3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een grondig onderzoek naar wie je bent, wat je kunt, waar je voor staat en hoe je op je best bent. Jammer vond ik dat er weinig tijd meer was voor praktische hulp hoe je daar mee verder kunt.

• Tevredenheid

Hoi Brechtje, ik ben wel even benieuwd of de laatste 2 gesprekken ook je ervaring heeft veranderd. En zo ja of je die zou willen wijzigen. Hartelijke groet, William

De informatie om voor te bereiden op de training is op tijd aangeleverd en helder. Het introfilmpje is helder en duidelijk. Tijdens de training is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht. En aan het einde van de dag is het beloofde stappenplan geleverd. Tijdens de training kijk je terug in het verleden zonder zweverig te worden. Maw een topdag!

• Tevredenheid

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over Ambitie aan zet door persoonlijk aandacht en aanpak. De kleinschaligheid van een workshop werkt prettig en efficiënt. In ongedwongen sfeer kon een ieder tijdens de workshop goed tot haar recht komen en was er ruimte voor aanvullende tips. Het was een leerzame en intensieve dag met mooie opbouw van het programma.

Dokter van Deenweg 108

8025 BK Zwolle