Niet goed.

Mijn huis is maar gedeeltelijk geïsoleerd door verkeerde inschatting en gebrek aan mankracht( er kwam maar 1 man om alles te doen o.a. met een ladder het dak op.) De verklaring van Energiecontrol was dat zelfs een hoogwerker niet voldoende zou zijn.Er moest een verreiker komen en dat zou te duur zijn. Al met al een vreemde gang van zaken.

Opzicht prima.

Plaatsen ging prima , maar het op de telefoon zetten van de resultaten ging minder . Ik moet nog worden terug gebeld. Met behulp van een ict er hebben we de app op de telefoon gekregen . Dat viel mij tegen van jullie.

vriendelijke mannen die hun werkzaamheden netjes en snel hebben verricht

correct en op tijd aanwezig en netjes gewerkt beide klussen snel en zonder problemen verricht ( spouw isolatie en kruipruimte vloer isolatie)

super snel; beetje rommelig

Kort na het telefonische akkoord kreeg ik al de planning al aan de lijn! En een paar dagen later lagen ze al. Door eigen inkoop en eigen mensen echt een voordeel in de markt van Energie Control. Door deze snelheid had ik wel nog nooit een definitieve schriftelijke orderbevestiging had gehad na de wijzigingen op de 1e offerte. Ook was het legplan (orientatie Oost) anders dan ik met de accountmanager dacht te hebben afgesproken (Zuid). Goede nieuws is dat dit ter plekke allemaal kon worden aangepast, al was ik blij dat ik die dag wel thuis was.

Planning kon beter, installatie correct verlopen.

Verwachtten de monteurs om 8.00u en ze kwamen na telefoontje om 11.30u

Goede communicatie snelle levertijd

Goede communicatie en de uitvoerende personen denken ook goed mee tijdens uitvoering.

alles naar wens gemonteerd. Prijs kwaliteit is goed

Professioneel advies en netjes afgewerkt

De presentatie en info was proffesioneel en vrijblijvend. Meer info en opties gekregen als in eerste instantie gevraagd Na akkoord snelle levering en plaatsing en monteurs netjes en goed gemonteerd en vriendelijk Al met al een zeer tevreden klant

Duidelijk en snel geplaatst.

Snelle afspraak en de planning. Alleen de eerste planning was niet goed gegaan ,heb gebeld waar ze bleven en er was niets bekend.Daarna ging het erg gauw met de plaatsing van de zonnepanelen. Het was een stormachtige dag,de voorbereiding was klaar en na 2 dagen kwamen ze de panelen er op leggen. Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Prima bedrijf en zou zo weer met ze aan de slag gaan!!!

Hele vriendelijke mensen, waar veiligheid en kwaliteit op nr 1 staat. De zonnepanelen zijn netjes geplaatst en alles is keurig uitgelegd en netjes achtergelaten. Goed bezig jongens.

Opbrengst na 1 jaar precies zoals voorspeld

Onze zonnepanelen zijn nu precies 1 jaar geleden geïnstalleerd, en hebben binnen 1 kWh nauwkeurig precies opgeleverd wat voorspeld was (voorspeld: 3125 kWh, opgeleverd: 3126 kWh). Knap werk! Installatie destijds was ook netjes en vlot.

Snel proces, snelle installatie.

Wel erg veel dakpannen stuk. Zoveel heb je er nooit liggen, dus blijf je met gaten in het dak achter. Daar zouden ze meer ondersteuning kunnen bieden. Voor de rest hebben ze het prima voor elkaar.

vakkundige mensen en ze weten waar ze over praten.

Ze doen wat er is afgesproken.

Heel accuraat

Na mijn vraag werdt er onmiddelijk gehandeld. Binnen 5 min. Nieuwe factuur.

Prima werk geleverd

Netjes gewerkt Snelle levering

prima service en vlotte montage.

De heren kwamen mooi in de ochtend en waren na een bakje koffie begonnen en voordat ik het wist waren de panelen geplaatst.

Snelle telefonische afspraak kunnen maken en uitvoering van de werkzaamheden uitstekend.

Prima service en prettige werknemer bij de uitvoering van de opdracht.

Geweldig geregeld.

Het is niet hun doel om alleen de panelen er op te gooien en klaar, nee ze willen het veilig en goed doen. Dat spreekt mij enorm aan.

Alles keurig afgeleverd.

Een goed voorgesprek en goede uitleg

Mijn ervaringen zijn verbluffend goed. Het voorgesprek was heel duidelijk. 10 punten voor de vertegenwoordiger. Na mijn accoord belde de planning voor een afspraak en een week later stond de isolatiewagen voor de deur. De isolatiemonteur war vriendelijk en werkte in mijn ogen zeer bekwaam. Van mij krijgt hij een 10.

Prima gedaan.

Snelle levering en prima gedaan. Wij zijn tevreden.

soms telefonisch lang wachten

Mijn ervaring is heel goed

Om te beginnen het contact met Marc Eshuis die mij bij het uitbrengen van de offerte duidelijk uitleg heeft gegeven. Zowel de isolatie van de spouwmuren als die van de vloer is tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd. De 4 heren die hiervoor verantwoordelijk waren, werkten snel en volgens mij secuur. Bovendien waren ze vriendelijk en correct. Ook de dames en heren van kantoor stonden mij steeds vriendelijk te woord. En tot slot de hulp van Mark bij het aanvragen van de subsidie was voor mij een hele opluchting. Dat heb ik zeer op prijs gesteld.

Niet helemaal tevreden

Ben er na een week pas achtergekomen via mijn energie leverancier dat je jezelf moet aanmelden bij je net beheerder . Ging er zelf van uit dat alles werd geregeld door Energie Control

Goed werk geleverd op een prettige manier

De sfeer zat er goed in. En het werk ging heel vlot. Ook werd alles goed uitgelegd. Alleen 1 klein minpuntje, ik zag later dat er nog een gat niet was dicht gemaakt. maar toen waren de werklui al vertrokken.

Ten Catenweg 8 7642 LH Wierden