• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Rozenhof trouwringen wenst u een prachtig huwelijk toe met schitterende trouwringen.

Na een hartelijk ontvangst in alle rust een ontzettend mooie maar vooral complete collectie mogen bekijken. Vooral door de goed bedachte en leuke manier van opties uitkiezen en later tussen de opties de ideale ring kunnen uitzoeken! Zou de ervaring iedereen aanbevelen die op zoek is naar de trouwring die bij je past!
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze complimenten.Super mooi om te horen dat u ons bedrijf aan iedereen zou aanbevelen. Rozenhof Trouwringen wilt u hier hartelijk voor bedanken en wij wensen uw veel geluk toe!

Alles prima geregeld
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vonden het erg leuk om met u en uw geliefde tot een trouwringenpaar te komen en wij wensen u een prachtig liefdesleven toe!

Gewoon in een woord: Perfect!
  • Betrouwbaarheid

Hartstikke bedankt voor deze meesterlijke beoordeling! Wij vonden het super om u en uw aanstaande te helpen bij deze keuze en namens Rozenhof Trouwringen wensen wij u een liefdevol huwelijk toe.

Grote collectie Erg duidelijk over de prijzen Mooie ringen
  • Betrouwbaarheid

Wij zijn erg blij met deze beoordeling, hartstikke bedankt. Fijn om te horen dat u het bezoek aan Rozenhof Trouwringen goed hebben ervaren. Wij wensen u veel liefdesgeluk toe.

• Betrouwbaarheid

Rozenhof Trouwringen is erg blij met deze beoordeling. Hiervoor willen wij u van harte bedanken!

Heel veel keuze in ringen en uitstekend en persoonlijk advies.
  • Betrouwbaarheid

Martin en Inge, bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat de keuze reuze is bij ons. Rozenhof Trouwringen wenst u veel liefdes geluk toe.

Ik vond het heel prettig verlopen. Veel keuze en leuke ochtend gehad met het uitzoeken van de ring.
  • Betrouwbaarheid

Rozenhof Trouwringen is super tevreden met deze prachtige beoordeling. Bedankt! Wij hebben ook een leuke ochtend met u gehad en wensen u veel geluk toe.

Mooie plek, ruime keuze aan ringen. En erg vriendelijk ontvangen en geholpen
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling Chantal! Wij vonden het erg leuk om u te helpen. Rozenhof Trouwringen wenst u en uw geliefde veel geluk toe.

Heel groot assortiment en fijne service. Erg leuke mensen, zeker een aanrader!
  • Betrouwbaarheid

Mooi om te horen dat jullie het uitzoeken van trouwringen bij ons aan andere bruidsparen aanraden. Hier zijn we erg blij mee! We vonden het leuk om jullie te helpen bij deze keuze en wensen jullie veel toekomstig geluk!

Het was heel fijn om bij Rozenhof onze trouwringen uit te zoeken! Theo nam de tijd om alles te laten zien, zodat wij een beeld kregen van wat we wel en niet mooi vinden. Daarnaast kregen we advies wat betreft materiaal, vorm etc. Uiteindelijk hebben we precies de ringen gevonden die we zochten, zonder overhaast een keuze te maken. En deze waren ook nog eens super snel klaar! Kortom, een hele prettige ervaring!
  • Betrouwbaarheid

Mooi om te horen dat jullie de ervaring als fijn hebben ervaren, hier zijn we blij mee! Bedankt voor deze beoordeling en Rozenhof Trouwringen wenst jullie veel liefdesgeluk toe!

Veel tijd en expertise beschikbaar om de juiste keuze te maken. We zijn erg gelukkig met het mooie resultaat.
  • Betrouwbaarheid

Wat een fantastische beoordeling! Heel erg bedankt. Wij zijn blij om te horen dat jullie gelukkig zijn met het mooie resultaat. Dit is namelijk onze doelstelling; de klant gelukkig maken met een ring die het hele liefdesleven gedragen zal worden. Rozenhof Trouwringen wenst jullie veel geluk samen.

Voor onze bruiloft hebben wij geheel persoonlijke trouwringen laten ontwerpen. In een gezellig gesprek hebben wij álle mogelijkheden (en dat zijn er veel..) bekeken, besproken en gepast. Uiteindelijk zijn al onze wensen samengebracht in één, voor ons perfecte, ring! Geweldige service!
  • Betrouwbaarheid

Nils en Nathalie, wat een onwijs mooie cijfers hebben jullie ons gegeven. Super leuk om te horen dat jullie dé perfecte ring hebben gevonden, dit is precies het doel waar Rozenhof Trouwringen naar streeft. Erg bedankt en voor eventuele vragen kunnen jullie altijd bij ons terecht! Nils en Nathalie, wij wensen jullie heel veel liefdevolle jaren toe

Een aanrader, zeer vriendelijk geholpen, een grote collectie voor ieder wat wils, als je hier niet slaagt..... bedankt!
  • Betrouwbaarheid

Wat fijn om te horen dat jullie het bezoek aan Rozenhof Trouwringen aanbevelen en bedankt voor het cijfer van deze beoordeling! Hier zijn wij erg blij mee. We hebben jullie met liefde geholpen en wensen jullie veel toekomstig geluk toe!

Uitgebreide collectie. Goed advies bij het ontwerpen van een ring. Vriendelijk personeel.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor het cijfer van deze beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Wij hebben jullie met liefde geholpen en wensen jullie veel toekomstig geluk toe!

Indrukwekkende ervaring.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Rozenhof Trouwringen wenst jullie veel geluk toe.

Het juiste woord heb ik nog niet gevonden, maar het was in ieder geval enorm bijzonder. Als je gaat trouwen en opzoek bent, is het een “must do”.
  • Betrouwbaarheid

Wat leuk om dit te horen! Wij zijn blij met jullie beoordeling en wensen jullie veel geluk toe voor jullie eindeloze liefdesleven!

Veel keuze, goede kwaliteit.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Prettige sfeer, goed advies. En snel geregeld.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling en fijn om te horen dat jullie ervaring met Rozenhof Trouwringen als prettig wordt gezien. Veel geluk toegewenst!

We hebben met veel plezier prachtige trouwringen uitgezocht. Ontzettend leuk om een ‘eigen collectie’ samen te stellen en daaruit te kiezen.
  • Betrouwbaarheid

Mooi dat jullie het uitzoeken van de trouwringen zien als een leuke ervaring, het is immers een herinnering voor het leven. Erg bedankt voor deze beoordeling en wij wensen jullie veel geluk toe!

Wij zijn erg goed geholpen met het uitzoeken van onze trouwringen. De keuze is erg groot en met wat kleine aanpassingen hebben wij de perfecte ringen gevonden
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Wij hebben jullie met liefde geholpen en wanneer u vragen heeft, kunt u ons altijd contacteren. Veel toekomstig geluk gewenst!

Hele prettige ervaring.Ze hebben een hele grote collectie ringen.Super geholpen door hun en raad het aan iedereen aan om hier hun trouwringen uit te komen zoeken
  • Betrouwbaarheid

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn hier erg blij mee en wensen jullie al het liefdesgeluk toe. Voor eventuele vragen kunnen jullie altijd bij Rozenhof Trouwringen terecht.

Vriendelijk, gastvrij en meer dan genoeg keus. Mooi vakmanschap.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor het cijfer van deze beoordeling! Wij zijn hier erg blij mee en hebben jullie met liefde geholpen. Rozenhof Trouwringen wenst jullie veel toekomstig geluk toe!

We hebben prachtige ringen gevonden en zijn daarbij goed geadviseerd over de mogelijkheden. Verder werd er alle tijd genomen om de collecties met ons te bekijken om tot een passend set te komen. Een heel fijne ervaring!
  • Betrouwbaarheid

Wat mooi om te horen dat jullie het uitzoeken van trouwringen bij Rozenhof Trouwringen als fijn hebben ervaren. Wij zijn blij met deze beoordeling en wensen jullie veel toekomstig geluk! Voor eventuele vragen kunnen jullie altijd bij Rozenhof Trouwringen terecht.

Geslaagd voor onze trouwringen bij Rozenhof. Na de eerste afspraak onze droomringen gevonden. Een hele mooie ervaring en prachtige locatie.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt deze mooie beoordeling! Wij wensen jullie veel plezier en geluk met de trouwringen en voor eventuele vragen kunnen jullie altijd bij Rozenhof Trouwringen terecht!

Over Rozenhof Trouwringen

Bij trouwringenspecialist Rozenhof Trouwringen kunt u 7 dagen per week terecht om de mooie trouwringen uit onze trouwringencollectie te bekijken. Wij zijn een flexibel bedrijf en advies en een goede service staan bij ons hoog in het vaandel. Rozenhof Trouwringen is heel divers. Zo kunt u uw trouwring laten ontwerpen door onze goudsmid of een verlovingsring bij ons uitkiezen. Gaat u niet trouwen? Geen probleem! Wij bieden namelijk ook relatieringen en vriendschapsringen aan. Maak een afspraak en kom langs om ons grootse aanbod in trouwringen te bekijken. www.rozenhoftrouwringen.nl Rozenhof Trouwringen Schoolweg 60 7924 PN Veeningen T. 0528-391222 M. 06-54640941 info@rozenhoftrouwringen.nl