Snel geregeld, goed advies, aardige mannen

Na de vloerisolatie ook de spouwmuur laten doen. Jammer dat een van de mannen ziek werd , maar er werd keurig gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt. Wacht nu nog op de uitvoerdersverklarinegen zodat ik subsidie kan aanvragen.

nette prijs en vriendelijke vakmannen.

Snelle service voor een nette prijs.

sommige van de medewerkers hadden een taalgebruik wat niet klantvriendelijk is.

even afwachten of de de installatie betreft zonnepanelen ook doen wat verwacht word .ze laten wel veel rotzooi na en ook veel gemopper dat ze iets meer moeten doen dan ze verwacht hadden..

Goede en snelle service, fantastisch resultaat

Ze konden snel komen voor een offerte. Die was voordeliger dan andere die we binnen hadden gekregen. Ze konden vervolgens snel langs komen en waren ook binnen 2 uur weer klaar. Vakkundig, netjes en het huis is meteen warmer en stiller.

Prima geregeld allemaal

Gevel isolatie laten doen en naar tevredenheid, snel en netjes gewerkt. De mannen op de dag zelf gaven netjes aan wat wel en niet nodig was.

Eerst een paar probleempjes rond de plaatsing ivm terrasoverkapping, op 15 december een paar monteurs langs geweest, die zagen het niet zitten, de omvormer geplaatst en ze zijn vertrokken, na een nieuwe afspraak zijn op 19 januari andere monteurs gekomen, zij hebben gebruik gemaakt van de garages die naast mijn woning zitten handige jongens, de zonnepanelen waren zo geplaatst, geweldig.

Prima geregeld

Goeie info, snelle reactie, nette mensen

Geen afspraak nagekomen

Ik heb een maand geleden (13-11-2020)een bevestiging gegeven om de vloer te laten isoleren. En werd mij gezegd dat de planner z.s.m. met mij contact zal nemen wanneer het gaat gebeuren. Heb verledenweek een mail gestuurd maar werd niet op gereageerd. Deze week 3 verschillende dagen gebeld maar ze konden de planner niet te pakken krijgen. Vandaag weer gebeld en werd gezegd dat ik terug word gebeld. En??? dus NIET!! Net de vertegenwoordiger Marc maar weer gemaild of hij hier achter kan gaan. Hoop dat ik gauw een antwoord kan krijgen. Roel van Riel

Zeer slecht

Contact met het bedrijf is moeilijk te leggen. Ook word er niet terug gebeld zoals wel is afgesproken. Ondertussen zijn we 2.5 week verder en weten we nog niet wanneer de zonnepanelen komen.

je mag of moet wel eens een keer bellen om antwoord te krijgen op vragen

afspraak kon snel gemaakt worden. de offerte was ook snel binnen. maar als je aanvullende vragen hebt en die per mail stelt dan moet je gaan bellen om antwoorde te krijgen. heir kan men zich in verbeteren vind ik. montage kon snel worden uitgevoerd en dit ging in goed overleg. de uitleg van de installatie op locatie zou wat uitgebreide kunnen. al met al tevreden en prima bedrijf om mee samen te werken

perfect

Aanvraag (10-11) gedaan voor spouwmuurisolatie via de website. Volgende dag al bericht, een dag later zaten ze al aan de keukentafel en dezelfde avond al de offerte in de mail! Had twijfels door een aantal negatieve recensies, heb ze hierop gewezen. Kreeg hier reactie op dat dit vnl. te maken had met Corona. Heb ze voordeel van de twijfel gegeven en heb er geen spijt van. Isolatie kon 30 november al gedaan worden! Het moest ook allemaal snel gebeuren ivm aanvraag subsidie. Uitvoering keurig gedaan, ook alles netjes opgeruimd. Jongens denken goed mee. Ingevuld subsidie formulier 2 dagen na uitvoering ook al in de mail! We hebben gekozen voor de isolatiewol. Ik heb wel het gevoel dat je het merkt in de woning. Het lijkt minder te tochten. Verder weet ik het niet. Als we 's avonds de verwarming op 17 graden zetten, staat deze in de ochtend ook echt op 17 graden. We hebben wel een oude woning. Misschien dat de warmte meer blijft hangen en dat de ketel minder vaak aan hoeft te slaan, maar dat weet ik volgende maand pas. Zeer tevreden klant.

Goeie ervaring

Na een zeer moeizame begin is er uiteindelijk door jullie een goeie oplossing geboden en een goed eindresultaat Dus wij zijn zeer tevreden.

Zie onder

Netjes en snel afgehandeld met de offerte enzv. En daarna vrij verplaatst en geplaatst.

Vriendelijk

Verstand van dingen ,Nette mensen !,

In principe tevreden maar...

Stadium tot en met plaatsing van panelen was helemaal in orde. Echter naderhand tot 2 x toe niet teruggebeld ondanks belofte. Geen groot probleem op te lossen maar.... doen wat je beloofd geldt ook na levering.

Mannen waren op de afgesproken tijd aanwezig. Zeer vriendelijk en snel gewerkt en de boel weer keurig achterg gelaten

de monteurs hebben hun best gedaan

ik weet nog niet of alles goed gaat maar , tot nu toe ben ik tevreden

Matig

Verkeerde afspraak doorgegeven, in de middag afgesproken maar in de ochtend aan de deur. In de middag zijn ze teruggekomen (1.5u te laat) isolatie met heel veel hoogteverschil aangebracht. En zelfs een extra ventilatie gat in de spouw naar de kruipruimte was niet mogelijk want hadden ze geen gereedschap voor dus nog steeds erg vochtig in de kruipruimte.

zonnepanelen netjes geplaatst.

ze hebben hun werk goed gedaan.

Fijn dat er eerst iemand thuis kwam om alles te bekijken en te overleggen met ons. Kundige en snelle installatie, aardig personeel.

Keurig

Het offertetraject verliep snel en prettig, maar het was pas echt goed toen de monteurs de installatie kwamen plaatsen. Dit deden zijn zeer netjes en in samenspraak met mij. Aanpassing van de afspraak op basis van uitleg waardoor ik echt het gevoel had dat ze meedenken en je het beste rendement gunnen. Ik ben van nature kritisch op dit soort diensten, maar bij deze durf ik te zeggen: Bij Energie Control hebben ze het echt goed voor elkaar. Netjes!

Vakkundig, wordt netjes en nauwkeurig gewerkt

Goed en vlot gemonteerd.

Klein minpuntje: op dakpanprofielplaten 2 underlaymentplaten gelegd om vervorming te voorkomen. Helaas niet parallel met werkzaamheden opgeschoven waardoor vervorming van de dakpanprofielplaten op enkele plaatsen goed is te zien

goede afspraken mee te maken

goede voorlichting in de verkoop nette monteurs en strak werk geleverd op het dak in in het huis tweede opdracht nog niet uitgevoerd, even afwachten dus.

Geheel volgens afspraak afgewerkt!!!

Men kwam keurig op de afgesproken tijd. De vloerisolatie verliep geheel volgens planning. Keurige werknemers in dienst. Klantvriendelijk. Alom waardering voor het 'aanbrengen' van het materiaal onder de werkvloer. Absoluut aan te bevelen, naar buiten toe!! DANK hiervoor.