Ik weet nu beter wat mijn kernkwaliteiten zijn en wat mij energie geeft (en wat juist niet). Met behulp van deze inzichten heb ik een keuze voor een nieuwe studie kunnen maken. Ik heb er nu vertrouwen in dat ik in de juiste richting zit en dat is iets wat ik lang niet heb gehad!

• Tevredenheid

William heeft mij geholpen om meer over mijzelf te weten te komen. De test geeft mij inzicht in nieuwe talenten maar ook de bevestiging dat bepaalde talenten mij inderdaad minder energie geven. De resulaten helpen mij om mijn werk beter en gerichter uit te kunnen voeren.

• Tevredenheid

Deze training heeft mij opgeleverd dat ik meer inzicht heb gekregen in mijn rol, mijn kwaliteiten en daarbij horende mogelijkheden en welke acties ik ga uitvoeren om het werk te vinden dat bij mij past.

• Tevredenheid

Stukje begeleiding op de rotonde waar je al een tijdje rondjes aan het rijden was. Hulp met de keuze van een nieuwe afslag.

• Tevredenheid

Ik weet mijzelf sterk uit te drukken in een kort verhaal wat gaat helpen in het zoeken naar werk dat bij mij past.

• Tevredenheid

William heeft mij stapsgewijs geholpen in de voorbereiding op mijn sollicitatie. Samen met hem kreeg ik helder wie ik was en hoe ik mijzelf in de 'markt' moest zetten. Door zijn kundige advies werd mijn brief en CV uit de honderden andere gekozen. En mocht ik op gesprek. Uiteindelijk koos ik er zelf voor de functie van directeur bij dit bedrijf te laten passeren. Op naar de volgende sollicitatie!

• Tevredenheid

William haalt de kern van de zaak naar boven. Of het nu gaat om een coachingsvraag of om mijn verhaal voor de website goed en helder te kunnen opschrijven.

• Tevredenheid

Duidelijk inzicht in mijn wensen en talenten en krachtige communicatie om mijn verhaal straks op mijn website (in de maak) goed neer te kunnen zetten.

• Tevredenheid

Duidelijk inzicht in mijn persoonlijke talenten en een duidelijke manier om dit aan anderen kenbaar te maken.

• Tevredenheid

Ik heb een beter beeld gekregen van mijn kunnen en doen en hoe ik dit kan verwoorden naar de buitenwereld.

• Tevredenheid

Een fijne bijeenkomst waarbij ik een grote stap gezet heb naar een mooi profiel en goed heb nagedacht over mijn talenten.

• Tevredenheid

Hoi Nicoline, bedankt voor je beoordeling. Ik ben even benieuwd wat ik moet doen in de communicatie om te zorgen dat dit voor jou van een 7 naar een 9 verschuift? Ben opzoek hoe ik het beter kan doen, vandaar. Goed weekend en hartelijke groet, William

Een 'andere' kijk op ambities en talent én een leuke leerzame dag!

• Tevredenheid

Ik kreeg op een interactieve wijze inzicht over de vraag achter mijn vraag. Ik werd flink aan het werk gezet en heb nu helder wat er bij mij past. Vanuit dat startpunt kan ik nu bewust mijn zoektocht vervolgen, nu ik ook de richting weet die ik op wil.

• Tevredenheid

Door een helder stappenplan is het voor mij duidelijk geworden wat mijn sterke punten zijn en hoe ik deze beter kan inzetten in mijn werk! William kan goed luisteren en geeft je tijdens het proces genoeg ruimte voor eigen ontdekkingen! Aanrader!

• Tevredenheid

Ik heb de training als erg waardevol ervaren. Een compacte en doelgerichte aanpak die me verder heeft geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een grondig onderzoek naar wie je bent, wat je kunt, waar je voor staat en hoe je op je best bent. Jammer vond ik dat er weinig tijd meer was voor praktische hulp hoe je daar mee verder kunt.

• Tevredenheid

Hoi Brechtje, ik ben wel even benieuwd of de laatste 2 gesprekken ook je ervaring heeft veranderd. En zo ja of je die zou willen wijzigen. Hartelijke groet, William

De informatie om voor te bereiden op de training is op tijd aangeleverd en helder. Het introfilmpje is helder en duidelijk. Tijdens de training is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht. En aan het einde van de dag is het beloofde stappenplan geleverd. Tijdens de training kijk je terug in het verleden zonder zweverig te worden. Maw een topdag!

• Tevredenheid

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over Ambitie aan zet door persoonlijk aandacht en aanpak. De kleinschaligheid van een workshop werkt prettig en efficiënt. In ongedwongen sfeer kon een ieder tijdens de workshop goed tot haar recht komen en was er ruimte voor aanvullende tips. Het was een leerzame en intensieve dag met mooie opbouw van het programma.