werkelijk uitstekend

Wij hadden een vloerkleed en wat stoelbekleding die nodig een schoonmaak beurt nodig hadden. Dat is uitstekend gedaan door geweldig plezierig personeel, binnen korte tijd en redelijk geprijsd.

Dit professionele bedrijf van een vakkundige, buitengewoon aardige vakman is absoluut aan te raden

Boven ons vrijwel nieuwe karpet viel een kop koffie om. Behulpzame handen duwden er direct gekleurde papieren servetjes in…. Na snel overleg met onze woonwinkel gingen we fase 1 in: langdurige nathouden en aanhoudend laten opzuigen door steeds nieuwe tissues of absorberend keukenrolpapier. Gelukkig kregen we ook het advies na weinig resultaat advies in te winnen bij professioneel bedrijf Bright & Clean. Dat was na twee weken fase 2. Een schot in de roos: Ton Kooijman kwam vrijwel direct en nam het kleed met behoorlijk akelige vlekken mee. Na drie dagen werd karpet vlekkeloos schoon door hem neergelegd. Dit professionele bedrijf van een vakkundige en ook nog eens buitengewoon aardige vakman is absoluut aan te raden!

Door de firma Bright & Clean onze tapijt laten reinigen. Werd op woensdag opgehaald en op vrijdag terug gebracht. Het tapijt ziet er weer "Bright en Clean " uit. Onze dank aan de heer Kooyman voor de zeer snelle service.

Topservice en kwaliteit

Vloerkleed is weer brandschoon, service is top: vriendelijk, flexibel en klantgericht.

Ons tapijt ziet er weer mooi schoon uit en kan weer een poos mee ! Prettige service

Prettig contact. goed resultaat

Contact via email verliep niet heel erg snel, maar het persoonlijke contact was prettig, efficient. Het resultaat voor het kleed, want daar gaat het toch om, was zeer goed. Ik ben er weer super blij mee! hartelijk dank.

Snel en goed

Stoelen laten reinigen die erg vuil waren. Dit is snel en goed gedaan.

Simply the Best

Al jaren klant bij dit vakbekwame familie bedrijf. Zij geven goede adviezen, zijn oplossingsgericht, geven prima service. Kortom een aanrader op het gebied van frisse en schone kleden, meubels, vloeren etc in jouw huis..

goede ervaring

De opdracht is heel snel en correct uitgevoerd

Staan meteen klaar als je het zelf even niet meer weet!

Na een waterschade gebeld met de mannen van Bright & Clean. Doorpakken en doeltreffend m’n ruimte leeg gepompt een ontvochtiger geplaatst en mijn vloerkleden en stoelen meegenomen om te drogen en te reinigen. Een dag later was alles weer schoon en fris

Super snelle service

Zeer tevreden over de service en kwaliteit van het reinigen van onze 2 vloerkleden in onze kliniek.

fantastisch!

Kleden door de jaren heen door verschillende bedrijven laten reinigen. Wel schoon...maar niet fris Kleden nu voor het eerst door Bright en Clean laten reinigen en ze lijken als nieuw! Vriendelijk personeel en topservice Nogmaals bedankt

Uitstekende service en kwaliteit

Vanaf het eerste contact tot aan het afronden van de opdracht is het goed gegaan. Zeer goede ervaring en het kleed is weer schoon. Top!

'ouderwetse' top service

Bright & Clean heeft twee kleden opgehaald, een marokaanse Beni Quarain en een wollen kleed van Hay. beide met vlekken en beide met schade aan de randen. De kleden zijn opgehaald en als nieuw weer afgeleverd, gereinigd en gerepareerd. echt vakwerk.

Top ervaring, communicatie soepel en tapijten lekker schoon

Twee tapijten laten reinigen. Ging heel vlot, communicatie eenvoudig telefonisch over ophalen en retourneren van de tapijten. Zijn mooi fris en schoon dus erg tevreden!

Onze vloerbedekking is super goed opgeknapt !

Vriendelijk en hardwerkend personeel, die onze vloerbedekking goed hebben opgeknapt. Het lijkt weer nieuw. Terwijl het er al 15 jaar ligt.

Ons kleed is werkelijk als nieuw!!!

Ons kleed had wat vlekken, maar het beste is om deze niet zelf te behandelen. We hebben daarom gelijk contact opgenomen met Bright & Clean en het kleed is echt brandschoon geworden! Dit in een heel snel tijdsbestek en met een geweldige service!

Snel, nauwkeurig.

Dit is werkelijk een aanbeveling waard! Heel tevreden

Snelle service en uitstekend gereinigd tapijt!

Geweldig resultaat

Heel klant vriendelijk

snelle service

Altijd een snelle reactie en goede service, duidelijke communicatie over tijdstip halen en brengen

Zeker aan te raden!

Kleed was echt vuil, nadat er diverse honden overheen waren gelopen in de afgelopen jaren. Advies gekregen van een buurman om het hier te laten reinigen. Toppertje! Ziet er weer picobello uit!

Lekker duidelijk, snel en goed

Wij zijn zeer goed geholpen. De communicatie verliep vlot en helder en het resultaat was er naar. Een goed gereinigd tapijt !

Uitstekende service en korte lijnen.

Een leuk familiebedrijf! Kleed is weer superschoon binnen een korte tijd.

Super bedrijf.

Super bedrijf. Vakbekwame mensen Zeer hulpvaardig Komen hun afspraak na