Nette service

Na een persoonlijk gesprek waarin veel informatie werd gegeven, snel een heldere offerte gekregen. Het plaatsen en de afwerking was netjes en vakkundig.

Gewoon uitstekend

Goede en duidelijke offerte en de dag van plaatsing netjes te woord gestaan met een duidelijke uitleg. Ook de afwerking is goed

Van a tot z goed geregeld

Keurig werk geleverd Fijne monteurs Goede communicatie

Vlot en erg goed tot nu toe

Na een snelle levering en nette installatie ben ik tot nu toe zeer tevreden. Na de eerste storm liggen de panelen er nog netjes op.

Slechte communicatie zowel intern als extern

Werkzaamheden zijn niet volledig volgens offerte uitgevoerd. Vervolgens zou de uitvoerend werknemer dit doorgeven en de niet uitgevoerde werkzaamheden van de factuur af laten halen. Uiteindelijk gewoon de volledige factuur ontvangen, daarop reactie gegeven of die alsnog aangepast kan worden conform uitgevoerde werkzaamheden en of het geen problemen gaat opleveren dat niet alles is uitgevoerd. Na 2 maanden pas reactie met alleen de vraag hoe de status van de betaling is... Klant vriendelijkheid en duidelijke communicatie is helaas ver te zoeken (de mannen die de isolatie-werkzaamheden hebben uitgevoerd waren wel erg vriendelijk en behulpzaam).

Milieuramp door deze cowboys

Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met dit bedrijf en raad ik iedereen af zaken met dit bedrijf te doen. Ik heb ze ingehuurd voor het isoleren van mijn spouwmuren met EPS parels. Bij de uitvoer van de werkzaamheden is de tuin en straat helemaal vol komen te liggen met deze piepkleine piepschuim bolletjes. Dit materiaal vergaat en komt in het ecosysteem terecht, met alle gevolgen van dien. Het kon Energie Control weinig schelen en ze zijn vertrokken zonder dit op te ruimen. Nadat ik ze er op aan heb gesproken kwam er iemand dagen later met een bezem om op te ruimen. Echter is dit spul niet op te ruimen. Het moet netjes en schoon aangebracht worden zonder te morsen. Maar dit bedrijf laat de machine die injecteert gewoon aanstaan terwijl de medewerker zich verplaatst van het ene injectiegat naar naar het andere. Het materiaal blijf ik maar terugvinden en ik heb meer dan 30 uur besteed aan schoonmaakwerk. Tevens adverteren ze er mee dat ze het materiaal vastlijmen, zodat er een stevige isolatieplaat in de muur zou ontstaan. Hier is niets van waar. Ik ben inmiddels op diverse plekken hopen met losliggend of zeer los/zwak verlijmt materiaal tegen gekomen. In de kruipruimte, bovenop het plafond, onder de dakpannen aan de bovenkant van de spouwmuur... Geen wonder dat ik nog steeds op wekelijke basis aan het schoonmaken ben. Stel dat ik nu de kozijnen ga vervangen, dan gaat mijn hele huis leeglopen met dit materiaal en hebben we weer een nieuwe milieuramp. En dan is er nog regenwater dat via de aangebrachten ventilatiegaten de kruipruimte in loopt. Het frustrerende is dat het dit bedrijf niets interesseert. Mijn klachten werden weggewuifd. Dit bedrijf heeft geen oprechte motivatie om maar iets voor het milieu te doen. Ze zijn vooral gemotiveerd om snel geld te verdienen in een groeiende markt. Doe echter geen zaken met dit bedrijf. Geef iets meer geld uit en zorg er voor dat het bedrijf alles op alles zal zetten om morsen van dit schadelijke materiaal te voorkomen.

redelijk.

mijn ervaring is redelijk. eerste gesprek was gewoon goed en duidelijk. na het bepalen van het aantal zonnepanelen hebben ze bepaald dat dit aan beide kanten van het dak geplaatst moest worden. hier waren wij het echter niet mee eens. na overleg dat we alles op 1 kant van het dak wouden werden de mails wat minder snel beantwoordt. op zich geen probleem zou je zeggen idd. maar... toen kwamen we op het punt hoeveel zonnepanelen kunnen er dan op 1 kant van het dak. dat wisten ze zelf ook niet zo goed. eerst waarschijnlijk 10 daarna 8 en uiteindelijk toch 11. dat was voor ons minder prettig, jullie zijn de specialist toch?? uiteindelijk 11 stuks het monteren van deze klus was echter gewoon goed en snel daar zijn we zeer tevreden over.

Gezellige mensen die hun vak verstaan

Zijn duidelijk met wat en hoe het werkt. Werken netjes.

Perfect !!

Zeer goed. , ik heb veel vertrouwen in de zaak. Ik heb mijn best gedaan voor meer klanten en dat is gelukt. Kijk maar terug dat was Bouwhuis. Bergentheim. En overweg Hardenberg En wind Hardenberg. En ik zelf. Dat zijn 4 woningen. Gr J bouwhuis

Betrouwbaar

Ervaren en vriendelijk personeel. Werken alles netjes af. Goed materieel.

Vlotte en professionele uitvoering van de werkzaamheden

In goed overleg is zowel de vloerisolatie als ook de spouwmuurisolatie gelijktijdig naar tevredenheid aangebracht en de werkplekken weer netjes schoongemaakt.

Afspraken nagekomen. Goed werk geleverd.

Werk volgens afspraak en goed uitgevoerd.

Prima ervaring.

Voldoet aan verwachtingen.

De medewerkers, Hendrik, Henri, maar ook uw accountmanager Martijn Rohaan waren zeer deskundig en bovendien vriendelijk en meedenkend.

super, alles conform afspraak. Heel snel geregeld.

Prima mannen die weten waar ze mee bezig zijn. Die ook nog veilig werken. Denken mee en leveren kwaliteit. Ook alles supersnel geregeld via kantoor. 12 panelen gelegd.

Goedemiddag meneer, Wat fijn om te lezen dat u het prettig heeft ervaren! Wij hopen dat u , mocht de zon weer lekker volop schijnen, veel plezier heeft van de zonnepanelen! Mocht er in de toekomst wat zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen ! Met vriendelijke groet, Klantenservice, Energie-ControlNL

Meedenkend, snel en betrouwbaar.

Ondanks relatief groot geografisch afstand, goede samenwerking met positief resultaat.

Goedemiddag meneer Pjevic, Onlangs de afstand is er inderdaad een goede samenwerking geweest! Ik hoop dat u er deze winter lekker warm bij zit met de gevulde spouwmuur! Mocht er nog wat zijn in de toekomst, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice, EnergieControl NL

Gewoon goed!

Contact met de vertegenwoordiger was helder en duidelijk. Het team wat de zonnepanelen heeft gelegd was voortreffelijk. Heeft super goed gewerkt en alles na het installeren opgeruimd. Bewust gekozen voor een "Enphase" omvormer.

Goedemiddag, Fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is voor u! Hopelijk heeft u veel plezier van de zonnepanelen! Mocht dit niet het geval zijn en zit u nog ergens mee mag u altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Klantenservice, EnergieControl NL

Goed geregeld.

Verbeterpunt Ik zou klant altijd laten terugbellen als contactpersoon niet aanwezig is. 3 x moeten bellen om iemand aan de lijn te krijgen. Nol Pelgrim heeft uiteindelijk gezorgd dat we en gebeld werden en snel een n afspraak hadden voor het isoleren van ons huis.

Het waren zeer vriendelijke vakkundige monteurs. Alles is zeer goed en snel geinstalleerd. Alleen zou ik in het vervolg erbij vermelden dat er mogelijk wat dakpannen kapot kunnen gaan dan kan de klant tijdig voor reserve pannen zorgen.

doen wat ze beloven

Prima geregeld, in overleg nog even gekeken naar wat echt nodig was. Factuur moet nog even aangepast worden ; )

Ik ben tevreden

Goed maar de panelen hadden schoner gekund En volgens ons liggen er vier van de twaalf verkeerd Voor de rest keurig netjes gewerkt

snel, netjes

De verstrekte informatie was duidelijk. Ook de gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen.

Vriendelijke en professionele mannen, de klus is keurig uitgevoerd!

Al bij de intake gaf EnergieControl een prettig gevoel. Het was een eerlijk en open gesprek waar we alle isolatie mogelijkheden hebben doorgenomen. Het was echt vrijblijvend en geen gepush om binnen 24 uur de offerte te tekenen zoals dat bij anderen wel werd gevraagd. De offerte voor spouwmuurisolatie was bovendien erg goed in vergelijking met concurrenten. Op de dag zelf waren de mannen keurig op tijd en hebben met z’n drietjes de klus geklaard. De ontluchtingskanalen richting de kruipruimte werden vanuit buiten geboord en de mannen hadden gezien dat er bij ons onder de vloer luidspreker bekabeling was aangelegd op onbekende diepte, erg goed gezien ik had daar zelf namelijk niet aan gedacht! De kans dat ze de bekabeling met de boor raakten was aanwezig dus de opties besproken, uiteindelijk durfden wij het wel aan en ze hebben heel voorzichtig geboord en niets geraakt!! Zo blij mee. Ik kan iedereen energiecontrol aanraden.

Goedemorgen, Fijn om te lezen dat u het zo prettig heeft ervaren! En bedankt voor uw positieve reactie. Wij hopen dat u er in de winter er lekker warm bij zit. Mocht er in de toekomst nog problemen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Snel en vakkundig gedaan

Hoewel verlaat begonnen door files waren ze toch op tijd klaar. Prima gewerkt en met plezier in het werk. Goede communicatie met mij als bewoner tijdens het werk. Ben benieuwd naar de foto met de warmtecamera. Kan dat eerder dan over twee jaar?

Goedemiddag meneer van Paassen, Bedankt voor uw positieve reactie! Inderdaad kan het voorkomen dat de monteurs wat later zijn i.v.m. een file. Maar ze zorgen er (bijna) altijd voor dat ze het dezelfde dag af krijgen! Na een jaar zou de warmtescan uitgevoerd kunnen worden. Hiervoor moeten de temperaturen rond het vriespunt liggen. Wij nemen hier zelf contact over op met u ! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen! Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Ze doen wat ze zeggen en laten de boel netjes achter

Ze doen wat ze zeggen en laten de boel netjes achter