Mooie traprenovatie

Wij zijn zeer tevreden met de mooi traprenovatie in ons huis. Jan was heel professioneel in al zijn interacties met ons, vanaf het eerste besoek om ons van advies te voorsien, tot de voltooiing van het werk. Onze trappen met LED strips zien er mooi en stijlvol uit. We kunnen Jan ten zeerste aanbevelen voor alle traprenovaties.

Super professioneel en echt vakwerk

Onze trap volledig laten renoveren door Downstairs! Zeer tevreden, echt vakwerk en persoonlijk contact! Zeer nette prijs. Wij zijn super blij met onze trap en zullen Downstairs aan iedereen aanbevelen!

Super mooi! Vakman, snel & perfect uitgevoerd!

Geen opdringere sales mentaliteit, maar direct contact met de vakman. Heerlijk! De trap renovatie werd binnen 6 weken na offerte uitgevoerd, dat terwijl de andere partijen die ik ook benaderd had, het over 6 maanden hadden en voor een flink hoger bedrag. Binnen 3 werkdagen was mijn gesloten trap (15 treden) en open trap (15 treden) gerenoveerd. En alles werd schoon achter gelaten. Top! Jan van Downstairs is een vakman. Scherp geprijsd en goede kwaliteit. Zeker aan te raden!

Waar vakmanschap.

Dhr.Rijkers is vakbekwaam, en levert zeer nauwkeurig werk. Prettig in de omgang.

Prachtig resultaat, tot op de details afgewerkt.

Heel blij mee. Goede vakman met kennis van zaken. Resultaat boven verwachting!

Van de week in 2 dagen een traprenovatie gehad door Jan van Downstairs. De kers op taart van een grote schoonmaak , wat is hij mooi geworden. Super netjes afgewerkt en toen Jan vertrok kon je niet zien dat er 2 hele dagen zo hard gewerkt was. Alles mooi en netjes achter gelaten, toppie.

Echt helemaal top

Jan is echt een vakman. Geen haastklusje wat binnen een dag wordt afgeraffeld. Maar gewoon een superknap resultaat waar de tijd voor wordt genomen. Wij zijn echt heel blij met resultaat

Zeer tevreden met het prachtig eind resultaat!!

Jan, werkt zeer netjes en heel nauwkeurig. Prachtig eind resultaat echt een stukje vakwerk!!

fantastisch geworden en goed gelegd

Snelle service en kon op korte termijn het maken. Super gemaakt en afgeleverd. Prijs zeker aantrekkelijk t.o.v. andere partijen

super gave trap geworden!!

de renovatie van de trap is 1 van de weinige dingen die goed zijn gegaan tijdens onze verbouwing.... zo blij mee en een super communicatie

Uitstekend vakmanschap,

In een dag snel en nauwkeurig werken en top afgeleverd, wij zijn zeer tevreden met het resultaat!!!

Snel en vakkundig tegen een goede prijs.

Heel tevreden over het geheel. We zijn trots op het eindresultaat.

Supernetjes

Twee trappen, de overloop en twee slaapkamers bekleed door Downstairs. Jan werkt netjes en onvoorstelbaar nauwkeurig. We kunnen hem aan iedereen aanbevelen! We zien hem dan ook graag nog terug om ook onze werkkamer een metamorfose te geven.

Netjes en vakkundig

Mooi resultaat, fantastische metamorfose

Perfect gedaan vakwerk

Helder offertetraject en mooi eindresultaat

alles volgens afspraak, geen afval, professioneel

Snelle levering en echt vakwerk!

Konden al snel nadat we er uit waren leveren, trap is binnen 1 dag gedaan. Het resultaat is super, ziet er super strak uit! Zeker aan te bevelen!

Professionele uitvoering, erg goed resultaat

We zijn vanaf begin tot eind goed geholpen door Downstairs. We konden de traprenovatie goed afstemmen met onze andere bouwwerkzaamheden. De dag zelf werd hard doorgewerkt om onze forse trap (inc. led) binnen een dag op te leveren. De afwerking was nauwkeurig gedaan, duidelijk oog voor detail. We zijn erg blij met het resultaat en de kwaliteit valt ook anderen op.

Echt voor 200 % tevreden met het resultaat

Wij hebben in januari 2 trappen, de hal beneden en 2 overlopen laten vernieuwen door Downstairs. En ik kan u vertellen dat wij wel voor 200 % tevreden zijn met het resultaat. Dit bedrijf levert echt vakwerk. Prettig samenwerken met Jan. Komt afspraken precies na, ruimt alles meteen op na het werk. Jan is pietje precies en dan ook een echte vakman, alles moet kloppen bij hem. Nogmaals bedankt en ga zo door.

Mooi, kwalitatief en vakkundig!

Heel tevreden over Downstairs en heel blij met onze traprenovatie! Een mooi eindresultaat!

Top werk!

Wij zijn erg blij met onze nieuwe trap! -Eerlijke prijs (concurrenten zijn een stuk duurder) -Heldere afspraken die ook daadwerkelijk nagekomen worden -Flexibel -Goed en strak resultaat Wij raden Downstairs zeer zeker aan!

Dacht ‘t even zelf te doen.

Onze trap hebben we afgelopen week laten renoveren door Downstairs. Prima begeleiding van begin tot eind. Hoewel ik eerst dacht om het zelf te doen, is het de investering meer dan waard. Jan levert echt vakwerk: secuur en netjes. We zijn erg tevreden met het eindresultaat!

Vakwerk!

Goede informatievoorziening, scherpe offerte en als belangrijkste volgens afspraak een prachtige trap in 1 dag! Heel blij met het resultaat.

Top gedaan!

Zeer tevreden met het eindresultaat. Gemaakt door een goede vakman. Alles gedaan volgens afspraak.

Top bedrijf

Goeie kwaliteit. Nette afwerking. En Jan is een top monteur. Bedankt.