Persoonlijk, op maat en vakkundig.

Mee bewegen en weten wat de persoonlijke omstandigheden zijn, betrokkenheid en kritisch kijken naar de mogelijkheden. Maatwerk en ondersteuning ook buiten kantoortijden, vakkundig, kameraadschappelijk!

Deskundig en persoonlijk advies

We hebben een deskundig en geheel op onze persoonlijke situatie afgestemd advies gekregen. Tijdens ons eerste gesprek is ons zelfs een nog breder inzicht gegeven in onze toekomstige financiële situatie.

Altijd heel goed geholpen en nog steeds

Ze geven heel goed advies als je een probleem hebt dan denken ze met je mee.

Ervaring met Confiance was goed. Helaas is dit afgelopen jaar minder geworden.

Destijds hebben wij gekozen voor Confiance vanwege het vertrouwen in Anne-Marie. Helaas is het vertrouwen afgenomen, sinds Theo onze contactpersoon. Voor ons gevoel hebben we regelmatig reminder moeten sturen, verliep het proces erg traag en zijn er slordigheidsfouten gemaakt. Toen Anne-Marie contactpersoon was, zouden we Confiance aanbevelen. Helaas is onze relatie met Theo een stuk minder en is het vraag of we Confiance nog steeds zouden aanbevelen. Overigens beseffen we dat het wellicht een complex proces was.

Eerlijk,correct en meedenkend

Sympathieke en professionele aanpak van Theo. Persoonlijke wensen worden goed ingevuld.Ik ben zeer tevreden en raad Confiance Advies zeker aan.

Vriendelijk en snel geholpen.

Goed geholpen door Theo. Zeer deskundig advies gekregen bij het realiseren van onze hypotheek. Voor verdere vragen ook zeer snelle reactie mogen ontvangen. Oftewel, top geregeld allemaal!

Makkelijk direct en persoonlijk

Uistekend geholpen. Duidelijke uitleg en opvolging op vragen was snel en goed.

Prima advies en dienstverlening

Wij hebben de begeleiding ervaren als klantgericht, snel, betrouwbaar, vriendelijk, goed bereikbaar en accuraat.

Persoonlijk advies op maat met gevoel voor de cliënt

Na het eerste telefonische contact werd op basis van mijn verhaal geadviseerd te wachten op de terugkomst van Anne-Marie Goossens daar zij de persoon kon zijn waar wij naar op zoek waren, en dat was zo! Gedurende het traject heb ik Anne-Marie als een warme, gedegen, maar vooral zeer sympathieke dame ervaren. Haar kennis is boven verwachting en ze luistert naar de wensen en behoeften van haar cliënten. Dit was waar wij naar op zoek waren en dankzij Anne-Marie is er een document gekomen waar eenieder meer dan achter staat. Haar openheid en betrokkenheid heb ik enorm gewaardeerd en ik zou haar bij iedereen adviseren. Dank voor al je hulp en steun Anne-Marie, jij maakt moeilijke situaties dragelijk.

Uitstekend advies

Goed advies. Vriendelijk geholpen, nemen alle tijd en na tevredenheid nieuwe hypotheek afgesloten. Zeker aan te raden!

Professioneel, deskundig persoonlijk advies

Prettig ontvangen, goede duidelijke begeleiding, telefonisch goed bereikbaar voor overleg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Volgende week heb ik een afsluitend gesprek. Dat kan natuurlijk heel positief uitvallen. Het eerste gesprek was heel positief. Daarna bleek het lastig om mij specifiek, en in Schrift, uit te leggen wat de mogelijkheden zijn.

• Soort dienst: Pensioen

Traject voor de aanvraag van een hypotheek als zeer prettig ervaren. Snelle en korte lijnen in de communicatie. Ik kon met alle vragen terecht en deze werden duidelijk en rustig uitgelegd. Zeer prettig en vertrouwd gevoel.

• Soort dienst: Hypotheek

Vertrouwelijk, met hart en ziel, betrokken

• Soort dienst: Echtscheiding

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eigenlijk niet genoeg uitgegaan van CAO VO, onderwijs. Mogelijke tip: 10 % keuzepensioen met 10% deeltijdontslag moet 1 maand voor 100% ontslag. Uitspraak rechtbank Noord-Holland 22-03-2017. ECLI:NL:RBNOH:2017:2519 voor letterlijke uitspraak. Deskundigheid zeker. Bij mij een enkele persoonlijke tip, maar ook enkele gegevens niet juist, ontstaan door specifiek voortgezet onderwijs situatie bij bv ww/wovo uitkering. Verder succes met uw werk.

• Soort dienst: Pensioen

Prettig in omgang, goed advies op basis van vraagstelling, meedenken, duidelijk

• Soort dienst: Inkomensverzekering

Wij hebben bij Confiance Advies kennis gemaakt met een enthousiast team wat er alles aan heeft gedaan om aan de invulling van ons wensenpakket te voldoen. Jammer dat deze inspanningen niet helemaal het gewenste resultaat opgeleverd hebben. Team Confiance bedankt zover!

• Soort dienst: Hypotheek

Zeer tevreden. Goede, vlotte en duidelijke service. Ik raad iedereen aan om met Confiance Advies in zee te gaan.

Keurig geholpen