Goede ervaring en snelle reactie bij vragen

Wij hebben een goede ervaring met Energie Control. Medewerkers zijn vriendelijke En correct richting de klant. Het leek erop dat de planning niet gehaald werd, maar na overleg met de verkoper in samenspraak met planning, werd met veel inspanning alles alsnog geïnstalleerd. Ook de nazorg waarom werd gevraagd verliep snel en netjes. Wel vind ik dat er veel Flexibiliteit wordt gevraagd van de medewerkers die de panelen moeten plaatsen.

Super werk geleverd

20 zonnepanelen geplaatst netjes gewerkt en net personeel

Nette en duidelijke informatie over het product en installatie

Onze ervaring met Energie control is goed. Na bij meerdere aanbieders een offerte te hebben opgevraagd was Energie control erg duidelijk met hun uitleg. Ook met alle vragen die we hadden kregen we zeer snel reactie (binnen 1 werkdag) Ook het installatie personeel was erg vriendelijk. Ons is alleen beloofd binnen 1 week een applicatie uitleg te ontvangen om onze opbrengst van de zonnepanelen in te kunnen zien. Nu na bijna 2 weken helaas nog niet gekregen. Dat maakt een 9 een 8

Goed uitgevoerd werk

Goed uitgevoerd werk door deskundige medewerkers.

Tevreden klant

Energie control heeft de zonnepanelen keurig geplaatst. Wij hadden een keurige ploeg mannen die alles in overleg hebben geplaatst. Wij zijn tevreden!

Netjes gewerkt

Via volta solar panelen incl montage geregeld. Gemonteerd door energie-controle.nl. Eerst overleg wat de mogelijkheden v aansluiting naar de meterkast waren. Op zolder is er een overbodige trekschakelaar voor een wasmachine die op een aparte groep zat. Eitje dus. Meeste bedrading op dak kon zonder problemen onder de pannen weggewerkt worden. Verder viel op dat alles niet overhaast werd. Alleen de voorkant vd groepenkast(keihard plastic) begaf het. Met een sterke tape geplakt.

Service laat te wensen over

We hebben met een aantal gezinnen onze woningen laten inspecteren en na advies laten isoleren. Er is onduidelijkheid onstaan over de toegezegde certificering met als feedback dat de factuur zou volstaan als certificaat, de geoffreerde en overeengekomen thermografie is nog niet uitgevoerd omdat het “nog niet koud genoeg was” of we staan “op de lijst”. Tijdens een kleine verbouwing dit voorjaar geconstateerd dat er op diverse plekken geen isolatie in de spouw is aangebracht. Helaas reageert de klantenservice niet op de mail met gemaakte foto’s van de situatie en komen we dus (nog) niet tot een oplossing. We wachten af.

Van offerte tot levering is alles volgens plan verlopen. Zonnepanelen perfect geplaatst, de monteurs voeren niet alleen uit, maar denken en helpen ook mee over de beste plaatsing. Kabels mooi weggewerkt. Dit alles in een mum van tijd.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

Tevens goede hulp bij het verkrijgen van de subsidie en BTW teruggave over de zonnepanelen.

afspraken worden nagekomen, keurige monteurs

Ik ben door een kennis van mij geattendeerd op Energie Control toe ik wilde investeren in zonnepanelen. Inmiddels is alles geïnstalleerd. Afspraken worden nagekomen, het verwachtingspatroon wordt goed gemanaged, vriendelijke monteurs waarmee ik goed kon overleggen. Geen negatieve opmerkingen.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. Ik ben goed voorgelicht over de mogelijkheden en de levering. Door vertraging van de levering van de panelen kreeg ik een goed alternatief aangeboden. De installatie werd netjes uitgevoerd en afgerond.

Tot nu toe is alles volgens plan verlopen, fantastisch.

Goed gedaan!

Goed gesprek gehad. De mannen die het gelegd hebben netjes en vlot gewerkt.

Tevreden

Goede service, snel geleverd, goeie kwaliteit en flexibel waar nodig.

Alles naar verwachting en uitstekende service

Stap 1: bellen voor een afspraak Stap 2: afspraak met adviseur Stap 3: keuze gemaakt betreft isolatiewerkzaamheden Stap 4 afspraak installatie Alles ging volgens plan en ook alles werd keurig volgens afspraak geïnstalleerd. Een tip voor de afdeling planning: de monteurs kwamen met een bus en een extra grote aanhangwagen. Nu konden wij toevallig op het laatste moment ruimte vrijmaken op de parkeerplaats door de buren te vragen de auto's weg te halen. Volgende keer zou ik vermelden in de afspraakbevestiging om hier rekening mee te houden, zodat de klant op tijd kan zorgen voor voldoende parkeergelegenheid voor de monteurs.

vlotte afhandeling met goede producten tegen redelijke prijs

De monteurs waren flexibel bij de plaatsing m.b.t. het legplan en de aanleg van de bekabeling. Dit waren goede professionals.

Prettig en deskundig

Goeden deskundig advies gehad en degene die de panelen kwamen plaatsen waren prettige personen.

Service achteraf valt erg tegen

Energie-control heeft het werk naar behoren uitgevoerd, maar er zijn twee dingen die mij erg tegenvallen. Toen de monteur ter plaatse was gaf hij aan dat er geen nieuwe spouwventilatie hoefde te worden geplaatst omdat de huidige al omkokerd waren. Dit dus niet gedaan, maar wij hebben nu het idee dat de kruipruimte toch niet goed ventileert, omdat er muffe luchtjes uit het luik komen. Hierover contact opgenomen, maar geen reactie gehad. Graag had ik gezien dat ze toch nog achteraf nieuwe ventilatiekanalen zouden plaatsen. Dit is normaliter ook gebruikelijk bij het aanbrengen van spouwmuurventilatie kwam ik achteraf achter. Daarnaast heb ik voor energie-control gekozen, omdat zij achteraf een warmtecamera-inspectie zouden doen om te checken of de isolatie goed is aangebracht. Dit kan na een jaar. Na anderhalf jaar contact opgenomen maar het bericht is telkens dat het te warm is buiten. Toen met hen contact opgenomen tijdens een vorstperiode. Zij zouden een ronde gaan inplannen en langskomen. Niks meer gehoord.

Onzettend goed werk geleverd

Het plaatsen van zonnepanelen is één ding maar het traject er omheen is ook belangrijk en dat is goed geregeld bij Energie Control.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk werken de zonnepanelen perfect met dit mooie weer! Mocht er in de toekomst nog wat zijn, mag u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice, EnergieControlNL.

prima bedrijf , netjes afgehandeld

de zonnepanelen in 1dag alles gereed

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht er in de toekomst nog vragen zijn horen wij dit graag van u! Met vriendelijke groet, EnergieControlNL

Netjes en goed

Zeer snel een offerte en vervolgens netjes en goed afgewerkt.

Goedemiddag, Fijn dat alles naar wens is verlopen! Mocht er in de toekomst nog wat zijn, horen wij dit graag van u! Met vriendelijke groet, EnergieControlNL

Vakkundige, professionele organisatie die kwaliteit levert tegen een goede prijs

Allereerst een goed advies gekregen hoe de werkzaamheden uit te voeren. In ons geval hoeveel zonnepanelen waar plaatsen. De offerte was duidelijk gespecificeerd. De uitvoering was snel en netjes. Contact na de after sale ging wat moeilijker, maar dat wijd ik aan het Covid19 virus. Men was zeer behulpzaam.

Goedemiddag, Fijn dat alles van begin tot eind goed is verlopen bij u! Over de after sale gesproken: Wij proberen inderdaad in deze tijden het allemaal zo soepel mogelijk te laten verlopen. Veel van onze medewerkers werken wisselend thuis waardoor het bereik niet altijd optimaal is. Wij proberen hier in erg ons best te doen! Mocht er in de toekomst nog wat voorkomen horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Klantvriendelijk

Goede ervaring en meedenkend! Kwaliteit en service hoog in het vaandel. Ik zou ze zo bij familie en bekende aanbevelen! Ga vooral zo door en heel veel succes!

Goedemiddag meneer van Bussel, Bedankt voor uw positieve reactie! Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Een aanbeveling bij familie en bekenden stellen wij zeer op prijs ;-)! Geniet van het mooie weer dit weekend, een mooi moment om de panelen uit te testen! Mocht er in de toekomst nog wat zijn, horen wij dit graag van u! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Redelijk nette installatie, afwerkpunten worden ook opgelost

De installatie was correct, en de jongens dachten mee. één minpuntje is, dat kabels/leidingen búiten zicht ( achter schuine kant ) volledig los , met wel erg veel overlengte liggen. dit had best in een buis gekund.

Dag Remko, Fijn dat de installatie correct is verlopen. Wat betreft de kabels/leidingen; ik durf niet te zeggen waarom ons team hiervoor heeft gekozen. Dit ga ik intern even oppakken! Mocht er verder nog iets zijn in de toekomst, vernemen wij dit graag van u ! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Kwaliteit voor een goede prijs

We hadden al een set zonnepanelen en hebben er ivm de elektrische auto nog een set bijgekocht.

Goedemiddag, Bedankt voor uw goede recensie, mocht er in de toekomst iets zijn kunt u altijd contact op nemen met onze klantenservice. met vriendelijke groet, Klantenservice Energie Control