Een prettige manier om onze trouwringen te kopen.

Fijne, rustige omgeving om trouwringen uit te zoeken. We zijn prettig geholpen en hebben hele mooie ringen uitgezocht. Zeker een aanrader.

Top service, fijne sfeer

Wij hebben de ringen laten laseren, we werden hartelijk welkom geheten op een prachtige locatie. Top service, snelle reactie per mail.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie top service hebben ervaren met het laseren van de ringen. Veel draagplezier gewenst!

Uitstekend geholpen

Wij zijn ontzettend vriendelijk ontvangen, er is een groot aanbod aan trouwringen. Voor ieder wat wils. Wij bevelen Rozenhof Trouwringen aan.

Super om te horen dat u Rozenhof Trouwringen aanbeveelt aan anderen! Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en vinden het fijn dat u uitstekend bent geholpen! Daar doen wij het voor. Hele fijne bruiloft gewenst.

Persoonlijke benadering

Een zeer welkome ontvangst. Er word ruim de tijd genomen. Zeer professioneel, wij zijn erg tevreden!

Wat een mooie beoordeling! Erg leuk om te horen dat jullie zeer tevreden zijn. Daar doen wij het voor! Wij wensen jullie heel veel draagplezier van de ringen!

Persoonlijke benadering op intieme locatie

Genoeg keuze en je wordt bijgestaan door mensen die er verstand van hebben.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u persoonlijk werd benaderd op de intieme locatie van Rozenhof Trouwringen. Dat doet ons goed! Wij wensen u veel plezier met de ringen.

Persoonlijke benadering, heldere communicatie, flexibel, heel veel keuze mogelijkheden. Een feestje om je trouwerij zo te mogen beginnen. Wij zijn heel blij met het eindresultaat!

Super om te horen dat trouwringen uitzoeken bij Rozenhof Trouwringen een feestje is! En het allerbelangrijkst: dat jullie blij zijn met het eindresultaat. Wij vonden het leuk om jullie te helpen bij de zoektocht naar trouwringen en wensen jullie een fijne trouwerij toe en veel draagplezier.

Goede, vriendelijke service, zeer veel keus

Bijzondere en mooie locatie en een hele speciale ring gevonden met een robijn die perfect bij mij past, bedankt!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u een speciale ring heeft gevonden met een robijn bij Rozenhof Trouwringen. Heel veel plezier met dragen!

Goed, behulpzaam en met een ruime keuze aan ringen!

Wij zijn goed geholpen bij Rozenhof Trouwringen. Wij hebben trouwringen gevonden geheel naar onze smaak. Er is ruime keuze, er wordt voldoende tijd voor je genomen en er is een fijne welkome sfeer.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Tof om te horen dat jullie trouwringen hebben uitgekozen naar jullie smaak. Ook fijn dat jullie een welkome sfeer voelden bij Rozenhof Trouwringen. Succes met de laatste voorbereidingen en een fijne bruiloft gewenst.

Zeer flexibel bij het maken van een keuze

Denkt goed mee in mogelijkheden. Vriendelijk en gastvrij.

Super fijn om te horen dat u vond dat Rozenhof Trouwringen goed meedenkt in mogelijkheden. Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u nog veel succes met de voorbereidingen van uw bruiloft. Voor nu, stay safe!

Goede service, klantvriendelijk, afspraken nagekomen.

Zoals we de trouwringen graag wilden, zo zijn ze ook voor ons gemaakt.

Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Mooi om te horen dat de trouwringen zijn voldaan aan uw wensen.

Hele fijne ervaring

Hele fijne ervaring.

Super! Wij zijn blij! Bedankt namens Rozenhof Trouwringen.

Professioneel, persoonlijk, ruim assortiment.

Theo heeft ons erg professioneel geholpen bij het uitzoeken van onze trouwringen. Er wordt ruim de tijd voor genomen en een breed assortiment aangeboden.

Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat u vond dat u erg professioneel bent geholpen bij Rozenhof Trouwringen. Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht!

Een geweldige ervaring!

We zijn super goed geholpen door Theo en Edita. We hebben de ringen uitgezocht toen zij bij de Witte Bergen in Hilversum waren. Ze nemen de tijd voor elk bruidspaar waardoor de ervaring exclusief en bijzonder wordt. Ook zijn ze bereid om oplossingen te bedenken toen de Corona uitbrak. Hele hartelijke mensen, echt een aanrader!

Super bedankt voor het delen van uw ervaring. En wat leuk dat u in Hilversum trouwringen bij ons hebt uitgekozen tijdens de hotelshow. Inderdaad, oplossingen tijdens de corona crisis zijn heel belangrijk. Wij zijn mega tevreden met deze beoordeling en wensen u het allermooiste toe met uw geliefde!

Goede en snelle service

Rozenhof trouwringen ontmoeten wij op een Trouwbeurs. Gelijk hadden wij al een goed gevoel en eigenlijk vonden wij al gelijk de trouwring die wij zochten. Wij zijn vervolgens uitgenodigd bij hun aan de zaak waar wij hartelijk werden ontvangen. Lang hoefden wij niet na te denken over onze keuze want de eerste indruk zegt meestal genoeg. Rozenhof trouwringen heeft ons prachtige trouwringen geleverd. Bovendien was de levertijd zeer kort. Wij hebben de verkopers als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren.

Wij willen u bedanken voor deze super mooie beoordeling! En wat leuk om te horen dat het gelijk goed voelde bij Rozenhof Trouwringen. Wij zijn zelf ook erg blij met het eindresultaat van jullie ringen en wensen u veel draagplezier en een prachtige huwelijksdag toe.

Goede service en advies

We werden zeer hartelijk ontvangen bij Rozenhof. Vervolgens konden we rondkijken en een aantal ringen kiezen die ons het meest aanspraken. Over deze ringen konden we vragen stellen en passen/bekijken om zo tot de keuze te komen. Hierin werden we goed geadviseerd. Een hele leuke ervaring.

Wat heeft u uw ervaring bij Rozenhof trouwringen mooi omschreven. We vinden het belangrijk dat onze bruidsparen een keuze maken waar ze 100% achterstaan. Vandaar dat werken op een gestructureerde wijze erg belangrijk is. Veel geluk samen en ga vooral lekker genieten van uw mooie huwelijksdag!

Het was een uitstekende ervaring met fijn persoonlijk contact!

We werden erg goed geholpen en we hadden zelf ook rustig de tijd om even te kijken bij de ringen. Er was veel keuze en uiteindelijk werden de ringen ook snel geleverd.

Rozenhof Trouwringen is zeer tevreden met deze beoordeling daarom willen wij u daarvoor bedanken! We wensen u en uw aanstaande het allermooiste toe in de liefde en wensen jullie veel draagplezier van de trouwringen!

Persoonlijk, betrokken, groot assortiment en vriendelijke service

Men neemt echt de tijd voor je om persoonlijke ringen te vinden. Je voelt je echt welkom en niets is teveel gevraagd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!! Wat fijn dat wij u het gevoel hebben gegeven dat niets teveel is gevraagd. Dat is bij Rozenhof Trouwringen namelijk ook zo! Wij wensen u een prachtige bruiloft toe en veel plezier met de trouwringen!

Geweldige service en groot aanbod!

We hebben ruim de tijd kunnen nemen voor het zoeken naar onze ringen. We werden erg goed geholpen en hij heeft een fijne en objectieve mening. Hij geeft jou de ruimte om te kiezen. Met twee maanden hadden we de ringen in huis. De collectie is zeer groot waardoor er veel keus is en veel mogelijkheden zijn.

Super leuk om te lezen hoe u uw ervaring bij Rozenhof Trouwringen hebt omschreven. Wij zijn hier echt heel erg blij mee! Veel plezier met uw trouwringen en een hele toffe bruiloft gewenst!

Perfect!

De eigenaar is super vriendelijk. Fijne locatie om ook een keer langs te gaan, er is heel veel keuze. Je krijgt persoonlijk aandacht en alle tijd om je trouwring uit te kiezen. Zeker een aanrader en wij zijn heel erg tevreden met Rozenhof trouwringen.

Wij zijn zeer tevreden met deze beoordeling! Leuk om te horen dat u bij Rozenhof Trouwringen alle tijd kreeg om trouwringen uit te zoeken en dat u ons aanraadt. Wij zijn blij met deze complimentjes en wensen u veel liefdesgeluk toe!

Super mooi en persoonlijk!

Het is een geweldige ervaring om hier je trouwringen uit te zoeken. De uitgebreide collectie en het geduld, eerlijke advies en persoonlijke aandacht konden wij zeer waarderen. Aanrader!

Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat leuk om te horen dat u ons aanraadt en dat u de persoonlijke aandacht zeer kon waarderen bij Rozenhof Trouwringen. Wij wensen u een mooie bruiloft toe!

Fijne begeleiding en ruime keuze

Het fijne aan Rozenhof trouwringen is dat je er 7 dagen per week terecht kunt. Eenmaal binnen krijg je het ruime assortiment aan ringen te zien. Je krijgt ruim de tijd om je keuze te maken. Wij hebben genoten en zijn enorm tevreden over de ringen. Zeker een aanrader, vooral als je niet goed weet wat je zoekt.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof Trouwringen waardeert het heel erg dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn hier blij mee en vinden het leuk om te horen dat u heeft genoten bij Rozenhof Trouwringen!

Fijn contact, goede service en mooie locatie

Ringen uitzoeken op een mooie locatie. Er wordt rustig de tijd genomen om te kijken, er is veel keuze. De ringen zijn erg mooi geworden en was precies wat wij wilden.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het leuk om te horen dat de trouwringen precies aan uw wensen voldoet. Veel draagplezier straks en een hele mooie bruiloft gewenst namens Rozenhof Trouwringen!

Goed!

Goed geholpen, rustige man, nam alle tijd voor ons.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u goede hulp ervaarde bij het uitzoeken van trouwringen. Ook zijn we blij om te horen dat u ons zal aaanbevelen bij andere bruidsparen! Namens Rozenhof Trouwringen wensen wij u een prachtige bruiloft toe met heel veel liefde!

Prachtige locatie, goede service en een mooie ring gevonden.

Goede service en prettige communicatie. We zijn super geholpen door Theo met een hartelijke ontvangst. Bijna te veel ringen om uit te kiezen, maar door de jaren lange ervaring van Theo had hij al snel door waar onze smaakt lag en werd de keus een stuk eenvoudiger. Prettig een ring te dragen die niet standaard is en handgemaakt.

Wij zijn onwijs tevreden met deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat de keuze een stuk eenvoudiger werd door de jarenlange kennis en ervaring van Theo. Wij ervaarden inderdaad ook een prettige communicatie. Tenslotte wensen wij u een schitterende bruiloft toe en heel veel geluk samen!

Persoonlijke en vakkundige benadering met grote collectie!

Ongeveer twee maanden voor onze grote dag zijn wij in een middag geslaagd met een prachtige set gouden ringen. We konden dezelfde dag terecht. Heerlijk om zo lang de tijd te krijgen om te kiezen. Ze denken goed en vakkundig met je mee in jouw wensen. Heel erg blij met onze keuze: een unieke set. Bedankt!

Namens Rozenhof Trouwringen willen wij u bedanken voor deze prachtige beoordeling! Wij zijn blij dat u Rozenhof Trouwringen omschrijft als een bedrijf met persoonlijke en vakkundige benadering. Wij wensen u veel draagplezier met de unieke trouwringen set.