Box opslag super

Mijn opslag is super fijn geweest.

Echt heel erg fijn

Voor een verbouwing hadden we opslagruimte nodig. Boxss komt een opslagbox aan huis brengen die je zelf vult en daarna namen ze het mee naar de opslag. Toen we klaar waren brachten ze de box weer keurig terug. Dit was voor ons heel erg fijn op deze manier.

Alles goed gegaan

Prima opslag, was erg makkelijk, aan huis bezorgd.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

hartstikke goed

Ervaring is goed! Ik heb meer dan een jaar gebruik gemaakt van hun diensten en ben zeer tevreden. Veilige en schone opslagruimtes

De autostalling was geweldig! Uitstekende service, veilige en schone omgeving voor mijn auto. Vriendelijk personeel en gemakkelijke toegang. Aanbevolen!

Verbouwing was echt gemakkelijk op deze manier

Een box gehuurd bij boxss deze is geleverd door een leuke chauffeur. Zeker een aanrader.

Boxss in Oss heeft mij snel geholpen met een opslag in Oss.

Boxss in Oss heeft mij snel geholpen met een opslag in Oss. Schone omgeving en gratis koffie.

Meerdere boxen gehuurd, afspraak = afspraak bij boxss

Meerdere boxen gehuurd bij boxss voor onze verhuizing. Zeer tevreden over de manier van werken van boxss.

Fijne ervaring met boxss gehad

Onze spullen zijn netjes opgehaald en weer netjes terug gebracht. Echt een aanrader.

fijn

fijne ervaring gehad.

Zeer tevreden over netheid en service bij opslag.

Zeer tevreden over netheid en service bij opslag.

Goed geregeld

heel fijne box gehad mensen denken mee met je. vriendelijk ook heel erg. dikke aanrader!!

Bij met Boxss

Wij waren erg blij met Boxss. Alles netjes gegaan en super aardige medewerkers.

Kei goed!

Kei goed geregeld allemaal.

Nette opslag

Nette opslag, we gingen verbouwen en alles van de benedenverdieping opgeslagen in een box to go. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Super makkelijk

Echt handig. Een box thuis gebracht, zelf ingeladen en dan nemen ze het mee naar de opslag. We dachten dat we veel tijd nodig hadden om het in te laden, maar we waren goed voorbereid en binnen 1 uur al klaar, zoals door Boxss ook al was aangegeven.

toppers

last minute alles moeten regelen, ze waren heel meedenkend en 2 dagen later hebben we alles kunnen opslaan!

fijne opslag

was en fijne opslag,

super fijn

super fijne service die box op locatie. makkelijk met mijn eigen pas en slot.

GOED!

Zo blij met de mensen van Boxss die hebben ons op het laatste moment nog uit de brand geholpen toen we onverwachts niks meer kwijt konden in huis voor de verbouwing.

13M3

Wij hebben een box gehad voor de verhuizing, dit was echt gemakkelijk. zeker aanrader klantenservice was vriendelijk en bezorger ook.

fijne ervaring

Geweldig opslagbedrijf, veilig en vriendelijk personeel, aanrader!

Drie boxen voor onze verbouwing van het huis.

Heel de complete inboedel moest opgeslagen worden. Via box-to-go gekozen omdat dit voordelig, gemakkelijk, snel en veilig opgeslagen kan worden. Zeker een aanrader voor iedereen die gaat verhuizen.

Box-to-go is de uitvinding voor ons.

Via via gehoord van deze manier van opslag. Nog nooit zo gemakkelijk opgeslagen en verhuist. Echt een top concept.

Gasstraat Oost 40 5349AV Oss

Over BOXSS Moeiteloos Opslaan

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.