Box-to-go is de uitvinding voor ons.

Via via gehoord van deze manier van opslag. Nog nooit zo gemakkelijk opgeslagen en verhuist. Echt een top concept.

Al vaker bij boxss gehuurd. Top bedrijf met leuk personeel.

Al vaker bij boxss gehuurd. Top bedrijf met leuk personeel.

Opslag voor een half jaar, echt super handig als je het nodig hebt.

Ik heb voor een half jaar een opslagruimte in Oss gehuurd. had het voor die tijd nodig.

Nog nooit z'n ervaring gehad met verhuizen.

Nog nooit z'n ervaring gehad met verhuizen. Erg soepel verlopen, komen afspraken na. Volgende keer is boxss weer onze partij!

Top service!

Top service en nette opslag in Oss.

Drie boxen zonder zorgen gehuurd bij boxss

Drie boxen lange tijd gehuurd bij boxss, zeer tevreden zeker aan te raden!

Snelle levering, vriendelijk contact

Ik had mijn box met spoed nodig en kon snel geregeld worden. Prijs is zeker goed en alle collega's zijn erg vriendelijk.

Supersnelle service

Wij hadden opeens op zeer korte termijn een box nodig voor onze meubels. Hij is supersnel geregeld, iedereen denkt met je mee. Afhandeling ging net zo vlotjes. Dank je wel boxss! Wij gaan jullie zeker aanraden bij vrienden.

Super verlopen

Wij hadden de verhuishulp service erbij genomen, keurige jongens en alles super netjes gedaan

top!

hele goede service en de vrouw aan de telefoon was ook erg aardig en behulpzaam

super

echt handig, leuk personeel!

BOXSS Ga zo door

Een aantal weken bij boxss gehuurd, wat een aardig personeel. Ze denken mee, helpen je een handje mee en staan altijd paraat om je te helpen. Zeker een aanrader. Tot de volgende keer boxss, bedankt!

Het personeel bij BOXSS was fantastisch.

Het personeel bij BOXSS was fantastisch. Ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam, en werkten hard om ervoor te zorgen dat ik de beste service kreeg. Ik was erg onder de indruk van hun professionaliteit en hun toewijding aan hun werk.

Ik vond de service van BOXSS erg handig.

Ik vond de service van BOXSS erg handig. Ik kon gemakkelijk al mijn spullen opbergen en de box was schoon en netjes. De prijs was ook redelijk, vooral gezien de handige service die me werd geboden.

De prijs was ook redelijk, en ik zou deze service zeker aanbevelen aan anderen.

De prijs was ook redelijk, en ik zou deze service zeker aanbevelen aan anderen. De Box-to-go service was perfect voor wat ik nodig had. Ik kon gemakkelijk mijn spullen opbergen en de box was groot en duurzaam.

Ik ben dol op de Box-to-go service van Boxss!

Ik ben dol op de Box-to-go service van Boxss! Het was zo handig om de doos naar mijn huis gestuurd te krijgen en ik kon al mijn spullen gemakkelijk opbergen. Ik zou deze service zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een handige manier om spullen op te slaan.

De Box-to-go service was geweldig!

De Box-to-go service was geweldig! Ik kon al mijn spullen gemakkelijk opbergen en het was heel handig om de doos rechtstreeks naar mijn nieuwe huis te laten sturen. De prijs was ook redelijk, vooral gezien de kwaliteit van de doos en de service.

postbus is fijn

hele fijne en lange tijd een postbus gehuurd bij Boxss erg tevreden! helaas toch gestopt met het bedrijf hierdoor postbus ook opgezegd. personeel altijd vriendelijk en behulpzaam

top

Vaste opslag box voor lange tijd gehuurd in Oss. Dit beviel ons heel goed. De spullen zijn er weer uit gekomen als dat ze 1 jaar geleden erin zijn gegaan. Zeker een aanrader.

Ik was op zoek naar een betrouwbare en veilige opslagoplossing.

Ik was op zoek naar een betrouwbare en veilige opslagoplossing en dit self-storage bedrijf heeft zeker aan mijn verwachtingen voldaan. Ik zou deze faciliteit zeker aanbevelen aan anderen.

Ik was erg onder de indruk van de professionaliteit en behulpzaamheid van het personeel bij dit self-storage bedrijf. Ze hielpen me bij het kiezen van de juiste unit voor mijn behoeften en zorgden ervoor dat ik tevreden was met mijn ervaring.

Dit self-storage bedrijf bood me flexibele huuropties,

Dit self-storage bedrijf bood me flexibele huuropties, wat ideaal was voor mijn behoeften. Ik kon mijn unit upgraden of downgraden wanneer dat nodig was, zonder extra kosten.

Ik ben zo blij dat ik een self-storage unit heb gehuurd bij dit bedrijf.

Ik ben zo blij dat ik een self-storage unit heb gehuurd bij dit bedrijf. Het is zo handig om een ​​extra ruimte te hebben om mijn spullen op te slaan en ik heb nu veel meer ruimte in mijn huis

Ik was op zoek naar specifieke afmetingen voor mijn verhuisdozen en Box-to-Go had precies wat ik zocht. Ik ben blij dat ik deze winkel heb gevonden!

De prijzen van Box-to-Go zijn zeer redelijk in vergelijking met andere partijen. Ik zou deze partij zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar betaalbare opslag, verhuisdozen en verpakkingsmateriaal.

Gasstraat Oost 40

5349AV Oss

Over BOXSS Moeiteloos Opslaan

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.