even na installatie communicatieve storing alles ok.

alles werkt zoals belooft, ook de opbrengst. Nico Koster margriet straat 2 delden

Vlot en keurig geregeld

Het intakegesprek was duidelijk en met goede suggesties zonder opdringerig te zijn. De uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen verliep vlot. Keurige en plezierige werknemers. De verdere afhandeling (restitueren BTW) lijkt ook soepel te gaan. V.w.b. het plaatsen van zonnepanelen een bedrijf om aan te bevelen. Het cijfer 9 is meer op zijn plaats dan een 8.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Wij hopen dat ze zon snel gaat schijnen zodat u veel profijt heeft van de zonnepanelen! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Goed ze hebben netjes werk geleverd

Ze hebben netjes werk geleverd

Goedemiddag, Fijn om te horen dat alles netjes is verlopen! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Klant vriendelijk en exact volens afspraak

Zeer tevreden en correct volgens afspraak via Eric

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de werkzaamheden en onze adviseur Erik! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Goede voorlichting, denken mee, goede communicatie en uitvoering

Zoals hierboven aangegeven zijn wij zeer tevreden over Energie Control. Zowel de spouwmuren laten isoleren , zonnepanelen laten plaatsen en de vloerisolatie in opdracht gegeven. (moet nog uitgevoerd worden , maar dat zal ook wel goed gaan). Men komt gemaakte afspraken na en de aanvraag voor de BTW teruggave ( zonnepanelen), wordt voor dusdanig voor je geregeld dat je er zelf bijna geen omkijken naar hebt. Monteurs werken netjes en zijn bekwaam.

Goedemiddag, Fijn om te lezen dat u alles als prettig heeft ervaren. Mocht de vloerisolatie nog niet uitgevoerd zijn komt dit zeker goed! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Een netjes wekend bedrijf

ondanks de regen die de gehele dag viel zijn ze toch door gegaan en hebben het netjes afgemaakt.

Goedemiddag, Een beetje regen houdt ons inderdaad niet tegen ;-)! We doen er alles aan om de klus op 1 dag af te krijgen, weer of geen weer! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Netjes werk geleverd, alles volgens afspraak.

Keurig alles volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd

Snelle levering en goede montage.

Zeer snelle levering, technici werken goed en snel. Een opmerking is: dat er met de klant overlegd moet worden voordat iets definitief gemonteerd wordt.

Zeer snel. Van offerte tot levering en montage in 3 (drie) dagen.

Kwam ook doordat iemand anders uitviel, maar toch.

Conform de afspraak geleverd en geïnstalleerd

Na het ontvangen van de offertes ging het snel met planning en daarna installatie. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf en gaan het zeker aanbevelen.

naar tevredenheid

werknemer was keurig op tijd en heeft zijn werk goed gedaan. we zijn tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden

Prettige mensen die hun afspraak nakomen

Oplossing dakdefect Snel correct reageren, expertise van specialisten ingeschakeld ( na overleg met ons)

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Wij hopen dat de zon snel gaat schijnen zodat u veel profijt heeft van de zonnepanelen! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Snel geregeld, goeie prijs

Snel geregeld, goeie prijs. Enige is dat niet alle gaatjes in de muur dicht gestopt zijn.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Vreemd dat niet alle gaten in de muur zijn dicht gemetseld. Dit ga ik intern even oppakken, u hoort z.s.m. van ons! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Netjes gewerkt en aardig personeel

Goed personeel en goed en netjes gewerkt. Alles netjes opgeruimd en goed uitleg gehad

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Prettig contact.

Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen. Netjes opgeleverd.

Goedemiddag, Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen! Bedankt voor uw positieve reactie! Mocht er in de toekomst wat zijn kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice! Met vriendelijke groet, Klantenservice EnergieControlNL

Goed.

Goed prijs.netjes en snel geleverd.

Goed.

Alles is gebeurd zoals afgesproken.

No nonsens!

Professioneel; doen wat ze zeggen en zijn snel in het nakomen van de afspraken.

Nuchter, ter zake kundig, goede prijs

Het advies was deskundig en praktisch, de offerte duidelijk, alles (werkzaamheden en materialen) was apart gespecificeerd, en de installatie was snel en zorgvuldig. En dat alles voor een schappelijke prijs.

Prima service, doen niet moeilijk.

De zonnepanelen worden op verzoek herschikt, de installatie wordt aangepast.

keurige medewerkers en afhandeling

Keurige medewerkers en afhandeling

tot nu toe goed 31 januari panelen laten plaatsen

31 jan panelen laten plaatsen tot nu toe netjes en correct geholpen de jongens die de panelen kwamen plaatsen waren vriendelijk en legte alles netjes uit .

Mijn ervaring met Energiecontrol is goed, zoals je van een gerenomeerd mag verwachten

Energiecontrol houd zich aan de afspraken die ze maken en dat vind ik belangrijk. Ze kwamen op de afgesproken tijd en toen ze weggingen was alles klaar , werkte de zonnepaneelinstalatie en was alles netjes opgeruimd.

Vriendelijk personeel....netjes werk...

Wisselend

Tot en met de plaatsing van de zonnepanelen is alles prima verlopen. Prima offerte en snelle afspraak tot plaatsing. Alleen de bedrading buitenom via het garagedak is niet zoals het hoort en daarover heb ik gereclameerd. Ik wacht nu nog steeds op een afspraak van Energie Control om dit aan te passen. En dat vind ik jammer want ik heb al betaald. Terwijl het bij mijn buurman wel is aangepast! Inmiddels is er een medewerker van Energie Control geweest en heeft de aanpassingen die nodig waren, prima uitgevoerd. Ook de nodige informatie en antwoorden op mijn vragen gekregen. Door miscommunicatie (foutief mobiel nummer) heeft het onnodig wat langer geduurd.