Kan me nog niet helemaal verdiepen in onze winst

goede ervaring

Bijzonder goed team aan het werk gehad. Leuk personeel .vakmensen helemaal top.

Snelle service en bekwaam personeel

Energie Controle heeft een snelle sercice, binnen 1 mnd waren de zonnepanelen geplaatst. Personeel dat bekwaam en netjes werkt, wij zijn erg tevreden.

adviseur is een prima deskundige man.

we hebben nadat we de offerte akkoord gaven zeer spoedig e.e.a. laten uitvoeren. Dit was waarschijnlijk mazzel.

Veel belovende offerte maar slechte afhandeling.

Na een mooie en duidelijke offerte voor het isoleren van de spouw akkoord gegeven op de uitvoering. Monteurs waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig en gingen direct aan de slag. Ze hadden de klus ook razendsnel geklaard. Mijn inziens hadden ze iets meer tijd moeten nemen, ze hadden eerst even een rondje door de woning moeten gaan om te kijken of er nergens gaten zaten in de muur dan had de zolder nu niet helemaal vol isolatie gelegen. Ook raad ik ze aan om in het vervolge een stoffertje in de zak mee te nemen tijdens het boren van de gaten in de gevel, als ze hiermee dan het stof van de kozijnen vegen oogt dat toch gelijk heel anders nu zitten onze vensterbanken helemaal vol met half weg geregend stof. En het is ook een kleine moeite om de verplaatste attributen ook weer terug te zetten. Al met al zijn wij langer bezig met opruimen dan de monteurs met isoleren. Wat ook heel jammer is dat als ik dan hierover mijn beklag doe ik totaal geen reactie krijg maar enkel de factuur. Als er netjes was gereageerd met een "Sorry wij zullen hier in het vervolg op letten" of iets dergelijks dan had deze review er nu niet gestaan. Mede door deze ervaringen heb ik ook besloten om de kosten van de thermografie inspectie van het factuurbedrag af te trekken omdat ik twijfels heb over een goede afronding. Ook hier heb ik een mail over gestuurd waar niet op gereageerd is. Mijn conclusie voor ons is dus ook dat geld "één keer en nooit weer"

Zeer slecht!

Ze hebben niet de moeite genomen om in de kelder te gaan kijken voordat ze met de spouwmuur isolatie begonnen. Gevolg: kelder volgespoten met isolatie. En dan krijg je te horen dat dat onze eigen verantwoording is. En we dus zelf voor de kosten opdraaien om dit op te ruimen en af te voeren. Zeer zeer slecht. Ook zijn ze weggegaan zonder het werk af te maken. De roosters op de buitengevel hebben ze niet vast geboord maar los er tegenaan gezet. Na diverse mailtjes waar niet op gereageerd werd en een paar telefoontjes, is het nog steeds niet opgelost. Maar de factuur heb ik al wel.... Waardeloos bedrijf. Kan niet anders beoordelen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer slordig werk, maar uiteindelijk wel goed geïsoleerd!

Op vrij korte termijn konden de spouwmuren bij ons al geïsoleerd worden. Super! De prijs was ook scherp. Maar als we alles van tevoren hadden geweten waren we wellicht toch voor een ander gegaan. Er waren nogal wat minpuntjes. Zo was o.a helaas niet naar ons gecommuniceerd dat er veel ruimte voor nodig was. Buren hadden er overlast van (konden de straat niet uit met de auto). Ook moesten de heren op een later moment terugkomen (ivm een auto van buurman die niet thuis was) om de nok nog te isoleren. Verder was vooral het nawerk heel slordig (of gewoon niet gedaan). Wij hebben nog 2x aangegeven dat het ventilatierooster in de kelder vrij moest blijven, wat denk je? Alles dicht gespoten en ook de hele kelder vol met zooi. Wij zijn de dag na de klus nog een paar uur druk geweest om ook alles in en rondom het huis schoon te krijgen. Overal lagen piepschuimballetjes. In onze hele tuin en door de straat. Ook hadden de heren de lijm in ons gazon weg laten lopen. Wat slordig zeg. Op nog geen meter afstand zat een put, dus waarom dat op deze manier moest? Opmerking van de beste man, het is lijm op waterbasis... Ons gras is op die plek nu wel helemaal verknalt. We hebben inmiddels weer opnieuw ingezaaid. Dus opruimen en alles netjes achterlaten was niet, zoals wel aangegeven, inbegrepen. Overigens toen er een paar weken later twee andere heren kwamen, alleen voor de nok, werd alles wel netjes opgeruimd met een grote stofzuiger. Hartstikke fijn! Uiteindelijk hebben we denk ik pech gehad met de eerste twee heren die erg slordig te werk gingen. Jammer van de communicatie. Als dat duidelijk was geweest was het niet nodig geweest om nog een nieuwe afspraak te moeten maken. Heel eerlijk gezegd zijn we totaal niet tevreden over de gang van zaken op de dag van het plaatsen van de isolatie. Echter merken we zeker dat de isolatie zijn werk goed doet! We zijn daarover zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Niet netjes gewerkt. Rommel niet opgeruimd. Omvormer na 4 dagen kapot en na 14 dagen nog niet vervan

Ik heb helaas geen goede ervaring. Het team werkte nogal slordig. Heeft afdrukken op de witte muur en omvormer achter gelaten. Er werd geen stofzuiger gebruikt bij het boren van gaten waardoor het hele trappenhuis onnodig onder het stof kwam. Er werden sigaren gerookt bij de voordeur. Rommel werd niet opgeruimd. Ik heb dit teruggekoppeld naar Energie control en heb hier wel een reaktie op gehad, maar dat betrof met name het roken omdat daar meer klanten over klagen. Helaas was na 4 dagen de omvormer al kapot en wacht ik nu al 14 dagen op een nieuwe, waardoor ik nu al 70 euro mis heb gelopen doordat de panelen niets opleveren. Samengevat : ik zou hen op basis van mijn ervaring niet aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemorgen Michel, Bedankt voor uw reactie. Zoals u weet hebben we het roken intern besproken. Wat ik begreep van de planning is de omvormer gisteren omgewisseld. Hopelijk werkt het systeem nu naar behoren.

Prima "recht toe recht aan" bedrijf om zaken mee te doen, zeker een aanrader.

Vanaf het maken van de "advies afspraak" tot aan het oplevering van het systeem is als prima ervaren... Wat opviel was de correcte en snelle informatie voorziening rond het aanmelden bij de energie leverancier...zeer correct geïnformeerd over de actie's die uit waren gezet en die ook op de juiste wijze zijn opgevolgd waardoor vanaf de installatie de "productie" van start kon... Bedrijf staat open voor ideeën die bijdragen aan het nog beter presteren in een zeer concurrerende markt waar het aankomt op vertrouwen in het waarmaken van afspraken waardoor de opdracht graag aan hen gegund wordt...

Goede voorlichting en prima resultaat

Nette offerte met gedegen opname. Geen verrassingen achteraf. Hele snelle levering door uitval.

Vriendelijk personeel

Ik zou aanbevelen om vooraf bij de plaatsing van panelen iemand langs te sturen om beter af te stemmen. Hierdoor levert montering minder problemen op voor monteurs en opdrachtgever. In mijn geval is het echter wel goed opgelost. Het personeel was begripvol en vriendelijk.

Goede service en goed overleg mogelijk.

Vriendelijke mannen. Alles in goed overleg.

Wederom prima werk geleverd!

Betrof spouwmuurisolatie

goed intake-gesprek en prettige uitvoering...

soepele oplossing van gerezen problemen (kabelaanleg).

Snelle levering, netjes geplaatst, na duidelijke uitleg.

Tot volle tevredenheid uitgevoerd, geen op- of aanmerkingen!

Op zich heel prima.

De zonnepanelen zijn super mooi geplaatst (op schuin- en op platdak). Dit is heel goed gedaan. De afwerking had wel iets mooier/beter gekund bij de omvormer, maar is zeker wel voldoende. Aansluiting in meterkast heel goed gedaan en nadat onze app het toch niet deed, is er ook snel gehandeld om dit probleem op te lossen. Dus; zeker tevreden!

Snel, goed en vriendelijk.

De jongens waren goed op tijd, zelfs iets eerder dan aangegeven. Snel aan de slag, en de meeste rommel is meteen opgeruimd, jammer dat het wat waaide en er veel stof bij de buren landde, maar daar kon niet veel aan gedaan worden. Het resultaat is niet te zien, heel goed dus.

Goede service. Snel. Betrouwbaar.

Uitgebreid gesprek gehad over de zonnepanelen, duidelijk verhaal, zeker als je nog niks weet over zonnepanelen. Nette afhandeling, vriendelijk personeel. Alles goed geregeld. Niks op aan te merken.

Van opname tot en met het plaatsen alles goed en netjes verlopen.

Je merkt dat alles goed geregeld is achter de schermen dat geeft vertrouwen.

Goede prijs, snelle uitvoering

Online offerte laten maken, prijs was lager dan concurrentie. Iemand langs laten komen voor definitieve prijs, deze bleef gelijk aan de online offerte. Vervolgens complete uitvoering binnen zeer korte tijd en in één dag klaar.

Alles perfect geregeld! Zeer tevreden

Jongens waren mooi op tijd en vriendelijk.. ook in het uitleggen van alles.. kundig en vlot uitgevoerd

Snelle levering zonnepanelen, netjes geïnstalleerd

Korte levertijden en de zonnepanelen zijn netjes geïnstalleerd. Indien er aanpassingen waren ten opzichte van het oorspronkelijke plan, werd dat eerst overlegd.

Het is hier prima gegaan.

Precies zoals belooft.

Heel goed, snel en eerlijk geregeld.

Prima service, prima personeel.

Meerdere goede ervaringen met dit bedrijf.

Over Energie control

Filter op Taal