Goed bevallen en voor herhaling vatbaar!

Goed bevallen en voor herhaling vatbaar!

Aangenaam verrast!

Bijzonder verrast door de kwaliteit van het eten ( Buffet met thema asperges),alles tot in de puntjes verzorgd! Zeer vriendelijk personeel, alle lof voor het gehele team van de mobiele kok!

Heerlijk eten, fijne service en vrolijk personeel

De mobiele kok heeft voor een bedrijfsborrel heerlijke tapas verzorgd die op locatie werd gebracht. Ze dachten fijn mee in mogelijkheden.

Fantastisch

Bedankt voor het verzorgen van ons 12.5 jaars huwelijksfeest. Eten was geweldig. Gasten vonden het heerlijk. Service eersteklas. Absoluut een aanrader

Goede service en lekker eten

Het eten wat was bereid was goed verzorgt

dank voor de genomen moeite op naar het volgende event;-)

Wat een goede service en lekker eten!

Alles was tot in de puntjes verzorgd voor ruim 40 gasten!

dank voor deze leuke review.. zal het aan de dames doorgeven, leuk ps is super mooi geworden!!

Goed en lekker eten en netjes verzorgd en bezorgd!

Betreft een stampottenbuffet. Goed verzorgd, voldoende keuze en hoeveelheid was ook voldoende.

dank, tot een volgende keer

Prima bedrijf!

Prima bedrijf met een ruime assortiment aan gerechten, snacks en een goede prijs kwaliteit verhouding !

snelle goeie service

Vriendelijke medewerkers, snelle en goeie service.

smaakvol en ruim voldoende

Het stamppottenbuffet was zeer smaakvol. Goede verhouding groenten/aardappel. Veel variatie vlees, ook voor mijn vega en halal collega's. Kijk al uit naar een volgend buffet!

Goed eten maar incomplete levering

Contact en eten was prima maar helaas kwam deel van de bestelling te laat omdat de bezorger het vergeten was. Zoiets kan gebeuren maar ik miste stukje ‘nazorg’ in de zin van verificatie of alles uiteindelijk in orde was.

Vriendelijk, behulpzaam en onze klanten genieten van het eten!

Wij werken regelmatig samen als wij catering nodig hebben voor de verschillende bedrijfsuitjes bij ons op locatie. Ze zijn stipt en onze klanten genieten altijd van de verschillende gerechten.

Lekkere broodjes

De broodjes bij De Mobiele Kok zijn goed en vers. Service is ook prima! Ikzelf heb geen ervaring met warme maaltijden, mijn collega's wel en zijn hier vol lof over.

Mijn erevaring met de Mobiele Kok is postitief

Aandachtspunt is het ophalen van schalen etc. dat wil wel eens een paar dagen op zich laten wachten.

Naar volle tevredenheid

Conform afspraak netjes op tijd en alles op tijd gereed. Meer dan voldoende aanwezig en op smaak

Geweldig!!!

In 1 woord geweldig! Heerlijk eten en een super service.

Goede afspraken, goed advies, keurig verzorgd en erg lekker👍

Vriendelijk, snel en klantgericht

Het contact is erg prettig en loopt soepel. Denken mee. Komen zelf met ideeën en suggesties. Op de dag avn de festiviteiten waren ze op tijd, vriendelijk naar de gasten en een praatje maken was ook tijd voor. Kwaliteit prima op orde. Algehele tevredenheid.

Echt heel lekker!

Voor het eerst het eten uitbesteed en wat een goed idee was dat! Goede communicatie, lekker eten en goede service! Word netje gebracht en opgehaald en je hoeft dus niks af te wassen, wat echt heel fijn is! Als er weer een gelegenheid voorbij komt, zal ik zeker de mobiele kok weer inschakelen!

Prima catering met een zeer ruim assortiment

Sinds de Mobiele kok in ons leveranciersbestand zit veel gebruik van gemaakt. Kan leveren van kleine tot grote groepen. Erg tevreden mee.

heerlijk gegeten

ruime porties, vers gekookt, volgens afspraak

dank voor de review.. was een erg leuke partij tot een volgende keer! gr de mobiele kok

Fijne gerechtjes en goede service

dank voor de reactie. zal het doorgeven aan de collega's. fijne dag en tot een volgend event;-) gr bas de mobiele kok

Heerlijk winter bbq , verse stamppotten goed vlees alles werd keurig volgens afspraak bezorgd

goed te horen dat het weer naar wens was. fijne dagen en tot een volgende aangelegenheid. gr bas de mobiele kok

Betrouwbare cateraar

Altijd op tijd en kwalitatief goede producten.

Uitstekende Cateraar! Kwaliteit, denkt mee en goede prijs.

Gehollen door eigenaar zelf. Bas is duidelijk ervaren en heeft goed geholpen met vormgeven van een lopend buffet (warm en koud) voor 40 personen. Goede mix van vlees, vis en vegetarisch (groente gerechten). Medewerkers zetten alles klaar in grote rvs schalen die de warme gerechten aanhielden. en kleedden het leuk aan. Mooie salades! Wij hadden afspraken gemaakt dat De Mobiele Kok ook al het serviesgoed en bestek zou meeleveren. Dus geen afwas voor ons. Het eten was lekker en bijna alles is opgegaan. Zegt genoeg, zou ik zeggen ;-) 's Avonds laat werd alles volgens afspraak gelijk weer opgehaald (wel tegen meerprijs maar dat is begrijpelijk. Anders zou het de volgende dag overdag worden maar wij konden niet). Dit soort feestjes hebben wij niet iedere dag, maar de volgende keer hoeven wij niet meer te zoeken naar een goede cateraar! Bedankt Bas en medewerkers!