Super service, zeer goede ondersteuning!

In de soms wat onduidelijke wereld van de zonnepanelen viel Zonnis positief op! Allereerst een prettig en duidelijke kennismakingsgesprek gehad met een helder advies over de mogelijkheden rondom het plaatsen van de panelen. Vervolgens vanuit Zonnis goede ondersteuning rondom het hele technische en financiële traject om de panelen geplaatst en werkend te krijgen. Dankzij Zonnis ook nog een extra stukje kennis over de werking van de panelen. Top service, waarbij we ons geen nummer maar een persoon voelden!

Beste Mark, Heel erg bedankt voor deze zonnige woorden! Het was leuk om te ervaren hoe geinteresseerd je bent in het product wat nu op jullie dak ligt. We delen onze kennis graag en wensen jullie er nog heel veel jaren plezier van! Met zonnige groet, Joop

Zonnis zegt wat het doet en doet vervolgens wat het zegt

Zonnis komt eerst thuis langs, nemen alle tijd om je goed te adviseren, daarbij luisteren ze heel goed naar de klant en op die manier gaan ze voor het beste. Communicatie is heel vlot en zeer prettig. De installatie verliep top, ze gaan zeer zorgvuldigen en heel netjes te werk. Na een mindere ervaring met een ander bedrijf, laat Zonnis zien hoe het ook kan. Bedankt Monique, Ridvan en de overige crew voor de fijne samenwerking!

“Vertrouwd, eerlijk en ontzouten van A tot Z

De verkoper, Rid, is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Open eerlijk en transparant. Bij het maken van de offerte niet gepusht tot koop maar een vrijblijvend gevoel. Het is allemaal snel geregeld en ik heb er bijna geen werk aan gehad. Contract met Monique over het verloop was super! Een altijd vrolijke en enthousiaste dame die je constant op de hoogte houdt van het verloop! Prachtige plaatsing. Strak en snel. De heren hebben zelfs nog even de schoorsteen gecontroleerd en mijn dakgoot schoongemaakt. :) ik geef 5 sterren :D

Beste Leon, Heel erg bedankt voor deze review en het in ons gestelde vertrouwen. Wij wensen je heel veel zon toe! Met zonnige groet, Monique

Heel fijn bedrijf om mee te werken!

Als eerste het persoonlijke gesprek was al heel positief. De keuze voor Zonnis was al gauw gemaakt hierdoor. De planning om te installeren ging even niet helemaal goed, maar dit kwam voornamelijk door Corona omstandigheden, en het belangrijkste was dat Zonnis dit weer heel goed oploste. De monteurs die kwamen waren ook mannen die goed wisten wat ze deden en waren nog gezellig om over de vloer te hebben ook. Alles werkt perfect, wij zijn er blij mee. Kortom een fijn bedrijf om mee te werken!

Beste Barbara, Heel erg bedankt voor jullie geduld. Inderdaad Corona gooide roet in het eten maar we hebben de draad weer snel opgepakt. Leuk dat jullie net als de andere 3 buren zonnepanelen van ons hebben geinstalleerd. We wensen jullie er veel plezier mee. Met zonnige groet, Joop

aan te raden!

Uitleg m.b.t. aanschaf, gebruik en mogelijke opbrengst zonnepanelen was duidelijk. Prettig dat werd aangegeven niet meer aan te schaffen dan noodzakelijk voor eigen gebruik! Afspraak voor plaatsing panelen maken had wat voeten in aarde, corona gooide roet in het eten maar gelukkig werd dit op een goede manier snel opgelost. Plaatsing ging uitstekend, vriendelijke en hardwerkende monteurs en netjes (schoenen gaan uit voor ze naar boven gaan :-)).

Kundig, snel en een laagdrempelig bedrijf

We hadden een gezellige avond gehad met de buitendienst-verkoper waarin wij veel info en duidelijke uitleg kregen over onze mogelijke aanschaf van onze zonnepanelen. Nadat wij onze handtekening hadden geplaatst lagen de panelen binnen no time op ons dak. Alles was zeer vakkundig en netjes weggewerkt. Een aantal buurtbewoners hebben na ons ook bij Zonnis panelen gekocht. Onze straat is hierdoor een stuk ‘groener’ geworden.

Erg goede ervaringen, heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Erg goede ervaringen gehad voor de installatie van onze zonnepanelen. Samen met 3 andere buren hebben we voor Zonnis gekozen. Dit had voordelen en de uitvoering vond tegelijk plaats. Zonnis neemt het hele traject uit handen, van offerte t/m de nazorg met een aanspreekpunt. Dit werkt erg fijn.

Net en goed werk

Tot heden zeer tevreden met alles

Goede uitleg en montage

Er wordt netjes gewerkt en veel overlegt Hoe ze te werk gaan. Ik zeg een aan rader

Vriendelijk en deskundig

Zeer vriendelijke en 'zonnig gestemde' mensen en zeer kundig! Prima uitleg over de werkzaamheden bij installatie en de werking van de PV installatie. Soms, vanwege drukte, iets minder goed bereikbaar. Maar verder altijd ver binnen redelijke termijn geholpen. Al met al zeer tevreden.

waargemaakt wat toegezegd is

duidelijke en complete offerte , goed telefonisch contact en afspraken , snelle levering , en zeer correcte en vlotte installatie , prima nazorg bij administratieve afwikkeling . kortom topbedrijf !!!

Super bedrijf

Mijn ervaring met Zonnis is uitstekend. Goede communicatie. Mooie prijs. Super zonnepanelen. Uitstekende monteurs die met je meedenken en een super mooie krachtcentrale op ons dak. Zijn super tevreden met Zonnis!!

Uiteindelijk komt het allemaal goed en zijn we helemaal tevreden!

Zonnepanelen zijn in de herfst geplaatst. Ze werken prima, maar bij de plaatsing (Door onderaannemers) waren een paar dingen misgegaan. Zonnis blijft vriendelijk, begripvol en allerbelangrijkst behulpzaam. Na 9 maanden werken de zonnepanelen en is de schade hersteld. Update februari 2021: we hebben de zonnepanelen nu een jaar en ze leveren meer energie dan in eerste instantie werd verwacht. tevreden dus

Beste Bernd en Monique, Heel erg jammer om te lezen dat jullie uiteindelijk toch niet geheel tevreden zijn. Uit de vele contactmomenten per email en telefoon bleek namelijk wel jullie tevredenheid over hoe we dit opgepakt en opgelost hebben. Het eindresultaat geldt en ik hoop dat jullie nog veel plezier hebben van jullie installatie. Met zonnige groet, Team Zonnis Joop Laarberg

Uiterst vriendelijke, deskundige en vlotte service!

Vanwege een moeilijk definieerbaar maar acuut probleem direct contact gezocht met Monique. In de ochtend gebeld en in de middag al een deskundige monteur die het probleem heeft verholpen. Hulde!

Daar kun je van op aan. wat een fijn bedrijf

Soms doe je zaken met een bedrijf waar van a tot z alles mis gaat, niet expres, maar gebeurt gewoon. Bij Zonnis gaat juist alles goed zelfs als je denkt nou dat wachten we maar af gaat het perfect. Van mailwisseling tot telefonische contacten (wat een geweldig aardige mevrouw aan de lijn) Tot de hard werkende installateurs alles keurig geregeld. Als de zon dan ook nog extra schijnt kan ik mijn geluk niet op.

Hele duidelijk uitleg over de zonnepanelen en hoe er gewerkt wordt De mannen hebben goed werk geleverd en ook een goede oplossing bedacht met de draad verbinding naar de omvormer Ook telefonisch goed en duidelijk contact met Nora Een tevreden klant

Wat een teamwork !

In het begin van onze installatie wat problemen gehad met een paneel, hij bleek voor 1/3 defect. Het werd zonder probleem vervangen door een nieuwe. De reactiesnelheid van Zonnis is uitstekend, iets waar menig bedrijg iets van kan leren. Deskundig, geduldig en altijd zoekend naar de snelste en beste oplossing voor het probleem, zelfs tot in de late uren. Tuurlijk zal het niet altijd binnen een dag opgelost zijn, maar ze doen er alles aan ! Al met al ben ik heel tevreden over de samenwerking met Zonnis, ze bieden wat ze beloven ! Echt teamwork tussen bedrijf en klant.

klantvriendelijk en kwalitatief

Het contact met de verschillende mensen van Zonnis was iedere keer erg prettig. Het proces is soepel verlopen. Ik heb het idee dat de kwaliteit hoog is, zowel van de materialen als de deskundigheid van de medewerkers.

Duidelijk en betrouwbaar!

Zeer betrokken accountmanager dhr. Hamimi, denkt goed met de klant mee. De levering en plaatsing door een goede team zeer tevreden en kundig, afwerking helemaal naar tevredenheid. Monique van kantoor is ontzettend betrokken bij de planning en uiteindelijk de klanttevredenheid. Blij met de panelen!

Zonnepanelen werken goed, zijn netjes geplaatst afgelopen augustus. En contact erna erg goed. Als er iets is krijg je snel bericht en advies. En altijd vriendelijk.

Zeer tevreden met het gehele proces van koop t/m plaatsing

Wij zijn op een prima wijze voorgelicht door vertegenwoordiger Nadil. Een no nonsense, duidelijk verhaal. Alle vragen werden beantwoord. Het proces van begeleiden richting de plaatsing verliep eveneens zeer goed en duidelijk. We wisten dus wat we konden verwachten. Tevens een heldere uitleg en hulp bij het terug krijgen van de btw. De ervaring met iedere individuele medewerker van het bedrijf, in persoon, per telefoon en per mail was prettig en simpelweg professioneel. Kortom, wij zijn zeer tevreden met Zonnis.

Zonnis doet zorgvuldig en adequaat wat ze beloven

Duidelijkheid en goede service. Plaatsing was binnen een dag geregeld. Alles mooi afgewerkt. Beleefd en deskundig personeel. Ook wat betreft het terugvorderen van de BTW mijn complimenten. Bijna geen omkijken aan gehad. Het enige wat nog wel in de voorlichting meegenomen kan worden is hoe de woonhuisverzekering (opstalverzekering) is geregeld wb 'platte daken'. De zonnepanelen liggen 'los', weliswaar volgens de norm verzwaard, maar elke verzekeringsmaatschappij heeft daar zijn eigen idee/voorwaarden over. Kortom een zeer tevreden klant.

Een zeer Zonnige toekomst!

Na een uitgebreid gesprek met adviseur Rid, volgde er een controle door de inspecteur en plaatsing is gedaan door Maikel. Tijdens de installatie bleek een dakpan kapot en was er een panlat compleet verrot. Deze is ook vervangen door hem. Communicatie via mail/telefoon vooral met Monique. Zonnis is mogelijk iets prijziger, en dat maken ze tot nu toe helemaal waar.

Goede product en goede communicatie, professionele en snelle installatie.. alles werkend binnen een dag en altijd bereikbaar in het weekend en in de vakantie periode.

Alles naar wens duidelijk uitgelegd.

Goede tips gekregen om te bezuinigen met electra .duidelijk uitgelegd. Vriendelijke monteurs netjes en vakkundig gewerkt.