Geweldig!!

Via de mobiele kok het Hollandse stamppottenbuffet besteld voor 35 personen , In 1 woord geweldig! Heerlijk op smaak, goede service en alles keurig op tijd bezorgd en volgende dag weer opgehaald

Lekkere broodjes op tijd bezorgd

Lekker belegde broodjes, ruim op tijd bezorgd. Perfect rekening gehouden met dieetwensen. Precies zoals afgesproken.

Heerlijk eten, super service!

Catering besteld voor mijn feest, en alles perfect geregeld! Zeer veel complimenten gehad van de aanwezigen over het heerlijke eten. Ook duidelijke communicatie en alles gewoon top geregeld!

Smaakt naar meer.

De eerste samenwerking was zeer goed, ondanks dat ik niet wist hoe het precies werkte waren ze zeer flexible en stonden direct klaar om probleem op te lossen.Goed kontakt op de dag van de levering. Zijn voor ons nu een vaste partner geworden.

Super geregeld

Bbq besteld netjes bezorgd was heerlijk ook de vegetarische gasten waren blij

Uitstekende service en lekker eten!

Voor mijn verjaardag van 20 personen heb ik verschillende tapas besteld. Het was allemaal erg lekker en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader is de Mobiele Kok.

altijd goede kwaliteit en genoeg.

heel lekker

Heerlijke catering

Goed geregeld Bbq op lokatie met alles er op en eraan vers en ruim voldoende

Heerlijke catering

Super geregeld Bbq inc borden bestek ruim voldoende en hadden ook geen afwas

Top ervaring

Ik had een buffet besteld voor 50 man en heb ontzettend lekker gegeten. Ook mijn gasten hebben een fijne ervaring gehad. Het eten zag er goed en verzorgd uit. Alles was netjes op temperatuur en was precies wat wij ons hadden voorgesteld. Ook de bezorger was zeer vriendelijk en behulpzaam. Al met al een top ervaring Ga zo door

Zéér tevreden

De bestelde lunch (waarbij ook kroketten waren besteld) kwam precies op het afgesproken tijdstip en de kroketten waren nog goed warm en heerlijk, evenals de bestelde schalen met diverse broodjes. Voor herhaling vatbaar dus.

Hoogstaande service en goed en ruim eten

Snel en goed overleg over onze wensen voor een buffet voor 100 personen op locatie. Op tijd geleverd,perfect klaargwzet en goede uitleg over alles. Grote hoeveelheud en ksurig op tijd alles weer opgehaald! Van sevet tot goed eten,alles picobello

Altijd goed!

Deze keer hadden we bij De Mobiele Kok 50 luxe broodjes/wraps besteld als lunch bij een familie feest. Omdat we druk waren met de organisatie (tent, tafels, aankleding, muziek etc) wilden we voor de lunch ontzorgd worden. Dat is goed gelukt! De broodje en wraps kwamen keurig opgemaakt op schalen en waren goed belegd en super vers. Broodjes waren lekker knapperig. We hebben al vaker catering en BBQ bij ze besteld en ook dit was gewoon weer heel goed.

Super service, hard werkend personeel en heerlijk eten!

Super bedrijf met mensen die hard werken en hart voor de zaak hebben! Echt een aanrader!

Prachtige belegde broodjes en heerlijke soep.

Voor onze familiereünie hadden wij heerlijk belegde broodjes besteld die mooi waren gegarneerd. En daarbij een lekkere goedgevulde tomatensoep. Complimenten voor de kok. Het was fantastisch.

Heerlijk geluncht!!

Heerlijk geluncht!! Volgende bestelling is al geplaatst.

Alles netjes verzorgd en lekker.

Lekker eten vriendelijk personeel

Bbq besteld met braadmeester Heerlijk zelf niks hoeven te doen alles geregeld en ik tijd voor mijn gasten

Tevreden met service en kwaliteit!

Altijd lekker en vers en op tijd bezorgd door vriendelijke medewerkers.

Heerlijk gegeten en goed verzorgd

Super lekker vlees, heerlijk van smaak en genoeg variatie. Ook met allergie en dieetwensen wordt meegedacht. Goede communicatie vooraf en alles volledig ontzorgd. Dank jullie wel voor de goede catering, zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke representatieve hapjes

Veel complimenten mogen ontvangen van de gasten over de hapjesschaal. Ruim voldoende en erg lekker. Met het warme weer ook nog goed gekoeld in boxen. Zeer vriendelijk contact.

Smaakvol en levering volgens afspraak. Zeer vriendelijk braadmeester.

Klantvriendelijke benadering en flexibel meedenken

Veel en lekker!

Had voor mijn verjaardag een buffet besteld voor 25 personen. Het werd netjes op tijd gebracht en alles werd klaar gezet en we konden meteen aanvallen! Alles smaakte goed en was goed op temperatuur. Het was zoveel dat ik de visite doggybags heb meegegeven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Lekkere lunch

Wij hebben een heerlijk lunch ontvangen met goed belegde broodjes en vers gesneden fruitsalade. Keurig op tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top braden en relaxed

Keurig op tijd en alles netjes opgeruimd