Lekkere lunch

Wij hebben een heerlijk lunch ontvangen met goed belegde broodjes en vers gesneden fruitsalade. Keurig op tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top braden en relaxed

Keurig op tijd en alles netjes opgeruimd

Geweldige service en smaak!

Italiaans buffet XXL genoten. Heerlijk van smaak en meer dan voldoende variatie.

Een aanrader!

Het contact en overleg via de mail verliep erg prettig. De levering van het eten en het ophalen van de bakken en het servies verliep prettig en snel. Erg lekker eten!

Vriendelijk en verzorgd

De Mobiele Kok komt al jaren op onze events. Makkelijk communiceren, vriendelijk, duidelijk. Flexibel en denken mee. Kwaliteit goed. Doe graag zaken met hen.

Heerlijk

M’n gasten waren super enthousiast hadden buffet du chef

Goede service en lekker eten.

Prima service. Het buffet werd netjes afgeleverd en klaargezet. En de spullen, inclusief afwas, werden meteen de volgende ochtend opgehaald, ook al was dat in het weekend. En lekker eten!

Lekker en betrouwbaar

De Mobiele Kok regelt regelmatig lunches voor onze huurders. Ze staan garant voor een lekkere lunch en een betrouwbare levering.

Super goed!

Voldoende eten en lekker!

Voldoet zeker aan de bestelverwachting!

Kwamen zeker op tijd, hapjes zagen er mooi uit en waren erg lekker!

Goede service lekker en voldoende keus

Geweldige ervaring

Goede service en kwaliteit geheel ontzorgt

goed te horen dat alles naar wens geweest is tot een volgende keer gabriel;-)

Het buffet was zeer verzorgd en de kwaliteit van de gerechten was prfect

Voor mijn verjaardagsfeest van 50 genodigden de catering besteld. Top verzorgd. Volgende keer bestel ik zeker weer.

Prima verzorgde lunches

Voor een cursus op locatie hebben ze dagelijks lekkere broodjes, met soms wat extra erbij verzorgd. Was allemaal prima in orde en tijdig geleverd.

Goede service en smakelijk eten!

Telefonisch contact gehad en vervolgens via website besteld. Wij wilden statafels en een tent erbij, hetgeen geen enkel probleem was. Tent en tafels een dag eerder geleverd dan het eten. Beiden keurig in het aangegeven tijdvak. Eten was prima! Alle familie en vrienden hebben duidelijk genoten van het buffet en BBQ. Zeker voor herhaling vatbaar. Thx!

Lekker vers een op tijd geleverd!

Heerlijk gegeten en goed verzorgd

Op onze bruiloft hebben we de lunch, hapjes en avond eten laten verzorgen door de mobiele kok.nl. Bij de lunch zaten lekkere broodjes, ook voor mensen met een allergie kan je hier terecht. De hapjes en het avond eten waren heerlijk. Veel goede reacties van alle gasten ontvangen en vriendelijk personeel.

heerlijk ontzorgt

personeel op locatie, lunch en buffet goed verzorgd smakelijk en volgens afspraak, ook de aanpassing omdat we vegetarische mensen hadden werd goed ontvangen

Goede bbq

Heerlijk gegeten met de familie compleet verzorgd tot aan de afwas toe

Heerlijk

We kregen veel complimentjes van onze gasten.

Goede service en kwaliteit vlees, salades, sauzen enz

Wij zijn zeer tevreden over de service van de mobiele kok. Afspraken worden nagekomen. Super lekker vlees, en de salades en sauzen waren geweldig. Er was ruim voldoende van alles, we zijn niets te kort gekomen . We kregen veel complimenten van onze gasten dat het zo heerlijk ik was. En na afloop hoefden wij de vaat niet doen.

Heerlijke Bbq en ontzorgd

Luxe Bbq voor 30 personen met kok erbij was ruim voldoende smakelijk en voor herhaling vatbaar dank jullie wel voor de geleverde catering

Helemaal top!

Lekker vlees. Alles zit erbij en goed geregeld. Wordt gebracht en opgehaald. Wat alleen nog perfect zou zijn is een warmhoud pannetje voor de saté saus.

Heel goed!

Goed verzorgt, alles volgens afspraak, ziet er mooi uit. Veel complimenten van onze gasten. Dat is wat je wilt!

Het was een heerlijk Italiaans buffet.

Het was heerlijk , meer dan genoeg en fantastisch opgemaakte schalen. En heerlijke pasta!! Voor herhaling vatbaar. Onze gasten zijn allemaal voldaan naar huis gegaan!!

Industrieweg 42 3606 AS Maarssen