als ik 10 sterren had kunnen geven, had ik dat gedaan :)

Servicegericht, meedenkend, klantvriendelijk en een prachtige hele strakke vloer.

prettig, klantgericht.

Ze nemen de tijd, geven je de ruimte om je eigen keuzes te maken. Serieus en bekwaam in hun werk bij mij thuis. Betrokken mij bij het leggen van de PVC vloer door af en toe mij te vragen of ik het goed vond gaan.

Fantastische & professionele service

Na een hele slechte ervaring met Lab21 waren wij last minute op zoek naar een ander vloerbedrijf. We zijn toen in contact gekomen met Woonboerderij Maja waar we vanaf het eerste moment al super snel werden geholpen. Nadat we een prachtige vloer hadden uitgezocht kon deze ook op de gewenste datum gelegd worden door een vakkundig en professioneel team. Het ziet er fantastisch uit! Een dikke aanrader :)

Warm, persoonlijk, veel keuze, kwaliteit

Ik vond het heel fijn dat ze bij Woonboederij Maja zo de tijd namen voor me, het was heel gezellig in de showroom en er hing een hele prettige sfeer. Geen vraag is te gek en voor alles is een oplossing, zodat je echt een vloer kunt kiezen waar je blij van wordt. Het leggen van de vloer gebeurde heel professioneel en de vloer is werkelijk prachtig. Heel erg blij mee!

Goede ervaringen met Maja

Wij hebben een houten visgraatvloer, traprenovatie, raamdecoratie en zonnewering bij Maja gekocht. Alles is door hen naar tevredenheid geplaatst. Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen. Zeker tevreden.

Woonboerderij Maja heeft een prachtige vloer geleverd

Tijdens onze zoektocht naar een visgraat parketvloer kwamen we uiteindelijk terecht bij woonboerderij Maja. We zijn deskundig en vriendelijk geholpen bij het maken van een keuze. De vloer is snel, zorgvuldig en erg mooi gelegd door een groep professionals die ons ook nog eens goed konden adviseren over het gebruik en onderhoud van de vloer. Een echt aanrader!

Alleen maar lof!

In ons nieuwe (verbouwde) huis is de eikenhouten vloer prachtig gelegd door de mensen van Maja. Vanaf het begin in de winkel tot aan de oplevering van de vloer een uitstekende service en erg zorgvuldig vakwerk! De vloer werd gelegd door een enthousiast team dat goed op elkaar ingespeeld is en zichtbaar plezier heeft in hun werk. Ze wilden echt iets moois afleveren en dat is meer dan gelukt. Absoluut een aanrader!

TOP, wat een vakwerk

Een prachtige eiken bielzen vloer gekocht bij Maja. Van A tot Z perfect. Ontzettend vriendelijk en vakkundig personeel, Chapeau.

Zeer tevreden & uitstekende service.

Het (familie)team dat de vloer kwam leggen is geweldig goed op elkaar ingespeeld; mooi om te zien hoe de taken verdeeld zijn en onze prachtige vloer zeer vakkundig gelegd is. Ook de service van Maja is erg goed! Wij bevelen woonboerderij Maja van harte aan.

Top bedrijf

Voor ons tweede huis hebben wij een pvc vloer gekocht bij dit bedrijf. De zorg en vooral het meedenken is geweldig! De vloeren zijn super of je nu hout koopt of iets anders het is in een woord kwaliteit.

Super service en alles snel gelegd!

Wij hebben een houten vloer gekocht en zijn ten eerste ontzettend goed en vriendelijk geholpen in de winkel, goed advies gekregen en we mochten stalen meenemen om thuis te bekijken. De vloer is netjes en snel gelegd, alles werd netjes opgeruimd en wederom leuke en vriendelijke mensen!

Helemaal top!

Prima service, vakmanschap, vriendelijke medewerkers. Kan niet beter!

prachtige vloer

wij hebben een prachtige vloer laten leggen door Maja. We zijn er speciaal voor naar Friesland gereden. Het resultaat mag er wezen. een fantastische vloer en zeer vakkundig gelegd.

Erg goed

Vakkundig, zorgvuldig en snel in uitvoering. Aangenaam in communicatie.

Open en vriendelijke houding personeel. Vakbekwaam en zeer zorgvuldig in de uitvoering van de werkzaamheden. Netjes en kwaliteit.

Prachtige vloer, goed advies en prima service!

Bij het uitkiezen kregen wij een prima advies over de vloer. Het contact omtrent het leggen van de vloer verliep heel prettig. Tijdens het leggen werd goed meegedacht over oplossingen m.b.t. aanpassingen. En met het eindresultaat zijn we ontzettend blij en tevreden!

Vakkundig!

Vandaag een licht eiken visgraat vloer laten leggen door Maja! Wat een vakkundige plezierige mensen zowel in de showroom als op locatie. In een paar uur de hele vloer gelegd inclusief plinten. Echte aanrader! En de vloer is precies zoals we ons hadden voorgesteld.

Erg goed en fijn!

Mooie vloer! Fijne mensen, vakkundig en snel gelegd. En creatief meedenken... dat kunnen ze! Dank je wel! Hartelijke groet, Esther

Goede service en prachtige vloer gelegd door Woonboerderij Maja

Afgelopen dinsdag is mijn eiken houten vloer gelegd door de mannen van Woonboerderij Maja. De vloer licht er superstrak in ! Hele goede service, in een dag is de vloer gelegd. Ik ben heel erg blij met het resultaat.

Service is top!

Woonboerderij Maja heeft enorm goede kennis over het lakken van vloeren. Ik ben ontzettend blij met het advies van het product en de tips over hoe aan te brengen op mijn eiken houten vloer. Ontzettend bedankt voor het advies!

Je krijgt wat je hoopt, service en kwaliteit!

Wij hebben eerst bij de Maja boerderij een multiplank houten vloer besteld en door hen laten leggen. Perfecte uitleg in de winkel. Alle tijd voor ons. We mochten diverse proefborden meenemen om thuis te kijken. Op de dag van leggen, werkten de mannen zeer snel en net. We hebben later nog een keurige servicebeurt op de vloer gehad. Na deze goede ervaring hebben we bij de Majaboerderij ook zonwering voor het dakkapel uitgezocht. Ook hier weer dezelfde positieve ervaring. Klantvriendelijk, meedenken maar niet opdringerig. En profesioneel geplaatst. Daarbij kunnen ze prijstechnisch goed concurreren. Absoluut een aanrader. Als we weer iets willen vervangen, gaan we zeker naar de Maja boerderij.

Een prachtige vloer professioneel gelegd.

Na een uitgebreide voorselectie met bezielend advies van Jappie onze keuze gemaakt: licht eiken. Toen begon de voorpret. Een paar weken later, daar kwamen ze, drie man sterk. In één ochtend werd in drie kamers een prachtige vloer gelegd. En hij ligt alsof er nooit iets anders heeft gelegen. Dank je wel mannen van Maja!

Super👍🏼

Bij de zaak in Drachten een ruime keus in vloeren, raambekleding, meubels etc........ Wij kochten een pvc en laminaat vloer voor in onze nieuwe woning + raambekleding. Op de afgesproken tijd waren de mannen aanwezig. Echte vakmensen die precies weten wat ze moeten doen. Vloeren (pvc en laminaat) zijn keurig gelegd inclusief plinten. Deze week alle ramen voorzien van raambekleding. Ik heb niets aan te merken want ook dit ging heel snel en vakkundig. Ik hoef er niet over na te denken of ik er ooit weer iets koop want dat weet ik wel zeker!! We hebben een hoop vak mensen aan het werk gehad in ons nieuwe huis die allemaal goed waren in hun werk maar de vakmensen van Maja waren echt het prettigst!! Alle lof voor hun👍🏼

Top! Fijn contact, denken mee en kundige mensen!

Mooie vloer, snel gelegd. Zeer professioneel en netjes

Algehele ervaring zeer positief een aanrader!

• Kwaliteit
  • Assortiment