Sailing the Sunny side of life

Prachtige zeilvakantie gehad in een schitterend land, met een uitstekende boot en prima begeleiding door Pim en Joyce. Mooie route gevaren vanaf Lefkas via Parga naar Corfu en via Paxos weer terug gevaren en gezeild. Leuke plaatsjes aangedaan, heerlijk gegeten en dolfijnen en schildpadden gespot. Jamas!

Kwaliteit in de breedste zin als je een heerlijke zeilvakantie zoekt

Gastvrij, behulpzaam, lief, attent. En superschepen in topconditie. Prachtig vaargebied en heerlijke baaien. Griekenland op zijn mooist met lekker eten en drinken. Om nooit te vergeten en opnieuw te doen. Succes Joyce en Pim en de hele crew

Proberen met enorm enthousiasme of ze het allemaal alleen voor jou organiseren

En proberen het zo goed dat je het nog geloofd ook. Dat met mooie boten, leuke crew, mooie omgeving. Wat wil je nog meer? Een 2e keer! En dus ook maar gedaan! Nu maar hopen op een gratis vakantie na zo'n beoordeling. Ha ha Rob

Bijzonder waardevolle zeiltrip.

Vaar nu zo 5 jaar met pim en joyce, heb ze leren kennen als ontzettende liefdevolle, zorgzame mensen die alles in staat stellen je de meest bijzondere zeiltrip te laten beleven! 4 jaar lang met mijn pa, broer en vrienden. Dit jaar gezellig bij hun aan boord!

geweldige service en begeleiding

Goed en betrouwbaar materiaal, goede begeleiding en prachtige omgeving en routes. Veel zin in snel weer te komen

Helemaal blij met Sunny Sailing

in 2008 kwamen wij voor het eerst naar Lefkas. Toen verbleven we nog in een hotel maar werd ons interesse gewekt door alle zeiljachten die wij zagen. Ooit hadden wij op jonge leeftijd onze zeil-/vaarbewijzen gehaald maar niet zoveel ermee gedaan. Nadat wij in Hellevoetsluis diverse lessen op zeiljachten gevolgd hadden, zijn wij in 2010 terug gekomen naar Lefkas: 1 week hotel + 1 week zeilen (voor de proef ;-). Dat was onze eerste ontmoeting met Sunny Sailing (flottielje). We waren zo enthousiast dat we het jaar erop 2 weken boekten en de volgende keer 3 weken (dit voor een bijzondere gelegenheid). Sindsdien komen we elk jaar 2 weken flottielje zeilen bij Sunny. Eigenlijk zegt dit natuurlijk al genoeg maar ik probeer het ook nog kort in woorden de vatten: Sunny Sailing is professioneel bezig, er wordt ervoor gezorgd dat je met een goed vakantiegevoel naar huis gaat. De boten zijn prima verzorgt, mocht er toch iets niet naar tevredenheid zijn, wordt dit gelijk opgelost. De Sunny Sailors ;-) zijn allemaal klantvriendelijk en ze zorgen voor leuke, afwisselende en gezellige vakantiedagen! (Niets moet, alles mag ;-) Vorig jaar werd onze 2-weekse vakantie geannuleerd ivm Corona. Maar gelukkig dachten Joyce en Pim aan ons toen er een boot voor 1 week op een later tijdstip vrij kwam en konden we tenminste nog een heerlijk weekje zeilen! Wij hopen echt, dat wij dit jaar weer onze reeds bij Sunny geboekte vakantie in Griekenland kunnen waarmaken. Dus wil je een perfecte zeilvakantie ervaren....Sunny boeken! (en nee, ik word niet gesponsord :-)))

Heerlijk zorgeloze vakantie

Waarom zou ik het team van Sunny Sailing aanbevelen? Dat is niet moeilijk; zij hebben ons niet alleen in 2020, maar ook de voorgaande jaren altijd een fijne, zorgeloze vakantie bezorgd. Wat is mooier dan een dag zelfstandig zeilen en dan in een gespreid (haven)bedje terecht komen? Ze zijn 24/7 beschikbaar voor hulp, vragen en advies. En niet te vergeten de tips vwb mooie baaitjes en authentieke restaurants. Elk jaar weer perfect onderhouden materiaal. Het is dat zij ongeacht de grootte van de groep onze hoogste verwachtingen waar maken, anders zouden wij dit alles voor ons zelf houden. ;-) Kortom; wij zijn razend enthousiast! Wat ons betreft een dikke 10!

Super ervaring met het gezin en kwalitatieve boten en begeleiding

Ben 2 weken in 2020 en door die super ervaring ga ik terug 2 weken in 2021 met Sunny Sailing varen met gezin. Er komen nu zelfs vrienden mee die onze verhalen zo leuk vonden. Al van de reservatie merk je dadelijk dat dit een team is die alles doet om de zeilliefhebber en zijn gezin een super zeilvakantie te bezorgen. Hun boten zijn zeer kwalitatief en de kennis van de Ionische zee met alle leuke plekjes en restaurantjes zorgen ervoor dat je een onvergetelijke vakantie hebt. De begeleiders zorgen voor een leuke sfeer en met hun technische kennis omtrent zeilen, is het veilig varen met het gezin. En ja Brusselse Belgen zoals ik, zijn ook welkom ;-)

Ondanks corona geweldige zeilweek gehad!

Ondanks al het gedoe rondom het corona virus hebben wij een geweldige zeilweek gehad vanuit Lefkas. Oorspronkelijk zouden we meedoen met de Flottielje maar uiteindelijk vanwege code oranje voor de griekse eilanden besloten om dat niet te doen en alleen aan het vasteland aan te meren. Hier was alle begrip voor vanuit Pim en Joyce en we werden uitstekend geholpen om bijvoorbeeld de boot vanaf een vasteland haven over te kunnen nemen. Ook gedurende de week konden we even bellen of appen voor tips voor leuke haventjes enzovoorts. Uiteindelijk kwam de grootste medicane ooit ons nog tegemoet en ook toen hebben Pim en Joyce uitstekend geholpen om een veilige ligplaats te regelen. Al met al geweldige ondersteuning van begin tot eind en een geweldige zeilweek in een schitterende omgeving.

Geweldige meezeilvakantie gehad

In de week van 22 tot 29 augustus een geweldige meezeilvakantie gehad op de boot bij Pim en Joyce, mooie baaitjes bezocht en in de avonduren heerlijk gegeten in diverse mooie plaatjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Onze droomreis is werkelijkheid geworden met en door Sunny Sailing!

We hebben genoten van een fantastische zeilvakantie. Met ons negen, (klein-) kinderen met aanhang, op één boot en zelf schipperen op een Jeanneau Sun Odessy 49. Uitstekend geregeld en verzorgd door Pim en Joyce. En geweldige ervaring: het zeilen, de baaitjes, de plaatsen, het eten en natuurlijk een super herinnering voor ons en de kinderen ter gelegenheid van ons huwelijksjubileum. Een echte aanrader! Niet in de laatste plaats door de organisatie van Sunny Sailing: zeer professioneel en buitengewoon fijne mensen met een geweldige inzet om ons een onvergetelijke vakantie te bezorgen, en dat is zeker gelukt! Wim, Griet, Sander, Femke en Gwen: jullie ook bedankt! Bert en Regi, Ede

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Wat een gastvrijheid, wat een heerlijk vaargebied, wat een prachtige wateren en mooie baaitjes, wat een gastronomische verrassingen in al die kleine haventjes, wat vliegt de tijd voorbij - en dat zegt alles..... Wij zijn verkocht!!

Super zeilvakantie tot de derde macht!

Gastvrije, vakkundige en toegewijde begeleiding door de flottielje leiding maken genieten van de omgeving en Griekse gastronomie vanzelfsprekend.

Heerlijke zeilweek gehad!

Ik wilde graag flottielje zeilen maar had geen familie/vrienden die met mij mee wilden. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb mij als meezeiler aangemeld op de leadboot. Ik had geen idee wat me te wachten stond. Was het hard werken aan boord als meezeiler? Zijn de mensen aardig? Gaat de leadboot rechtstreeks vanaf de vertrekhaven naar de volgende bestemming of neemt de schipper ook tijd om in een baai voor anker te gaan en te chillen? Ik had het kunnen vragen, maar ik liet het maar gebeuren. Ik zou het wel ervaren. Er lag een vloot van prachtig onderhouden Bavaria zeilboten te wachten. Pim en Joyce waren dit seizoen al 26 weken aaneengesloten gastvrouw en –heer en nog steeds waren ze vol enthousiasme, gastvrij, gezellig, zorgzaam, geduldig en superleuk! Ontzettend gelachen met mijn mede-meezeiler en gasten van andere schepen waren ook gewoon leuke, aardige mensen. Kortom: het was een fantastische week waarbij ik mocht zeilen en helpen, maar niets hoefde. En ja, wij gingen ook iedere dag chillen in een baai, snorkelen, heerlijk eten in de kuip of aanleggen bij een schattig haventje onderweg. Dank voor deze mooie week en zeker tot ziens!

Warm, genieten, betrokkenheid, verwondering, openheid, gastvrij.

www.overstagreizen.nl

Helemaal Top

Professioneel, lief, humoristisch en vooral vol passie. Dit zijn wat mij betreft de kernwaarden van Pim en Joyce en hun prachtige bedrijf. Een top week gehad begin oktober op de Sunny Hour. Zelfs na, een voor Pim en Joyce, heel vervelende en ingrijpende gebeurtenis waren ze tijdens de afscheids-BBQ gewoon aanwezig en nog steeds gezellig alsof er niks aan de hand was. 100% gastvrijheid en professionaliteit. Helemaal top.👍

Helemaal top!

We hebben met ons gezin een geweldige vakantie gehad! We hebben 2 weken de Lefkas route gedaan. Veel mooie plaatsjes gezien en leuke haventjes bezocht. We hebben met het gezin al veel mooie reizen naar verre landen mogen maken, maar dit zeilavontuur staat zeker in onze top-3 mooiste reizen. Zo zeilend kom je met je gezin even in een andere wereld. En dan is het natuurlijk heel fijn, dat de boten goed onderhouden zijn en de begeleiding goed verzorgd is. Pim en Joyce zijn hele sympathieke mensen, die in de flottielje een goede sfeer weten te creëren. Wij gaan graag nog een keer met hen mee!

Altijd gezellig en goed geregeld. Keurig verzorgde boten.

Pim en Joyce maken een feest van elke flottielje. Ongelooflijk klantvriendelijk en super begeleiding. Boten zijn op en top verzorgd en keurig qua onderhoud zelfs als ze al 10 jaar oud zijn.

Supervakantie

Deze zomer meegezeild op de leadboot met Pim & Joyce. Ondanks dat we weinig wind hadden, genoten van hun gezelschap, de omgeving, het aangename klimaat en natuurlijk de leuke ontmoetingen met de andere flottielje deelnemers. Mooi is ook de aandacht voor meer dan hun eigen bedrijf: Overstagreizen en 'Reis met je hart', dat Sunny Sailing nog waardevoller maakt.

Ideale vakantie met pubers

Afgelopen zomer hebben we een 2-weekse flottielje-zeiltocht gemaakt naar Zakyntos. Het was fantastisch! Super georganiseerd door Pim en Joyce. Met elf boten vol leuk gezelschap hebben we genoten van de prachtige eilanden, idyllische baaitjes, levendige havenplaatsen en heerlijke restaurants. Onze kinderen hadden het heel gezellig met alle anderen, tot in de late uurtjes :). En wij hadden het leuk met alle ouders, lange tafels Griekse heerlijkheden en prachtige plekjes. Zelfs toen het een dagje slecht weer was, hebben Pim en Joyce een leuk programma op het eiland bedacht! Top! De boten waren in uitstekende staat en goed uitgerust voor deze zomerse tocht. Dank!!! We komen zeker terug!

Veel zeilplezier gehad

We hebben wederom 2 geweldige weken gehad, mede dankzij de professionele en enthousiaste begeleiding van Pim en Joyce. Tijdens de Zakynthosroute hebben we in verschillende type haventjes en baaitjes gelegen en genoten van de entourage en het heerlijke Griekse eten. Vanwege de windverwachting werd er een landdag ingelast en hebben we Olympia bezocht. Een onverwachte bijzondere belevenis die we niet hadden willen missen. Op advies hadden wij gekozen voor een flottielje met oudere kinderen en dit bleek een schot in de roos. Zij hebben na iedere zeildag heel veel plezier gehad met hun leeftijdgenoten, soms tot in de kleine uurtjes :). Veel dank aan Pim en Joyce! Marcel, Mariëtte, Iris, Tijn en Sieb - Den Haag

Op en top vakantie dankzij de goede organisatie en betrokkenheid van Joyce en Pim: een absolute aanr

heerlijke vakantie gehad. Mede dankzij de inzet van Pim, Joyce en Femke. Vakkundig en buitengewoon prettig in de omgang.

Heerlijke vakantie gehad.....

Superformiweldigeindefantakolosachtig...2 weken heerlijk gezeild onder de bezielende leiding van Pim,Joyce en Femke met een fantastische groep mensen...allemaal bedankt..!!!gr. Frans en Conny

Een betrouwbare, deskundige en flexibele organisatie die kwaliteit levert

Het was ondanks het wat mindere weer weer een geslaagde week. Prima sfeer zowel qua leiding (doorspekt met een flinke dosis onderkoelde humor) alsook de groep zelf. De persoonlijke aandacht is goed. Het materiaal in perfecte staat. Chapeau! Jan Gort

Geweldige week gehad

Zijn nu voor het 8e jaar met Sunny Sailing in zee gegaan en nog steeds verslavend. alles prima geregeld