BOXSS is wat ik zocht!

De service waarbij Boxss de opslagbox naar je thuis brengt en weer ophaalt, heeft me veel tijd en moeite bespaard. Zeer tevreden en ik zal zeker weer gebruik maken van hun diensten.

BOXSS is het opslagbedrijf voor Oss.

Ik ben erg blij met de veiligheid van Boxss. Het geeft me gemoedsrust te weten dat mijn spullen veilig zijn opgeslagen. Ook is de 7-dagen toegang erg handig!

Box-to-go is echt een uitvinding.

Ik had nooit gedacht dat opslag zo makkelijk kon zijn. Boxss heeft mijn verwachtingen overtroffen. Vooral het feit dat ze de opslagbox naar je huis brengen is een game-changer.

Het klantenservice team van Boxss is top.

Het klantenservice team van Boxss is top. Ze waren altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en waren erg behulpzaam. De opslag zelf is ook van hoge kwaliteit. Ik beveel ze zeker aan!

Verhuizen was soepel verlopen door boxss.

Boxss heeft het verhuizen voor mij zo veel makkelijker gemaakt. Ze brachten de opslagbox voor mijn deur, ik vulde hem en zij zorgden voor de rest. Geweldige service!

Stalling heeft meerdere jaren bij boxss gestaan.

De stalling heeft meerdere jaren bij boxss gestaan. Helaas deze verkocht. Maar het personeel van BOXSS is zeer vriendelijk. Mocht ik ooit weer een caravan krijgen ga ik zeker terug.

Zeer aan te bevelen!

Ik heb onlangs gebruik gemaakt van de self-storage service van Boxss en ik ben er ontzettend tevreden mee! Altijd toegang tot mijn spullen wanneer ik ze nodig had en alles was veilig. Zeer aan te bevelen!

We zijn 24 jaar een tevreden klant geweest.

De caravan stond altijd klaar wanneer ik gebeld had. Ga op deze voet door.

Redders in nood!

Allereerst van begin tot eind een goede, snelle en accurate dienstverlening. Duidelijke communicatie en vooral niet te veel poespas in de mails. Ook het persoonlijke contact via zowel telefoon als chat was erg prettig, klantvriendelijk en meedenken. Dan tot slot heeft Boxss ervoor gezorgd dat, na een technische fout, toch de verjaardag van onze dochters hebben kunnen vieren en wij tijdig al onze spullen terug hadden, ondanks het feit dat het vakantieperiode en bouwvak was. Dikke complimenten Boxss, en nogmaals zeer bedankt voor de service!

Goed!

we waren blij met de mensen van boxss

hele goede opslag

goede oplossing voor mijn verhuizing

prettig

heel fijn en prettig ervaren, je kan met je eigen pasje naar binnen

fijne boxen

we hebben 2 van die boxen gehad recht voor de deur, dit was ideaal!

geweldig

geweldig!

dikke prima!

hartstikke aardige mensen, snel geregeld

goedebox

en goede box was snel en makkelijk geregeld.

prettige ervaring en fijne mensen.

Hele goede service

Ik ben heel goed geholpen. In de middag gebeld en de box kon al volgende dag met spoed geleverd worden zonder extra kosten! Telefonisch heel snel te bereiken. Behulpzame mensen die met je mee denken voor een goede oplossing. Bo was ook snel meegenomen toen ik belde waren ze binnen 15 min bij ons! Bo was heel netjes!

Goede levering van box

was en goede levering en snel. alles zat er eigenlijk zo in.

helemaal goed

was prettig en makkelijk! personeel is ook erg vriendelijk

goed meedenkend

ik wist niet zo goed welke grootte of maat ik moest hebbenhier hebben ze mij keurig mee geholpen. de box heen en weer was ook zon gebeurd. kortom prettige ervaring.

fijn bedrijf

Alles was super geregeld. makkelijk bij de deur inladen ook bij het nieuwe huis uitladen!

keurige opslag en nette mensen

goede ervaring geweest, netjes te woord gestaan altijd mijn druppel deed het een keer niet kreeg dezelfde dag en nieuwe en kon er meteen weer in

vaste box was fijn

De vaste box was erg fijn, makkelijk zelf binnen te komen

Wat een fantastisch team, van A tot Z wordt er met je mee gedacht. Het hele concept klopt, de Boxss wordt netjes op de afgesproken datum voor de deur geplaatst en opgehaald wanneer deze vol is. Wanneer de spullen weer terug het huis in kunnen wordt de Boxss opnieuw voor de deur gezet en kan deze in je eigen tempo weer uitgeruimd worden. Je hebt hierdoor de spullen maar twee keer in je handen inplaats van vier keer bij een normale tijdelijke opslag. Bij een volgende verbouwing doen we het zeker weer op deze manier.

Over BOXSS Moeiteloos Opslaan

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.