• Tevredenheid

De KernTalentenmethodiek heeft mij inzicht gegeven in mijn eigen kerntalenten. De grootste eye-opener voor mij was; Hoe ik mijn Kerntalenten in kan zetten in mijn dagelijkse werkzaamheden, zonder dat ik hier 'nadelige' effecten van ondervindt. Met andere woorden op welke manier kan ik mijn Kerntalenten zo combineren in mijn werk, vrije tijd en privé leven om zo optimaal te kunnen presteren en niet uitgeblust thuis kom. Ik kan het iedereen aanranden om inzicht te krijgen in zijn eigen Kerntalenten.

• Tevredenheid

Een scherpere analyse van wie ik in wezen ben, waar ik plezier door krijg en wat mij leegzuigt. Qua communicatie geef ik een 7: door de gesprekken met William begrijp ik goed wat met de (combinatie van) uitkomsten bedoeld wordt. De schriftelijke verslaglegging vind ik lastiger te begrijpen. Als leek interpreteer ik de combinatie-uitkomsten anders, dan bedoeld. Tip is dan ook, om hier nog een goede uitleg aan toe te voegen.

• Tevredenheid

Dit tweede gesprek was heel goed toegespitst op de huidige situatie en William wist daar goed op in te spelen en mee te denken. Het helpt mij om weer een stap verder te zetten en bovendien is het goed om in een tweede gesprek nog eens goed naar de kerntalenten te kijken. Worden deze voldoende gebruikt. Ik ben uiterst tevreden!

• Tevredenheid

Het verschil tussen aangeleerde en van kerntalenten. Met het heldere overzicht is het gemakkelijker keuzes maken in mijn werk, wat me bijzonder veel energie oplevert.

• Tevredenheid

Inzicht en bewustwording over welke zaken ik energie van krijg en waar mijn energie van weglekt. Tevens bewustwording over waarom ik bepaalde keuzes maak en wat bij mij past.

• Tevredenheid

Inzichten en bevestiging van mijn talenten. Zoek nog wel naar concrete commerciële waarde / vertaling. wat heeft een ander aan mijn talent en hoe gaat hij of zij daarvoor betalen...

• Tevredenheid

Ik ben gestopt bij mijn vorige werkgever om voor mij zelf te beginnen: eindelijk dingen doen waar ik energie van krijg!

• Tevredenheid

Inzicht in de Kerntalenten die ik nodig heb in mijn toekomstige baan. Maar ook een inzicht in kleine kerntalenten waarbij ik moet zorgen dat deze minder aanwezig zijn in mijn toekomstige baan.

• Tevredenheid

Herbevestiging van mijn kerntalenten en dieper besef hoe mijn creativiteit zich wel en uit uit en daardoor ook waar ik op leeg loop. En inzicht in innerlijke conflicten die ontstaan bij mijn kerntalentenmix. Belangrijk om nu mee te oefenen en vooral erg leuk om gerichter bepaald werk wel/niet te doen. Dat laatste is de vindtocht voor de komende maanden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was eerst heel enthousiast later minder. Vond het allemaal vrij negatief, wat moet er niet in je werk zitten. Je kan het ook anders benadrukken bijvoorbeeld wat je juist goed kan en wat je juist wél moet gaan doen. Alles was vrij negatief, de stage die ik ging doen paste niet bij mij, ik had niet de juiste talenten hiervoor. Werd hier erg onzeker door en keek hierdoor heel erg op tegen mijn stage. Inmiddels 3 weken aan de gang en vind het super leuk en alles gaat goed. De uitslagen klopten zeker wel, vind alleen de manier waarop dit benadrukt wordt erg jammer. Kreeg een erg onzeker gevoel over mijn kwaliteiten. Ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken, en vond het ook super leerzaam. Ik ga zeker wel mijn uitwerkingen er bij pakken in de toekomst

• Tevredenheid

Meer bewust van kwaliteiten die ik heb en waarom ik minder tevreden ben op dit moment met mijn werk. Nu dus meer gericht op zoek naar werk wat bij mij past. Een leuke nieuwe uitdaging!

• Tevredenheid

Hernieuwde inzicht gekregen waar mijn energie lekken zitten en waar mijn talent zit. Krachtige methode om objectief te bepalen waar je blij van wordt en waarom. Vond het erg leuk en waardevol om te doen.

• Tevredenheid

Ik weet nu beter wat mijn kernkwaliteiten zijn en wat mij energie geeft (en wat juist niet). Met behulp van deze inzichten heb ik een keuze voor een nieuwe studie kunnen maken. Ik heb er nu vertrouwen in dat ik in de juiste richting zit en dat is iets wat ik lang niet heb gehad!

• Tevredenheid

William heeft mij geholpen om meer over mijzelf te weten te komen. De test geeft mij inzicht in nieuwe talenten maar ook de bevestiging dat bepaalde talenten mij inderdaad minder energie geven. De resulaten helpen mij om mijn werk beter en gerichter uit te kunnen voeren.

• Tevredenheid

Deze training heeft mij opgeleverd dat ik meer inzicht heb gekregen in mijn rol, mijn kwaliteiten en daarbij horende mogelijkheden en welke acties ik ga uitvoeren om het werk te vinden dat bij mij past.

• Tevredenheid

Stukje begeleiding op de rotonde waar je al een tijdje rondjes aan het rijden was. Hulp met de keuze van een nieuwe afslag.

• Tevredenheid

Ik weet mijzelf sterk uit te drukken in een kort verhaal wat gaat helpen in het zoeken naar werk dat bij mij past.

• Tevredenheid

William heeft mij stapsgewijs geholpen in de voorbereiding op mijn sollicitatie. Samen met hem kreeg ik helder wie ik was en hoe ik mijzelf in de 'markt' moest zetten. Door zijn kundige advies werd mijn brief en CV uit de honderden andere gekozen. En mocht ik op gesprek. Uiteindelijk koos ik er zelf voor de functie van directeur bij dit bedrijf te laten passeren. Op naar de volgende sollicitatie!

• Tevredenheid

William haalt de kern van de zaak naar boven. Of het nu gaat om een coachingsvraag of om mijn verhaal voor de website goed en helder te kunnen opschrijven.

• Tevredenheid

Duidelijk inzicht in mijn wensen en talenten en krachtige communicatie om mijn verhaal straks op mijn website (in de maak) goed neer te kunnen zetten.

• Tevredenheid

Duidelijk inzicht in mijn persoonlijke talenten en een duidelijke manier om dit aan anderen kenbaar te maken.

• Tevredenheid

Ik heb een beter beeld gekregen van mijn kunnen en doen en hoe ik dit kan verwoorden naar de buitenwereld.

Over Ambitie aan zet

Filter op Taal