Opbrengst na 1 jaar precies zoals voorspeld

Onze zonnepanelen zijn nu precies 1 jaar geleden geïnstalleerd, en hebben binnen 1 kWh nauwkeurig precies opgeleverd wat voorspeld was (voorspeld: 3125 kWh, opgeleverd: 3126 kWh). Knap werk! Installatie destijds was ook netjes en vlot.

Snel proces, snelle installatie.

Wel erg veel dakpannen stuk. Zoveel heb je er nooit liggen, dus blijf je met gaten in het dak achter. Daar zouden ze meer ondersteuning kunnen bieden. Voor de rest hebben ze het prima voor elkaar.

vakkundige mensen en ze weten waar ze over praten.

Ze doen wat er is afgesproken.

Heel accuraat

Na mijn vraag werdt er onmiddelijk gehandeld. Binnen 5 min. Nieuwe factuur.

Prima werk geleverd

Netjes gewerkt Snelle levering

prima service en vlotte montage.

De heren kwamen mooi in de ochtend en waren na een bakje koffie begonnen en voordat ik het wist waren de panelen geplaatst.

Snelle telefonische afspraak kunnen maken en uitvoering van de werkzaamheden uitstekend.

Prima service en prettige werknemer bij de uitvoering van de opdracht.

Geweldig geregeld.

Het is niet hun doel om alleen de panelen er op te gooien en klaar, nee ze willen het veilig en goed doen. Dat spreekt mij enorm aan.

Alles keurig afgeleverd.

Een goed voorgesprek en goede uitleg

Mijn ervaringen zijn verbluffend goed. Het voorgesprek was heel duidelijk. 10 punten voor de vertegenwoordiger. Na mijn accoord belde de planning voor een afspraak en een week later stond de isolatiewagen voor de deur. De isolatiemonteur war vriendelijk en werkte in mijn ogen zeer bekwaam. Van mij krijgt hij een 10.

Prima gedaan.

Snelle levering en prima gedaan. Wij zijn tevreden.

soms telefonisch lang wachten

Mijn ervaring is heel goed

Om te beginnen het contact met Marc Eshuis die mij bij het uitbrengen van de offerte duidelijk uitleg heeft gegeven. Zowel de isolatie van de spouwmuren als die van de vloer is tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd. De 4 heren die hiervoor verantwoordelijk waren, werkten snel en volgens mij secuur. Bovendien waren ze vriendelijk en correct. Ook de dames en heren van kantoor stonden mij steeds vriendelijk te woord. En tot slot de hulp van Mark bij het aanvragen van de subsidie was voor mij een hele opluchting. Dat heb ik zeer op prijs gesteld.

Niet helemaal tevreden

Ben er na een week pas achtergekomen via mijn energie leverancier dat je jezelf moet aanmelden bij je net beheerder . Ging er zelf van uit dat alles werd geregeld door Energie Control

Goed werk geleverd op een prettige manier

De sfeer zat er goed in. En het werk ging heel vlot. Ook werd alles goed uitgelegd. Alleen 1 klein minpuntje, ik zag later dat er nog een gat niet was dicht gemaakt. maar toen waren de werklui al vertrokken.

Prettige mensen met verstand van zaken

Fijn contact vanaf het eerste telefoontje. Helaas door ziekte en storm werd het plaatsen van de panelen uitgesteld maar prima opgelost.

Prima werk geleverd!

En dat werd gedaan door aardige en toegankelijke mannen. Hoe de app werkt, waarmee we kunnen zien hoeveel energie werd opgewekt, weten we nog niet. Hoop deze snel te ontvangen, evenals de rekening :)...

Wel beloven, niets leveren.

Bleek achteraf toch te veel puin in spouw te zitten. (Ik had vooraf gewaarschuwd!). Werklieden gingen onverrichter zake naar huis. Verkoper belde nog wel omdat hij dacht dat het te fixen zou zijn, dat zou hij checken. Ik had tenminste nog 1 extra mail/ belletje van verkoper verwacht als het gaat om terugkoppeling/ afhandeling. Wat mij betreft zeer teleurstellend.

Goed , netjes en snel geregeld

Goede en snelle installatie

De installatie is snel en goed verlopen. Sympathieke en vriendelijke monteurs. In de planning twee maal iets fout gegaan. Ik heb geen idee wat daarvan de oorzaak is.

Prima verlopen. Netjes gewerkt. Alles volgens afspraak

Uitvoering was netjes. Is niets meer van te zien.

Overall: goed

Offerte en administratie, bereikbaarheid, beantwoorden van vragen: goed - zeer goed. Afwerking werkzaamheden: scheur in kokosmat voordeur, enkele lelijke beschadigingen van nieuw raamkozijn. Paar smetjes op het geheel

prima bedrijf, snelle levering, nette afwerking

Er is goed meegedacht met de klant , keurig resultaat

Goede prijs/kwalitiet verhouding, vakkundig (en snel) gemonteerd

Zeer snelle levering, vakkundig geplaatst (zowel op het dak als in huis).

Aanschaf Zonnepanelen; Goede service, afspraak is afspraak!

Telefonisch niet altijd goed bereikbaar. Maar werd telkens volgens afspraak teruggebeld , klantvriendelijke mensen daar bij EnergieControl. Ze doen wat ze zeggen! Tijdens montage en installatie werd ik overal bij betrokken en werden mijn wensen meegenomen, was top!