om de renovatie uit te voeren. Hele vriendelijke man die erg goed is in zijn vak. Werkt erg netjes en secuur, wat resulteerde in 2 prachtige 'nieuwe' trappen. Wij hebben de zoldertrap rondom laten bekleden en de trap richting 1e verdieping met verlichting in elke trede. Prachtig! Wat een sfeer geeft dit 's avonds! Al met al zijn wij ontzettend tevreden en zullen wij Downstairs dan ook bij iedereen aanraden! (Dit hebben wij ook stiekem al gedaan! ;-) )

Geheel naar afspraak professioneel en heel vakkundig uitgevoerd👍

Na 31 jaar heeft de trap een geweldige mooie opknapper gehad! En kan zo weer jaren mee. Ook de verlichting in de traptreden is voor de veiligheid een enorme verbetering!

Van begin tot eind 👍

Van begin tot eind 👍

Super bedrijf

Wat zijn wij blij dat we voor Downstairs gekozen hebben. Ik denk niet dat we bij hun grote concurrent zoveel persoonlijke aandacht, spreek service gekregen hadden. Een trap bekleden kunnen waarschijnlijk veel firma's, maar zo secuur als Jan van Downstairs, in een woord super. Ook onze vraag om een passend plankje boven de radiator te maken, heeft hij perfect opgelost en is daar zelfs extra voor naar Limburg gekomen. Dus resumé: deze firma levert voor een fijne prijs vakwerk, denkt goed met je mee en doet wat ze beloven. Suc6 met jullie bedrijf Jan, jullie verdienen het. Tevreden klanten uit Hulsberg

Vakmansschap ten top

Na eerst de trap naar de verdieping en alle vloeren gerenoveerd te hebben, toch maar besloten om ook de vaste trap naar de zolder te laten renoveren. Ook dit weer in perfect vakmanschap gerealiseerd. Alle lof voor Jan die uiterst secuur en zeer nauwkeurig zijn vak uitvoerd. Zeer tevreden weer.

Goed en zorgvuldig trap laten renoveren

Jan heeft onze trap en trapleuning heel mooi gerenoveerd. Alles ziet er strak uit. Het materiaal is erg goed en de afwerking heel netjes gedaan. Jan is een harde werker. Echt vakwerk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zowel het advies aan huis als de plaatsing van de nieuwe trap als erg prettig ervaren. De trap is erg netjes afgewerkt en alles is netjes achtergelaten. De ingebouwde led verlichting maakt het plaatje compleet. In een woord; TOP!

Goed advies, nette offerte, perfect en snel gerealiseerd!

Wat wij met onze trap wilden laten doen, werd afgeraden. Er werd een goed advies gegeven wat mooi zou zijn in onze hal/trapgat. Vanwege de antracietkleurige vloer werd betonlook afgeraden en zijn we toch overgegaan op hout. Zeer goed advies van Downstairs! En de prijs viel ons reuze mee. Er werd snel een afspraak ingepland en keurig nagekomen. Na één dag werken was onze trap helemaal klaar. En het is prachtig geworden!! Wij zijn er ontzettend blij mee!

Prettige werkwijze van A tot Z en een fantastisch resultaat!

We hebben de werkwijze als zeer prettig ervaren. In de avonduren alle tijd om ter plaatse de mogelijkheden te bespreken en tijdens de uitvoering een ervaren vakman die zeer zorgvuldig en netjes te werk ging. Wij zijn super blij met het fantastische resultaat en bevelen iedereen dit bedrijf aan.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer aardige en professionele eigenaar. Uitstekende afwerking, we wisten niet dat het zo netjes kon. Een goede prijs, helemaal als je vergelijkt met concurrenten.

Fijn bedrijf :zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Fijn advies gesprek vooraf, met een vriendelijke dame Moniek. 2december 2019 onze trap gedaan door Jan Rijken. Wat een geweldige vakman, harde werker. Goed is nog niet goed genoeg, voor hem, strak werk👌🏼Geen vooruitbetaling!! mooie vensterbank cadeau, ook door Jan bevestigd (hoewel dat geen afspraak was Service ten top. Heel blij mee!! Zeker aan te bevelen!!

Absolute topklasse

Downstairs heeft onze trap incl overloop geweldig mooi vernieuwd. Vakmanschap laat Jan Rijkers zien. Tot in de kleinste puntjes is alles fantastisch afgewerkt! Absolute topklasse,

"Super Tevreden"

Wij zijn super tevreden met onze nieuwe trap, gemonteerd door Downstairs. De trap is mooi en vakkundig gemonteerd en krijgen velen complimenten.... Downstairs nogmaals bedankt voor onze mooie trap.

Perfecte afwerking

Vakmensen die trots zijn op hun werk. Onze trap werd tot in de kleinste details afgewerkt, precies zoals wij wilden. Kan niet beter! Bovendien redelijk geprijsd, wij zijn 100% tevreden.

Ziekelijk perfect vakmanschap

Via kennissen in contact gekomen met Downstairs voor zowel traprenovatie als t leggen van vloeren op overloop en slaapkamers. Vanaf het begin tot t eindresultaat in ziekelijk goed vakmanschap gelegd. Super, super blij met eindresultaat en n dikke pluim voor Jan.

Een echte vakman.

Onze oude trap is als nieuw geworden, na renovatie van Downstairs. Een echte vakman en niet duur.

Zeer treveden!

Mooi en netjes afgewerkte trap

Trap weer als nieuw, prima service

Onze trap is prachtig geworden, we zijn er erg blij mee. Service erg goed, alles in goed overleg.

Geweldig vakmanschap.

We hebben besloten voor downstairs te gaan. Wat geweldig, wat een vakmanschap. Na 2 dagen (we hebben de wangen ook laten doen) hadden een prachtige trap terug. Alles netjes afgewerkt, top. De trap ligt er strak bij.

Torenstraat 8 5554NK Valkenswaard

040-2016377