Alles prima geregeld en erg netjes

Alles is gewoon helemaal in orde! Het complex is superschoon, wordt goed bijgehouden. Heel fijn dat er karretjes staan om te lenen. Het enige echte minpunt wat ik kan bedenken is dat er maar 1 roldeur is om te laden/lossen. Maar goed, daar kan je last van hebben, 9 van de 10 keer tref je geen andere mensen, en anders is het even behelpen.

Top geregeld!

Was in no time geregeld, alles vlot verlopen! Keurig op tijd opgehaald en ook weer zonder schade bezorgd.

Prima communicatie en levering !

Prima communicatie en levering ! Fijn gedacht in mogelijkheden.

Prima, zorgeloos op een punt na helemaal tevreden

Chauffeur was prima gast, wilde ad hoc wel even helpen, deed niet moeilijk bij 10 min langer volruimen. Omdat we exact maar een dag na contract wilden terug laten brengen werd een week extra in rekening gebracht, beetje flauw.

Allemaal keurig verlopen

We hadden opslag nodig voor onze zolderspullen ivm een verbouwing. De spullen kwamen netjes terug precies zoals we het inderdaad de box gezet hadden. Alles keurig verlopen

We twijfelden op voorhand hoeveel boxen we nodig hadden omdat we een groot huis hadden met veel spullen. Dit was geen enkel probleem, toen we toch een box extra nodig hadden stond deze in no time weer bij ons huis. Zo konden we toch snel door met de verhuizing. Super geregeld door Boxss!

super gemakkelijk..

Super gemakkelijk, het is een externe opslag die bij je thuiskomt.

Onduidelijkheid en verrijking staat te veel voorop

Slecht chauffeurswerk, ook zit er geen mogelijkheid om de box achteruit op een parkeervak te zetten, maar boetes zijn wel voor de klant. 1 nacht na een contract van 13 periodes, maar ook door boxoss vanwege volle planning, toch hele nieuwe periode willen en ook nog eens 135 euro voor het terugbrengen. De laatste kosten kon ik nog mee leven maar die periode niet. Kreeg uiteindelijk wel 50% er vanaf, maar toch.

Beste Frank, Wat ontzettend jammer om te horen dat uw ervaring niet zo goed was. Ik heb even bekeken wat er mis gegaan is maar kan eigenlijk niets bijzonders vinden? Over de factuur: We factureren altijd per 4 weken en binnen die 4 weken kan de box terug gevraagd worden. We zijn erg coulant naar u geweest door maar liefst 50% korting op de factuur te geven maar blijkbaar was dit toch nog niet voldoende. Over het chauffeurswerk: We hebben zeer ervaren chauffeurs in dienst, ze kunnen ook heel veel maar als er iets niet past dan gaat dat natuurlijk niet. Mvgr. Boxss

Alles keurig opgeslagen geweest. Voor de deur er gehaald en gebracht.

Moest een paar keer verlengen, ging ook goed

daar heb ik geen zin voor nodig maar één woord; fantastisch!

toen ik net als zovele anderen even extra opslagruimte nodig had kon ik bij Boxss meteen terecht tegen een redelijke prijs en met korting vanwege een halfjaarcontract. De ruimte had ik geen half jaar nodig en ook dat bleek verder geen probleem en alles werd keurig afgewerkt. Echt aan te bevelen met goede service en een prettig contact. Bedankt voor de goede zorgen!

Positief

Positief

goede service, waren erg tevreden

zeer tevreden

fijne opslag en vriendelijk personeel

goede duidelijke afspraken maken en nakomen

Zowel de start- als einddatum waren voor ons onduidelijk en veranderden op het laatste moment. Voor Boxss bleek dit geen probleem, grote flexibiliteit en begrip. De gemaakte afspraken zijn zeer punktueel nagekomen. Wij zijn dus heel tevreden klanten.

handige mobiele opslag

Handige mobiele opslag, hoewel er een kleine leveringsvertraging was, werd dit netjes gecommuniceerd door de chaffeur. Schone container en vriendelijk personeel.

vaste opslag super

Schone en comfortabele vaste opslaglocatie met gemakkelijke toegang tot mijn spullen. De lounge is een leuke bonus.

Geweldige mobiele opslagoptie!

recht voor mijn deur geleverd en alles was schoon en handig.

Super handig!

De opslag hier is gewoonweg geweldig, super handig en probleemloos!

goede service en fexibiliteit

Het was een makkie om mijn spullen op te slaan hier

topervaring!

De opslagplaatsen waren schoon en het personeel was vriendelijk!

100% aanrader!

hele fijne ruimtes, service, en zelf toegang echt super.

Top opslag!

Ruim, vriendelijk personeel, en betaalbaar

geweldig

goed bedrijf, vriendelijk personeel en zeer aan te bevelen!

was goed bevallen

top ervaring!

echt super geholpen, laatste moment nog en box nodig omdat alles toch net wat anders liep dan gepland.. heel meedenkend en vriendelijk!!

Over BOXSS Moeiteloos Opslaan

We hebben verschillende opslagmogelijkheden. Self-storage, waarbij je de spullen zelf naar onze opslagunit brengt. Maar daarnaast bieden we je ook de mogelijkheid om de opslagbox gratis bij je thuis te bezorgen en op te halen.