Het indienen van de schade was makkelijk en binnen 24 uur bericht gekregen dat het werd uitbetaald.

Schade indienen ging gemakkelijk en binnen 24 uur bevestiging gekregen dat het bedrag werd terug betaald. Vriendelijk persoon die ik aan de telefoon had.

Kan niets anders zeggen dan top. Goed en snel geholpen. Prima communicatie, per telefoon, app, mail, het kan allemaal zonder door allerlei menu's, chatcomputers etc. te moeten worstelen. Hoe is het mogelijk in deze tijd...! Super.

Altijd snel en goed geregeld!

Één berichtje en er wordt gelijk aan gewerkt en dan wordt je ook nog eens keurig op de hoogte gehouden.

Persoonlijk, laagdrempelig en snel

Ik ben goed geholpen toen ik mijn schade meldde en daarna ben ik op de hoogte gehouden van het verdere verloop.

Zeer attent en professioneel

Inmiddels een aantal keren contact gehad met B&P en elke keer wordt er snel, adequaat en attent gehandeld, erg prettig!

Wij zijn zeer tevreden met de schade nazorg ontwikkeling Zowel het schoonmaak bedrijf Had fantastisch mensen een extra voor Baukje. Maar ook de schilder was top. Keurig werk. !! De timmer man had een kleine doch speciale klus ook heel goed gedaan En ook in overleg ssloot alles goed op elkaar aan. Daar niet lang in de rommel gezeten. Dank voor allen. Ook. Het contact Bergman. En kakeswaal was goed. Dank. Namens Wiebe Bakker en willemijn

nee

nee

Professioneel, verstand van zaken, helder en goede communicatie

Wie je ook spreekt, het team van Bergman & Postma luistert, geeft dan een samenvatting van de situatie en gaat voor je aan de gang indien dat kan en nodig is. De communicatie is helder en vriendelijk.

Snel en meedenkend

Al een aantal jaren bekend met Bergman en postma. Vriendelijk accuraat en meedenkend is mijn ervaring. Ben erg tevreden over hun en het team.

Snel en meedenkend

Dienstverlening zoals ik het verwacht van een verzekeraar.

Er werd proactief contact gezocht naar aanleiding van de aanschaf van een nieuwe auto. Vervolgens werd er duidelijk gevraagd naar mijn wensen betreffende de verzekering. Daarnaast werden de mogelijke opties genoemd waardoor de nieuwe autoverzekering in no time kon worden afgerond. Helder, duidelijk en vooral zonder de indruk te wekken iets te willen verkopen.

Goed , snel en correct !

Als kleine particulier uiterst vriendelijk behandeld. Duidelijke uitleg van de verzekeringen en procedures. Uitstekende communicatie.

Schadeafhandeling stormschade schutting

Gewoon netjes en snel geregeld via ons financieel adviesbureau. Communicatie top!

Super goed

Snel goed overleg duidelijk en verstand van zaken

Begripvolle en efficiënte afhandeling van mijn verzoek om advies.

Prettig kennismakingsgesprek met uw medewerkster Jolanda Meier. Goede info over beëindiging oude verzekering en verandering van verzekeringsadviseur. Gezien de korte duur van de samenwerking met uw bedrijf is mijn 4* rating een voorlopige. R.J.H.

Top geregeld.

Altijd correct behandeld.

Heel correct.

Vriendelijk behulpzaam, juiste informatie.

Deze mensen denken mee!

Verzekeringen zijn niet echt mijn ding.. maar als er wat fout gaat wil ik iemand die achter mij staat.. daarom ben ik bij Bergman en Postma gegaan! Niet alleen zomaar een verzekering afsluiten.. maar weloverwogen en met alle geduld! Ook bij veranderingen binnen de situatie wordt goed op gehandeld! Zo blijf ik altijd goed verzekerd! Ze komen elk jaar even een kijkje nemen hoe het gaat en wat er eventueel veranderd kan worden! Blij dat er een goed bedrijf achter me staat als er iets mis gaat!

uitstekend

Geachte heer Marco van der Zee, Vriendelijk bedankt voor de manier van benadering bij de schadeafwikkeling. Vooral opmerkelijk was uw klantvriendelijkheid. Met vriendelijke Groet, H.D. Christ

goed geholpen met duidelijk advies

Vriendelijk, goed advies en makkelijk bereikbaar. Bedankt voor jullie hulp

Ervaren, meedenkend en deskundig advies

Helder intake gesprek over wensen. Hierna volgens een duidelijk stappenplan uiteindelijk ons doel bereikt. Een ander huis. Contact verloopt soepel via e-mail en telefonisch. Goed bereikbaar op kantoor. Aanrader voor ons in elk geval!

Snel gereageerd en top geregeld

Een goede tussenpersoon is wat je iedere verzekerde toewenst. Alles snel en goed geregeld.

Alle kennis in huis om je als klant goed te kunnen adviseren!

Peter heeft mij van A tot Z perfect geholpen met de aanschaf van mijn eerste woning. Van adviseren voor de juiste hypotheek tot het uitleggen van de diverse stappen, Peter heeft alle kennis in huis en geeft een professionele indruk waardoor het gehele proces vertrouwd aanvoelt.

Snelle acties, vriendelijk geholpen

Snelle reactie via de mail, vriendelijk geholpen, erg duidelijk.

Nette benadering en snelle afwikkeling. Ik ben zeer tevreden.