Een heerlijke zeilvakantie zonder zorgen

Alles is perfect geregeld. Boten in goede staat en mocht en onverhoopt toch iets zijn word het direct gemaakt. Leuke gezellige begeleiding. Kortom dit moet je ook meegemaakt hebben zeilen bij Sunny Sailing

Onvergetelijk reis met geweldig gezelschap

Ik had eerlijk gezegd geen idee wat ik moest verwachten van een weekje zeilen in Griekenland, maar alles was boven m’n verwachtingen. Ik heb ongelofelijk genoten van de reis, de eilandjes, het zeilen, het zonnen op het dek & de gezelligheid van de flottielje. Alles was echt super geregeld!! Speciaal bedankje naar de gezellige (& barre lui ) Pim & Joyce voor het regelen en uitstippelen van de mooie reis.

Fantastische zeilvakantie

Was weer een geweldige zeilvakantie bij Sunny Sailing. Alles wordt heel goed georganiseerd, net als de boten is alles tip top in orde. Ik heb in het verleden bij een andere (Nederlandse) organisatie flottielje gedaan, maar hoe Sunny Sailing alles organiseert, is heel fijn. Duidelijke briefing met veel tips, hulp bij het aankomen, ook als je veel ervaring hebt, blijft dit prettig. Leuke plaatsjes en baaitjes wordt aangedaan tijdens de route. Elke dag is anders. Zeilen vanuit Syvota vanaf Lefkas heeft inmiddels mijn voorkeur boven vertrekken vanuit Athene.

Met het gezin deelgenomen aan een week flottielje bij Sunny Sailing. Tijdens de briefing ‘s morgens hoor je wat de volgende haven wordt en waar mooie plekjes te vinden zijn om even te ankeren. Bij aankomst geen gedoe met het vinden van een ligplaats want dat wordt allemaal verzorgd, zelfs bij het aanmeren is er alle hulp die nodig is. Wij hebben een fantastische week gehad met Sunny Sailing!

Alles top

Waanzinnige ervaring, prachtige reis en super goed georganiseerd. Pim & Joyce 2 prachtige mensen en goed personeel. Absoluut een aanrader!

Alles dik in orde.

Kundige, prettige flottieljeleiding. Goed materiaal, alles in orde en goed verzorgd. Mails vooraf ook duidelijk en snel beantwoord. Pim & Joyce leiden op ontspannen wijze een soepel draaiend zeilberdrijf onder de heerlijke Griekse zon.

Ik wil jullie graag bedanken voor alle leuke vakanties!

Ik wil jullie graag bedanken voor alle leuke vakanties die we de laatste 10 jaar samen hebben mogen beleven! Jullie, jullie organisatie en onze momenten samen zijn een enorme meerwaarde in mijn leven. Ik ben er van overtuigd dat dit niet enkel voor mij zo is maar voor tal van jullie (bevriende)klanten. Dit is jullie verdienste. Het bedrijf en werk dat jullie geleverd hebben is niet standaard en mogen jullie echt oprecht heel trots op zijn. Met lieve groetjes uit België! Pieter Lamote

Gouden zeilweken op de Sunny Spring

Je zou maar drie weken in Griekenland gaan zeilen met Sunny Sailing. Dat kan toch niet anders dan een ultieme vakantie zijn? En dat is het ook! In juli zijn wij drie weken lang de bemanning van de Sunny Spring geweest. Wat een super fijn schip om samen te varen. Qua weer hebben we van alles gehad. Van uitschieters met veel wind, een zeer lokale bui midden op zee tot windstil met dolfijnen bij de boot. Maar het merendeel van de tijd is het zonnig en relaxed zeilen geweest. Met op het einde van de dag altijd een leuk haventje of een mooie baai als bestemming. Waar we vlak voor binnenkomst de flottieljeleiding oproepen en onze komst aankondigen. Met als gevolg dat Edwin en Martje (+ Fem in onze laatste week) elke keer klaar staan met een Sunny Smile. En dat bijna drie weken lang! Dus nog één keer: Captain Jack, Captain Jack, Captain Jack, hier de Sunny Spring - over - Dank jullie wel voor jullie begeleiding, gezelligheid en humor. Wat een fijne mensen zijn jullie. De avonturen die we met jullie beleefd hebben, zullen we niet snel vergeten. Tot een volgende keer! Groet Arthur en Natalie Sunny Spring - uit -

Prachtige vakantie dankzij Sunny Sailing

Wat een zalige zeilvakantie hadden wij dit jaar!! Dankzij de top begeleiding, boot, voorbereiding, sfeer, alles bij elkaar was dit een fantastische vakantie. We kozen voor een flottielje met Pim en Joyce omdat we daar eerder goede ervaring mee hebben opgedaan en dat is deze vakantie weer 100% bevestigd. Wat een geweldige manier om zorgeloos op zeilvakantie te gaan. Dankzij Sunny Sailing hebben wij dubbel kunnen genieten van onze twee weken rondom Zakynthos!

Onvergetelijke vakantie!

Om nooit meer te vergeten! Wat een mooie reis, wat een ervaring... Met ons gezin met 2 kleine kinderen zijn wij 2 weken gaan zeilen in augustus, waarbij we de eerste week met de flottielje mee zouden gaan en de tweede week bare boat. Na 2 flottielje dagen hadden we al door dat dit plan de prullenbak in kon: we hebben gevraagd of we de tweede week ook flottielje konden zeilen! Dat werd meteen voor ons geregeld. Edwin en Martje hadden de leiding over beide weken. Bij hun ben je in veilige, vertrouwde en ervaren handen! Zij kennen het hele gebied, lezen het weer, passen de route aan waar nodig, vangen je op als je het nodig hebt en weten alle mooie plekjes en restaurantjes. Ze weten wat de groep nodig heeft en leuk vindt en samen met hun team doen ze er alles aan om het tot in de puntjes te organiseren. Boten worden perfect onderhouden en je voelt de liefde voor het vak. Edwin en Martje, jullie zijn TOPPERS! Dank jullie wel voor een onvergetelijke tijd! Voor iedereen die houdt van kwaliteit, veiligheid, leuke mensen en ervaring in het gebied: ga vooral aan boord bij Sunny Sailing, ook met kleine kinderen :)

Zorgeloze vakantie

In Mei 2022 hebben wij met de flottielje de mooieZakynthos route (inclusief uitstapjes naar Olympia, blue caves en shipwreck) mee mogen maken. Pim en Joyce hadden de leiding en zij hebben alles weer super geregeld! Gezien veiligheid vóór alles staat, hebben zij ook daar - uit voorzorg - rekening mee gehouden, de route aangepast en een rustdag ingelast, om tijdens het voorspelde onweer veilig binnen te liggen. Gaf mij een goed gevoel ;-) Wij hadden weer een prima onderhouden boot, de restaurantjes die wij samen met de groep bezochten (op vrijwillige basis), waren ook een goede keus. Eerlijk gezegd is het voor ons allemaal al een beetje van zelfsprekend....wij komen immers al jarenlang bij Sunny Sailing zeilen en zijn nooit teleurgesteld! Dus wil je zeilen zonder zorgen en met veel plezier....dit is het juiste adres!

Genoten van een prachtige, inspirerende, perfect georganiseerde week!

Genoten van een geweldige week flottielzeilen, met een geweldige schipper, veel geleerd! Mooie combi van rustige baaien, met sterrenhemel, knusse dorpjes, een uitdagend zeilwedstrijdje of een dagje dolfijnen speuren... onder de goede zorgen van Pim en Joyce, perfect georganiseerd... strikt op veiligheid waar het moet en flexibel invullen van programma, humor en gezelligheid waar ' t kan! ruimte genoeg om eigen gang te gaan 's avonds, maar erg makkelijk om in groep de gezelligheid te vinden. Voor herhaling vatbaar!

Too good to be true!!!

wat een fantastische belevenis hebben wij als beginnende zeilers gehad bij Pim & Joyce, alles was perfect geregeld (incl Dolfijnen). Goed weer, Mooie omgeving, Prima begeleiding, Heerlijk eten en hele leuke mensen leren kennen in ons weekje Flottielje. Bedankt voor deze ervaring.

Genieten!

Zoals we al van voorgaande vakanties wisten, bij het team van Sunny Sailing ga je altijd een ontspannen vakantie tegemoet, waarbij alles tot in de puntjes is geregeld. Ook nu weer! En zelfs nog beter. Tot in de kleine details is alles buitengewoon goed verzorgd en kun je vanaf minuut 1 onbezorgd genieten. Zoals jij dat wilt, op jouw manier! Lieve groeten Nic, Roy, & de kids

boot in orde , begeleiding super , echt leuke mensen ,weer kon beter..

je beoordeelt een vakantie ook op hoe er gereageerd wordt op dingen die kapot gaan of niet gaan zoals je zou verwachten. en daar heeft sunnysailing een top score gehaald. goede begeleiding die een zeer gevarieerde route had uitgestippeld . we waren er nu voor de derde keer en willen graag een vierde keer mee maken. bedankt nogmaals voor alles edwie.

Beste, leukste vakantie ooit.

Heel mooie ervaring. Mooie plaatsen ontdekt, met een top team. Lekker eten, snorkelen was top veel vissen gezien. Samen over je dag en belevenissen praten bij een lekker etentje en borrel. Leuke mensen leren kennen. Heel de vakantie was een belevenis. Nooit zullen we dit fergeten gewoonweg top.

Such a nice crew

I would like to say that I have been lying next to the crew and ships for a few week To see how respectful and organized they are is a sheer delight The positiv input from the owners and crew and the helpful hand is exceptional

• Would you recommend us? Yes

Het was weer super

We hebben 2 geweldige weken gehad. De ene heel anders dan de andere qua gasten, maar beide super gezellig en fijn. Het weer had iets beter gekund maar daar kan niemand iets aan doen.

Gelijk het moet zijn, onvergetelijk!

Goede service op alle vlakken

Het wordt steeds leuker!

8 jaar geleden gingen we voor de eerste keer zeilen met Pim & Joyce... toen waren ze nog jong, fris en fruitig. Maar integenstelling met wat je zou denken: hoe ouder ze worden, hoe leuker ze zijn! :) We hadden weer een fantastische vakantie! Bedankt voor alles & tot volgend jaar!

Zoals we reeds gewend zijn was het weer geweldig!

Na 3 weken bareboat kunnen we alleen maar vaststelen dat het toch heerlijk is om met Sunny Sailing te zeilen. De boot was weer prima op orde en we hebben genoten van de mooie baaien (vooral lekker rustig) en knusse dorpjes die we al zo goed kennen. In de loop van de dag steekt er een lekkere wind op zodat je heerlijk kunt zeilen. 's Ochtends na het weerbericht bepalen we waar we die dag naar toe gaan. Wederom een top-vakantie mede dankzij de goede zorgen van Sunny Sailing, bedankt Pim & Joyce!

Niet gedacht het zeilen zo te ervaren, wat een verrijking!

Weinig tot geen ervaring maar door de expertise en ondersteuning van Femke, Gwen, Anne, Jelle en Lisa een fantastische week beleefd. Mooie idyllische en pittoreske plekken gezien, geankerd, aangelegd en verbleven. Heerlijk gegeten in een omgeving waar alles kan en mag maar niets moet. Sunny crew, bedankt voor deze geweldige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!

Voor het ware vakantiegevoel

Heerlijke zeilvakantie met super begeleiding in een mooie omgeving. Mooie blauwe zee en leuke haventjes. Pim en Joyce staan altijd voor je klaar. Zij zorgen er voor dat je het onbezorgde vakantiegevoel kan ervaren. Goed onderhouden boten en een schitterende thuishaven.

2 keer op rij excellent of 10/10

Voor 2de keer op rij een super vakantie gehad (17-31/7/2021) met de familie. Vanaf het moment van ophalen aan luchthaven tot afzetten is alles perfect geregeld. Zelf een PCR test was geregeld door Sunny Sailing zodat we volop konden verder genieten van onze zeilvakantie. De flotilla leiding & skippers & begeleiding hebben ons dan ook super bijgestaan, hebben ons de mooiste plekjes laten zien, de beste restaurantjes en gezorgd voor een super sfeer in de totale flotilla. Dit jaar zijn er vrienden in andere boot met skipper gegaan en ze delen onze mening. Tot volgend jaar zeker

beloftes waargemaakt!

Lieve Joyce en Pim, Via deze weg wilden wij jullie laten weten dat we een geweldig fijne vakantie hebben gehad. Onze eerste keer Griekenland, eerste keer zeilen op de Ionische Zee en eerste keer flottielje, was best spannend hoe het allemaal uit zou gaan pakken. Onze verwachtingen waren hoog en jullie hebben het allemaal waar kunnen maken. Wat een geweldig goed georganiseerde reis! We zijn echt super tevreden met hoe alles is gegaan en niet in de minste plaats ook door jullie gezelligheid. Ook Jelle en Anne hebben het super gedaan! Jullie hebben ons ook de ruimte en vrijheid gegeven om ons eigen ‘ding’ te doen en dat hebben we zeer gewaardeerd. Het weer was geweldig, de omgeving prachtig en de Sunny Heaven voor ons een hele fijne boot. Kortom, een tóp vakantie! Heel erg bedankt voor wat jullie allemaal hebben gedaan voor ons in die twee weken. Het was meer dan alleen maar ‘je werk’. Jullie zijn fijne mensen. Voor ons voor herhaling vatbaar! Liefs van R&R en T&A