Goede boten, oog voor detail en goede sfeer

De boten zijn goed onderhouden. De service is met oog voor detail en de sfeer bij de flottieljes is prima. Wij hebben als droom bij dit bedrijf een boot in eigendom te hebben.

Pim en Joyce zijn het voorbeeld van "het overtreffen van klantverwachtingen"

Wij hebben net voor de vijfde keer van een flottielje week genoten. Eerst drie keer rond Corfu en nu voor de 2e keer in rond Levkas. Elke week bestond uit een prachtige en verassende tocht, goed & betrouwbaar materiaal en elke avond een haven met een goed restaurant en een plek waar je gezien de wind en het weer rustig kon liggen. Daarbij hebben Pim en Joyce oog voor iedereen en proberen zij het voor jong en oud een onvergetelijke week te maken. Kortom een perfect georganiseerde week, waarin wij zonder zorgen konden genieten van de prachtige Ionische Zee. Arnold & Sylvia

Zeilen met Sunny Sailing is verslavend leuk!

Een fantastische, afwisselende, actieve vakantie met uitstekend onderhouden boten en een enorm betrokken en ervaren team. Gezellige mensen, prachtige natuur een droomvakantie om niet meer te vergeten. Dank jullie wel Pim, Joyce en team jullie maakte er weer een prachtige vakantie van voor iedereen. Wij komen snel weer terug!

Nederlandse Top Kwaliteit in Ionische Zee

Wij hadden een probleem met een elders georganiseerde charter. Rondkijkend en zoekende naar een “Plan B” werden we aangetrokken door een perfect uitziende vloot van schone schepen met frisse oranje bimini’s en Nederlandse gastenvlaggen. Wat een verademing om te zien dat de zaken goed voor elkaar zijn. Pim en team hebben stand-by gestaan totdat we onze charter die al betaald was elders toch voor elkaar kregen. Wat een service van Sunny Sailing om meteen bereid te zijn mee te helpen en wat een vertrouwen gaf het rondkijken bij de schepen in de haven. Een volgende keer gaan we zeker in zee met Pim en zijn team en Nederlandse kwaliteit en service en gaan we zeilen met Sunny Sailing of zoals wij vaak tegen elkaar opmerkte: Zonnig Zeilen!

Inmiddels al 5 keer met Pim en Joyce rond Corfu en Lefkas gezeild in de flottielje. Mei aanstaande wordt de 6e keer. Gezellig, prima begeleiding, prachtig onderhouden boten. Top vakanties!

• Kwaliteit boten N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Verzekerd van een TOP vakantie

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Sunny is een ervaring op zich! Gewoon ontzettend lieve en bekwame mensen!! En ..... met Pim en Joyce is het altijd gezellig en als het er op aankomt staan ze altijd klaar en regelen ze het! Kortom super tevreden en aanrader!

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Sunny Sailing is top! Boten het hele seizoen in uitstekende conditie. Pim, Joyce en de rest van het team doen alles om je de perfecte zeilvakantie te laten beleven! We hebben met Pim en Joyce rond Corfu, Lefkas en Zakynthos gezeild. Wat een heerlijke eilanden en schitterende blauwe zee!

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Ook wel boten gehuurd bij andere bedrijven maar de boten waren nooit compleet. Sunny Sailing verhuurd boten die echt compleet zijn, echt super mooie en schone boten

• Ik heb ervaring met: Zeilen Griekenland

Het was voor ons de eerste keer dat we dit deden en mede door Frank en Ellen en hun mensen is dit zeker niet de laatste keer. Sunny Sailing heeft een fantastisch team van mensen. We konden geen betere schipper treffen dan Lisa en Jeffrey als flottielje leider. Beiden waren echte SunnySailing vertegenwoordigers die er voor de volle 100% voor gingen om alles zo goed, veilig en leuk mogelijk te regelen. SunnySailing scoort daarom ook 10 op 10 voor ons, ook door de betrokkenheid van Frank en Ellen. Van moment van boeken tot met afscheid nemen op de laatste dag.

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Heel goede en leuke begeleiding van de flottieljeleiding van Sunny Sailing. Zeker aan te raden als je zelf een boot huur maar in flottielje wilt zeilen, of als je mee zeilt en zeilen wilt leren. Heb een ervaring met andere flottielje organisatie, maar dit is echt top of the bill.

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Dit jaar in 2 weken bareboat de Zakynthos route gevaren. De Bavaria 37 verkeerde in prima staat en was weer super uitgerust net als vorig jaar. Nu we vergelijkings materiaal hebben zou ik volgende keer weer de route naar het noorden richting Corfu varen. Daarna zou ik als zuidelijke route elementen Kefalonia, Ithaca, Meganissi of de zuidkant van Lefkada in de route opnemen en Zakynthos niet meer opnemen in de route. Ondanks dat we een dag extra zijn blijven liggen door een passerende storm in Fiskardo hebben we de vooraf geplande route en havens allemaal aangedaan en gehaald. Ellen en Frank wederom bedankt voor de service.

• Ik heb ervaring met: Zeilen Griekenland

Mensen twijfel geen seconde en ga dit avontuurlijke /gezellige/ontspannen reis aan.Dit is weer eens wat anders

• Ik heb ervaring met: Sunny Sailing vloot

Al jaren is het elke keer een feest om met sunny sailing te zeilen. De boten zijn prima en alles erom heen is deskundig en vriendelijk. We verheugen ons alweer op volgend jaar!

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Voor de tweede keer dit jaar weer een fantastische tijd gehad. De organisatie en begeleiding was zoals gewoonlijk weer top. De dikke 10 hebben jullie dan ook verdiend.

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Ondertussen al aan ons 10de zeilreisje Griekenland toe! We hebben Frank en Ellen een aantal jaren geleden leren kennen en hebben er nog geen seconde spijt van gehad ;) Frank heeft ons meegenomen op een snelcursusje zeilen wat niet alleen leerrijk was maar ook zeer grappig en plezant!! Frank en Ellen staan steeds paraat! Je kan 100% op hen rekenen! Top!

• Ik heb ervaring met: Sunny Sailing vloot

Heerlijk gezeild (bareboat) vanaf Lefkas, eerste week naar Corfu in het noorden waarbij we de Shop en Sail route volgde en de 2de week ten zuiden van Lefkas gevaren, telefonisch advies van Frank en zijn flottieljebegeleiders Martijn en Casper die met eenflottielje in Paxos waren werd als zeer prettig en professioneel ervaren toen onze boot last had van een motoralarm. Onze volgende reis zal weer met Sunnysailing zijn alleen dan staat Zakynthos op het verlanglijstje. De Bavaria 37 was super uitgerust, kortom een prachtige boot, Ellen, Frank en het team, bedankt voor de service. We hebben een prachtige vakantie gehad. Groet René en Claudia.

• Ik heb ervaring met: Zeilen Griekenland

3e keer met SunnySailing flottielje zeilen en steeds weer een geweldige ervaring... Vooral de Zakynthos route is een onvergetelijke ervaring

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Dit bedrijf is het beste waar we tot nu toe mee gezeild hebben, perfect onderhouden boten,hulpvaardige flottieljeleiding en schipper,gewoon perfect.

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Voor de 2e keer meegezeild met Sunny Sailing en Weer een geweldige vakantie gehad. Alles tot in de puntjes geregeld. Mede door de uitstekende flottielje begeleiding van Martijn en Casper.

• Ik heb ervaring met: Zeilen Griekenland

Kan niet anders dan de hoogste score invullen; dit jaar voor de 5e keer bij Sunny Sailing een flottielje zeilvakantie meegemaakt. Perfect onderhouden boten, gedreven en zeer capabele begeleiding en een schitterend zeilgebied waar je niet snel uitgekeken bent. Verheug me alvast op de volgende keer want dit verveeld niet!

• Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Met enkel ervaring op 420 & Laser was dit onze eerste Zeiljacht ervaring. Het is een onvergetelijke zeilreis geworden. Deze unieke ervaring konden we beleven dankzij de ultra professionele omkadering van Sunny Sailing. De boot, opleiding, route planning in vloot... alles was top. Een aanrader voor iedereen. Wij komen weer !

• Ik heb ervaring met: Sunny Sailing vloot

Gewoonweg GOED! Ik kijk nu alweer uit om naar Frank, Ellen en de anderen te gaan. Ieder jaar weer een unieke vakantie voor heel de familie. Groet Erwin

Oude Steeg 18 5482LM Schijndel