Geweldig! Van begin tot einde

Een prachtig familiebedrijf waar je een 'thuis' gevoel krijgt als je binnenloopt. We werden vriendelijk geholpen en geadviseerd over onze PVC vloer die wij vervolgens hebben aangeschaft. Het plaatsen ging erg precies en het is tot in de puntjes afgewerkt door Maja. We konden met een gerust hart de jongens hun werk laten doen. Als kers op de taart hebben wij nog een fantastische houten tafel gekocht bij Maja. In één woord: geweldig! Bedankt voor ons huis een 'thuis' te maken.

Mooie vloer met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Een fijn bedrijf wat afspraken nakomt en mooie vloeten levert. Ook het leggen van de vloer verliep soepel en is netjes gedaan. Top!

Tevreden, netjes werk afgeleverd

Fijn geholpen bij het uitzoeken en daarna netjes werk afgeleverd.

Vakmanschap van de beste soort.

Prachtige kroegvloer in 1 dag vakkundig gelegd. Extra werk als op maat maken van bestaande deuren en keukenplinten ook prachtig gedaan. Mooi familiebedrijf, dat merk je in de showroom alsook bij het leggen.

Goed advies en fijn geholpen

Zeer tevreden en goed overleg en zeer behulpzaam

Buiten gewoon !

Werkelijk geweldig bedrijf! Zeer vriendelijk kundig en top service

Uitstekend, maar wel duur.

Het resultaat is mooier dan ik dacht, enige minpunt is de hoge prijs. Maar als je voor echt en kwaliteit gaat, mag 't ook wel wat kosten!

Ontzettend goed geadviseerd door Woonboederij Maja. Ze nemen de tijd en geven je alle ruimte om de juiste keuze te maken. De communicatie verliep strak en het leggen van de houten vloer werd gedaan door een professioneel team. Echt een familiebedrijf! Waar je service en kwaliteit kunt verwachten. Wij zijn erg blij met onze nieuwe houten vloer!

Prachtige vloer, top service!

Prachtig bedrijf die vol service, passie en vakmanschap hun vak verstaan. Erg leuk geholpen in de winkel, goede communicatie en een prachtige vloer uitgezocht die door de gezellige heren een aantal weken later vol passie en vakmanschap is gelegd. Meedenken en zeer oplossingsgericht om het hoogst haalbare eruit te halen. Wij zijn ontzettend blij met onze prachtige vloer en trap in pvc en bevelen Maja bij iedereen aan! Bedankt team Maja en veel succes met jullie prachtige bedrijf!

Supergoede service

13 jaar geleden een vloer gekocht bij Maja en nu ons huis gaan uitbouwen, wilden we het liefst de vloer behouden, dat was mogelijk. Dus oude vloer volledig geschuurd en aangeheeld met nieuwe planken en volledig in de olie gezet. Het is echt supermooi geworden. Superservice erg aardige jongens. Nogmaals bedankt Groetjes Ronnie en Claudine

Fantastisch geholpen met de keuze. Oplevering was ook perfect. Wat erg fijn was is dat er dat er meegedacht werd. Hierdoor zijn wij zeer tevreden en kunnen wij Maja iedereen aanraden.

Zeer bedreven team die oplossingsgericht meedenkt bij maken van (juiste) woonkeuzes. Vakbekwame en professionele installatie van producten. Maja is een warm, betrokken en bovenal deskundige winkel op het gebied van wonen. Wij zijn zeer goed geholpen en ze hebben op beneden verdieping en bovenverdieping prachtige vloeren gelegd. Op de benedenverdieping ook voorzien van prachtige elektrisch bedienbare jaloezieën welke echt een aanrader zijn.

Perfecte kwaliteit en service

Kundige en vriendelijke advisering. De vloer ligt er prachtig in. Het bedrijf/ de medewerkers werken snel, maar vooral ook goed.

Eindelijk dé vloer waar we al lang naar zochten.

Wij zochten naar een verouderde vloer, gerookt, met bepaalde uitstraling. Bij Maja werden we meteen goed geholpen door Gertiena. Alles wat we wilden zou mogelijk zijn. Zij zou zelf de afwerking doen en begreep ons wensen pakket. Ze dacht echt met ons mee. Het bedrijf heeft duidelijk jarenlange ervaring. Ze heeft nog wat proefplanken gestuurd om uit 2 kleuren te kiezen waar we zelf in de zaak nog niet uitkwamen. Thuis kijk je er weer anders naar. Goeie service. Ze hield ons op de hoogte hoever het stond met de levering. En toen de vloer kwam overtrof het de verwachtingen. Met 4 man lag de vloer er zo in. En heel netjes gelegd. We hadden nog een vraag over het onderhoud en ook daarmee werden we snel geholpen. Kortom een heel fijn, professioneel bedrijf met aardige mensen.

Een uitstekend ervaring!

De samenwerking verliep soepel en vlot met dit bedrijf: aardige en vriendelijke medewerkers met kennis van zaken. Heel prettig dat er werd meegedacht over mogelijkheden mbt de vloer en het leggen. De vloer is vakkundig gelegd. Kortom: zeer tevreden!

We zijn heel tevreden over Woonboerderij Maja! De vloer is heel strak gelegd en ligt prachtig in onze nieuwe woning. Medewerkers zijn erg vriendelijk. Echt een aanrader!

Vanaf de service en aandacht in de showroom tot het leggen van de vloer ging alles perfect. Er wordt constant meegedacht, ze stellen zich heel flexibel op en de uiteindelijke kwaliteit is perfect.

Mooie nieuwe houten vloer,gelegd door een mooi bedrijf:Maja

Goed advies Vriendelijk Prachtige vloer Goed gelegd Goede service Met andere woorden: We zijn erg tevreden en blij met onze nieuwe vloer!

Mooie PVC vloer gelegd. Denken goed mee, mogelijkheid tot meubelopslag.

Vakmannen

Van begin tot eind vakmensen die trots zijn op hun product en hier met trots over praten. Een familiebedrijf zoals het hoort!

Fantastische vakmensen

2 februari 2023 is de vloer gelegd. Het zijn vakmensen en ware kunstenaars. Wij hebben een houten balk in de woonkamer het lijkt nu alsof het uit vloer komt! Oog voor detail en afwerking. De services die ze leveren is echt top. Super klantvriendelijk en het was een gezellige dag met een resultaat boven verwachting!!!!!!!

Vlot, snel en netjes

Bellen, bestellen en het wordt in overleg geplaatst. Keurig netjes.

Prettig, zeer correct

We zijn zoooo blij dat we voor Woonboerderij Maja hebben gekozen!!

Het was zo fijn dat we voor zowel onze vloer als voor gordijnen, luxaflex en dressoir bij Maja terecht konden. Zeer klantgericht bedrijf, deskundig advies en plezierige sfeer!!

Deskundige vloerleggers, denken mee, nauwkeurig

Goed advies in de showroom, afspraak is afspraak, vloerleggers zijn deskundig, denken mee, werken netjes en secuur, doen meer dan je verwacht.