Uitstekende service en korte lijnen.

Een leuk familiebedrijf! Kleed is weer superschoon binnen een korte tijd.

Super bedrijf.

Super bedrijf. Vakbekwame mensen Zeer hulpvaardig Komen hun afspraak na

Snel, vriendelijk en goed geholpen

Kattenpis op het kleed... Is daar nog iets aan te doen? Ja dus. Bright & Clean reageerde snel en vriendelijk en leverde goed werk voor een heel redelijke prijs. Top!

Snel, vriendelijk en goed geholpen

Goed en snel geholpen, uitstekende service

We hadden waterschade aan ons wollen vloerkleed en op dezelfde dag dat we contact zochten werd het kleed al opgehaald. Een week later werd het kleed weer op tijd terug gebracht en hebben de mensen van Bright en Clean zelfs het kleed en het bankstel terug geplaatst.

Ons vloerkleed werd opgehaald door een vriendelijke man en is deskundig gereinigd. Snelle service. We zijn zeer tevreden en ons vloerkleed kan weer jaren mee.

Uitstekend resultaat, zeer tevreden

Een vol glas rode wijn over een wit bankstel. Bright & Clean heeft de vlek behandeld, deze is nu vrijwel verdwenen, je ziet het alleen als je weet waar je moet kijken. Het resultaat overtreft mijn verwachting. Warm aanbevolen!

Supersnel en weer als nieuw

We waren de vloerkleden slechts 4 dagen kwijt en kregen ze heerlijk schoon weer terug.

Een topbedrijf

Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Al jaren een heel tevreden klant.

Allereerst de vlotte service van ophalen en weer thuisbezorgen.

De 2 gereinigde Ziegler vloerkleden zijn nog niet uitgepakt, maar heb er het volste vertrouwen in.

Vakwerk, kantoorvloer is weer als nieuw en alle vlekken zijn verdwenen!

Bright & Clean, professioneel, vriendelijk personeel en betrouwbaar.

Mooie schone vloerkleden terug!

We hadden twee vloerkleden om schoon te laten maken, waarbij een ook nog hersteld moest worden. De kleden werden gehaald en teruggebracht en zijn weer tiptop in orde; als nieuw. En ook nog binnen een redelijk termijn bij een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Top bedrijf!

Good service with a smile, hard working people..

Tapijt en vloerbedekking als bijna nieuw!

Een Chinese Pers die al bijna 40 jaar in de familie is en vloerbedekking die er al bijna 15 jaar ligt: voor Bright & Clean geen probleem, ze maken het schoon zodat het weer toont als bijna nieuw! We zijn heel blij met het resultaat en de contacten tijdens het proces van schoonmaken. Een mooi familiebedrijf, waar we graag zaken mee gedaan hebben.

Zeer vriendelijk geholpen.

Een bedrijf dat erg vlug handeld,ons kleed binnen een week gereinigd. Mensen die staan voor hun vak.

De mannen hebben een topdienst geleverd!

Snelle respons, goede service!

Goede communicatie, vlotte afhandeling en goede reiniging. Het tapijt kan weer járen mee.

Ons handgeknoopte tapijt is weer als nieuw.

Ons handgeknoopte tapijt was na 12 jaren wat vuil geworden en vertoonde vlekken. De firma Brokking uit IJsselstein waar we dit tapijt gekocht hadden, adviseerde ons “ Bright & Clean “ uit Papendrecht. Het tapijt werd thuis opgehaald en het antislip ondertapijt bleek versleten. We spraken af dit te vervangen. Na ongeveer een week kregen we ons handgeknoopte tapijt weer keurig thuis bezorgd. Het nieuwe antislip ondertapijt werd eerst op de vloer gelegd en daarna ons mooie tapijt. Het resultaat is echt prachtig en we zijn er zeer blij mee. De firma “ Bright & Clean “ heeft ons heel goed en prettig geholpen.

Mijn kelder was in no time weer droog

Na een hevige regenbui stond er een paar centimeter water in mijn kelder. Dat was al eens eerder gebeurd, en toen heeft Bright & Clean snel en vakkundig het water verwijderd. Daarom heb ik ze ook deze keer gebeld, en wederom werd het probleem in no time opgelost. Bright & Clean komt de gemaakte afspraken na, werkt snel, de medewerkers zijn uiterst vriendelijk en ze leveren keurig werk. Een aanrader!

Super goede ervaring

Ik ben heel goed geholpen door de jongens van Bright & Clean, ze communiceren heel duidelijk, zijn heel vriendelijk en hebben mijn kleden heel goed gereinigd. Ik zou dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen!

Prima service en prima schoon kleed

Binnen zeer korte tijd na afspraak wordt het kleed opgehaald en na 3 dagen al weer schoon retour bezorgd. Lekker fris, schoon kleed ! Prima service voor een scherpe prijs.

Vakmannen!

We werden helemaal op maay geholpen met een schitterend resultaat. Ons vloerkleed is weer als nieuw.

TOP-ervaring met dit bedrijf

Hadden een echt grote koffievlek in ons 23 jaar oude, wollen, handgeknoopte, ivoorkleurige, maar nog prachtige vloerkleed, waar we zeer aan gehecht zijn. HG vlekkenreiniger (extra sterk), altijd onze trouwe hulp, bood deze keer geen oplossing meer. Door een van de grootste vloerkledenwinkels in Nederland werden we verwezen naar Bright & Clean (een voor ons onbekende firma, die we natuurlijk wel even googleden, waarop we het waagden). Keurige en snelle offerte per internet en telefoon. Vloerkleed werd thuis keurig opgehaald en weer teruggebracht ondanks de afstand Papendrecht - Hilversum waarbij we zelf niet kunnen rijden voor de in rekening gebrachte transportkosten. Vloerkleed is weer als herboren en overtreft absoluut onze verwachting. Onze review: Bright & Clean is een familiebedrijf met hoog vakmanschap en nog de echte ouderwetse (vroegere) klantgerichtheid. TOP gedaan, zeer tevreden, fantastisch resultaat !!

Scheepvaartweg 5

3356 LL Papendrecht