Jong,dynamisch,deskundig,concreet ,klantvriendelijk en zeer betrouwbaar.
  • Betrouwbaarheid

Al tijd na al die jaren nog steeds mijn administratie altijd op tijd. Dank voor jullie snelle en vlotte communicatie mijn droomhuis gescoord. Bedankt voor jullie advies,ook wanneer het jullie soms niet uitkomt jullie blijven luisteren en adviseren. Bedankt Terlouw😘😘
  • Betrouwbaarheid

Super service, staan altijd klaar voor de vele vragen die ik heb. Nooit een probleem als ik iets niet begrijp en nemen daar ook altijd de tijd voor. Erg klantvriendelijk, 100% tevreden, ik zou het zeker iedereen aanraden
  • Betrouwbaarheid

Super service, snelle reactie en fjne communicatie. Zeer tevreden over de dienstverlening, behulpzaam, denkt altijd mee en bijna alles is mogelijk. Zou nooit een ander willen en iedereen aanbevelen. Super bedankt voor alles en hoop nog lang met hem samen te werken.
  • Betrouwbaarheid

Ben blij met de werkzaamheden die Administratie kantoor Terlouw voor me heeft verzorgt! Netjes op tijd en accuraat in afspraken. Veel dank
  • Betrouwbaarheid

Een vakkundige boekhouder vinden, één die zich aan de afspraken houdt en ook menselijk zou zijn? Na mijn ervaringen had ik daar een hard hoofd in. Totdat ik bij Pascal terecht kwam. De reviews waren allemaal erg positief, maar zou dat ook werkelijkheid zijn? De reviews waren allemaal terecht. Pascal is snel, accuraat, ontzorgd en is menselijk! In no time was mijn hele boekhouding in kaart gebracht, waren alle aangiften gedaan en was er een nieuwe applicatie op maat gemaakt om de boekhouding in bij te gaan houden! Ben je op zoek naar een goed en betrouwbaar administratiekantoor? Stop dan met zoeken en stuur Pascal een email!
  • Betrouwbaarheid

Zeer fijne club om mee te werken. Een snelle aanpak en de juiste antwoorden op de vragen zorgen voor een overzichtelijke samenwerking.
  • Betrouwbaarheid

Ik heb de goede samenwerking van de afgelopen periode als zeer prettig ervaren omdat ik altijd goed geholpen ben bij uw administratiebureau Terlouw. Ik kon voor al mijn vragen terecht en ook staat u altijd voor de administratie van mijn bedrijf klaar.

• Betrouwbaarheid

Zeer goede en duidelijke service. Ik krijg vrijwel altijd direct (of bijna direct) een duidelijk antwoord wanneer ik een vraag heb. Daarnaast is het werk altijd overzichtelijk en netjes.
  • Betrouwbaarheid

Mijn ervaring is zeer positief, want Pascal Terlouw zet zich helemaal in voor jou als klant. Zoekt alles tot op de bodem uit en houd goed contact over alles. Haalt je zorgen helemaal weg. Dus ik ben zeer tevreden!
  • Betrouwbaarheid

Top administratie kantoor echt waar. Vriendelijk, deskundig advies en betrouwbaar.
  • Betrouwbaarheid

Vriendelijke en kundige boekhouder. Vlotte en heldere communicatie. Legt zeer goed uit en denkt met je mee. Erg fijn om Pascal mijn boekhouding toe te mogen vertrouwen. Een goede boekhouder is onmisbaar voor iedereen met een onderneming. Je krijgt er een heleboel rust en orde voor terug en het betaalt zich altijd terug. Op die manier kun je je volledig concentreren op je onderneming. Ik ben erg blij met Pascal:-).
  • Betrouwbaarheid

Pascal Terlouw Houdt van zijn vak en is daarbij heel erg een mensen mens
  • Betrouwbaarheid

Ik ben uit onvrede bij mijn oude boekhouder weggegaan. Alles werd pas op het laatst geregeld. Altijd wachten op antwoorden. Bij Pascal gaat het totaal anders aan toe. Antwoorden meestal dezelfde dag en zelfs op zondag. Zo te zien een man met verstand van zaken. Ik zie onze samenwerking met vertrouwen tegemoet.
  • Betrouwbaarheid

Snel, deskundig, vriendelijk, behulpzaam, accuraat!
  • Betrouwbaarheid

Helder, betrouwbaar en deskundig. Kortom, een aanrader.
  • Betrouwbaarheid

Ja klopt, een dikke 10 ! Sinds 2 jaar is er een last van mijn schouder gevallen toen Terlouw mijn boekhouding overnam. Heb ik vragen worden deze direct beantwoord en maak ik per ongeluk een fout in de aanlevering dan trekt Terlouw aan de bel en vraagt alsnog het juiste aan te leveren. Zeer tevreden !
  • Betrouwbaarheid

Actief, zeer klantvriendelijk, behulpzaam en prettig administratiekantoor.
  • Betrouwbaarheid

Administratiekantoor Terlouw biedt een hele goed prijs-kwaliteit verhouding. De eigenaar is erg betrokken, denkt graag mee en geeft deskundig advies. Zeker een aanrader!
  • Betrouwbaarheid

Onder hoge tijdsdruk moest mijn winst- en verliesrekening 2015 worden opgesteld. Ik kon vrijwel meteen terecht voor een afspraak om mijn stukken te overhandigen en binnen een dag(!) was het in orde. Ook het aanvullend advies was waardevol. En dat alles tegen aantrekkelijke kosten.
  • Betrouwbaarheid

Absoluut betrouwbaar en vanaf het begin dat ik met ze in zee ging weet admin.kantoor Terlouw waar ze het over hebben. Ik hoef mij verder geen zorgen te maken dan mijn administratie in te leveren. Vragen worden binnen no time beantwoord en wordt er advies gegeven.
  • Betrouwbaarheid

Als zelfstandig ondernemer ben ik zeer tevreden over de kennis en adviezen van Pascal. Waar mijn kennis stopt over belastingzaken, weet hij het op te pakken, aan te vullen en af te handelen. Pascal reageert snel (ook buiten kantoortijden). We hebben een digitale administratie in de z.g. 'Cloud'. Erg handig! Als hij iets beloofd komt hij zijn afspraken na. Kortom: snel, betrouwbaar, discreet, kennis van zaken, jong en ambitieus.
  • Betrouwbaarheid

Ik heb Pascal onlangs leren kennen als een vriendelijke, rustige, positieve kerel met een frisse blik op de bedrijfsvoering. Er was gelijk een klik. Een correcte, nauwkeurige en kundige boekhouder, dat bleek wel toen wij aan de slag gingen. Ik werd dit jaar geconfronteerd met een uiterst vervelende situatie die mijn vorige boekhouder niet adequaat en tijdig op kon lossen. Paniek! Dit was voor Pascal geen enkel probleem, stelde mij gerust en binnen en binnen 10! dagen was alles opgelost! En ook nog eens voor een zeer schappelijk tarief! Pascal, mijn complimenten en ik hoop nog op een langdurige, prettige samenwerking! Ik ga jou persoonlijk aanbevelen bij al mijn (zakelijke en privé) contacten!
  • Betrouwbaarheid

zeer deskundig, pakt alles goed aan,vergeet geen enkel klein detailgroot of klein

Over Administratiekantoor Terlouw

Filter op Taal