Zoveel meer op alle vlakken!

Zonnis heeft me verbaasd maar ook ontroerd! Het contact was altijd persoonlijk, uiterst vriendelijk, servicegericht en snel. De voorlichting was duidelijk en volledig en werd gevolgd door een vrijblijvend advies en aanbod. De inspectie was zorgvuldig en de mannen waren eerlijk over de mogelijkheden. De montage verliep snel en professioneel waarbij de mannen een nog veel mooiere oplossing voor montage vonden dan waarop ik gerekend had. Het feit dat Monique en Zonnis - alsof dat vanzelfsprekend was - vanuit zichzelf meedachten wat betreft mijn persoonlijke situatie en me spontaan maatwerkoplossingen aanboden waardoor de aanschaf en montage van de panelen vrijwel direct mogelijk werd, is meer dan ik ooit had verwacht van een bedrijf. Zonnis heb ik leren kennen als een professioneel bedrijf dat gedragen wordt door mensen met een open hart. Van harte aanbevolen!

Boven verwachting

De plaatsing ging veel sneller en ook eerder dan verwacht. De monteurs werkten snel en goed zonder problemen. Alles werkt als een zonnetje en wij zijn meer dan blij met onze 'energie centrale'. Absoluut een top adres met top kwaliteit materialen. Grote klasse!

Hier telt de klant

Na diverse vergelijkingen met andere zonnepanelenleveranciers, kwamen we uit bij Zonnis, wat een verademing. Goede voorlichting, een nette installatie, er wordt gekeken wat past bij je wensen, je krijg ruim de tijd om over je offerte na te denken. Vragen worden snel beantwoord. Vergelijk de offertes met een zelfde installatie en materiaal en je komt uit bij Zonnis!

Prettig contact om het beste resultaat te krijgen

Plezierig contact. Eerlijk en deskundig advies. Open vergelijk met andere merken zonnepanelen en aanbieders.

Goede panelen fijne service.

De panelen werken prima en de service is perfect. We kunnen altijd bellen met vragen. Ze zijn zeer oplossingsgericht. Zonnis laat echt een tevreden klant achter.

Blij dat ik voor Zonnis hebt gekozen!

Zeker niet de goedkoopste maar zeker wel één van de beste heb ik het idee. Voortreffelijk voorgelicht en goed en netjes geïnstalleerd. Met tien panelen van Zonnis is de productie even hoog als de buren met 12 stuks.

Beste Johan, Geweldig om terug te lezen en reuze bedankt voor de complimenten. Voor de komende periode worden perfecte verwachtingen afgegeven dus dat wordt dubbel genieten van de zon! Nog veel plezier van de installatie gewenst. Met zonnige groet, Joop

prima service en plaatsing zonnepanelen

Plezierige mensen, zowel in het offertetraject als bij het plaatsen van de panelen. Vriendelijk en deskundig. Ook goede informatie tav het terug vragen van de BTW. De plaatsing van de zonnepanelen is naar volle tevredenheid gebeurd. Alleen nog wachten op de terugstorting van de belastingdienst :-), aanvraag heb ik pas recent gedaan. Al met al een prima ervaring met Zonnis.

Beste Erik, En dank jullie wel voor een hele mooie opdracht die we uitgevoerd hebben! Het veld ligt strak op het dak met het dakraam goed daarin in opgenomen - mooi! De belastingdienst werkt ook alles keurig af maar neemt haar tijd op sommige punten. Mochten er vragen zijn dan weet je ons te vinden, we helpen je graag. We wensen je veel zon toe! Joop

Snelle en deskundige service

Snelle en deskundige mensen, harde werkers die duidelijk plezier in hun werk hebben. Mooie afwerking zowel buiten als binnen en met goeie uitleg van alles en hoe het werkt. Een echte aanrader voor iedereen Bedankt zonnis wij zijn er heel erg blij mee

Hallo Mike, Ontzettend bedankt voor deze review. Ik kan namens iedereen hier spreken dat we ook met plezier aan jullie opdracht van 17 panelen hebben gewerkt. Het was een enorme klus en nadat het dakleer van de dakkapel vervangen is, komen we ook het laatste paneel aansluiten. Tot die tijd genieten jullie alvast van de opbrengsten! Heel veel plezier van de installatie namens ons allemaal! Met zonnige groet, Joop

Waargemaakt wat er beloofd is!

Vanaf het eerste contact met Zonnis voelde het goed. Uitgebreide toelichting van de adviseur in deze eerste kennismaking zonder opdringerig of ongeduldig te worden. Ook passende antwoorden op de aanvullende vragen. Daarna volgde de plaatsing die ook prima verliep met vriendelijke monteurs. Ook na het plaatsen en betalen nog meerdere keren contact gehad met Zonnis, waarbij we altijd vriendelijk en deskundig te woord werden gestaan. Dus een prima ervaring en aan te raden!

Beste Sander, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Voor ons was het ook erg leuk om jullie project handen en voeten te mogen geven. In principe is jullie dak groot genoeg maar de schaduw door voornamelijk de schoorsteen, bezorgde een uitdaging die we samen in goed overleg heel mooi hebben opgelost! Wij wensen jullie nog heel veel zon toe! Met zonnige groet, Joop

Goede ervaring met zonnis

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle reactie op vragen en problemen.

Beste Jurgen, Jullie zijn al een wat "oudere" klant van ons en hadden laatst een storing. Fijn om te horen dat ook dit weer verholpen is en ontzettend leuk dat jullie je ervaring willen delen hier op dit forum. Nog heel veel plezier van de installatie. Met zonnige groet, Joop

ZONNIS in Rijen: precies dat betrouwbare adres voor zonnepanelen waarnaar we op zoek waren!

Wij zochten een (door en door!) betrouwbaar bedrijf met precies die vakmensen die je nodig hebt om - in ons geval - 12 hoog kwalitatieve zonnepanelen vakkundig en strak op het dak aan te brengen en de installatie met de meterkast te verbinden: ZONNIS in Rijen! - en alles prachtig afgewerkt! We hadden het zonnetje ook nog meteen 'in de rug': direct na installatie begon onze meter lekker terug te draaien! Ridvan, Boy, Klaas, Ron, de beide Michaels: ontzettend bedankt voor de fantastische samenwerking! Monique willen we in het bijzonder bedanken voor de geweldige begeleiding en de support bij het aanvragen van de btw-teruggave! Hans en Jeannette

Beste Hans en Jeannette, Wat een mooie review zeg - heel erg bedankt. De installatie ligt er inderdaad erg strak op en is een sieraad voor de buurt. Jullie zijn de zoveelste in de buurt met een installatie van ons - het wordt steeds Zonnis-er bij jullie! Met zonnige groet, Joop

Helemaal geweldig

Wij liepen bij toeval tegen een sales vertegenwoordiger van Zonnis BV aan. Hij was zeer vakkundig en professioneel en heeft ons geheel vrijblijvend e.e.a. uitgelegd en voorgerekend. Na een nachtje slapen waren wij er al: dat moeten we doen !! Alle administratieve ondersteuning ging allemaal vanzelf en er werd zeer snel gehandeld en gereageerd op evt vragen. Door uitval van een andere klant lagen onze zonnepanelen binnen drie weken (na ondertekening van de offerte) op ons dak. De installateurs waren zeer professioneel en uiterst correct (en dat valt niet mee in deze Corona tijden,.....) Al met al: helemaal geweldig ;-)

Beste Jack, Het ging inderdaad allemaal erg vlot tot en met het plaatsen van de 26 panelen aan toe. Jullie zijn huis nummer 5 in de buurt en wij wensen jullie heel veel zon toe! Met zonnige groet, Joop

Heldere communicatie, goede installatie, goede service!

Wij waren reeds een tijd aan het rondkijken voor zonnepanelen. Na een goed gesprek met vertegenwoordiger Rid hebben wij de knoop doorgehakt bij Zonnis. Rid beheerst zijn product duidelijk van A tot Z en heeft met ons alle technische en financiële aspecten tot in detail doorgenomen. De installatie is volgens afspraak geplaatst door goede vakmensen en netjes afgewerkt. Zowel Rid als de klantenservice staan altijd paraat voor vragen of hulp bij processen rondom de installatie en registratie ervan. Wij zijn erg tevreden en kunnen het bedrijf aanbevelen.

Beste Yavuz, Heel zonnig bedankt voor deze mooie review. Jullie panelen liggen er net als bij de buren erg mooi bij en volgende week wordt de volgende buur gemonteerd. Het wordt steeds groener bij jullie! Heel veel plezier van de installatie gewenst! Met zonnige groet, Joop

Professioneel bedrijf en zeer transparante communicatie van begin tot plaatsing.

Snelle en deskundige eerste uitleg over de mogelijkheden voor de plaatsing van de panelen. Na onze keuze een transparante offerte gekregen. Hierin sprak ons de opbrengstgarantievoor de eerste 10 jaar van 95% en een garantie tot 25 jaar van 87% met name aan. De plaatsing van 16 panelen is op een zeer professionele manier gedaan. De verbinding tussen de stroomomvormer naar de meterkast is zogoed als onzichtbaar aangelegd. Hulde daarvoor. Het gehele traject heeft slechts 5 weken in beslag genomen.

Beste Aart, Heel erg bedankt voor deze lovende woorden. De mannen waren zelf ook erg tevreden over de uitvoering! Namens ons allemaal nog heel veel plezier van de installatie en jullie weten het, als er iets is dan horen we het graag. Met zonnige groet, Joop

Heb nu zonnepanelen van Zonnis, ben zeer tevreden hoe alles is verlopen van begin tot het einde. Een aanrader,ondanks de corona.

Beste Piet, Heel erg graag gedaan. Het is een heel mooi project geworden op jullie leien dak. Namens ons allemaal heel veel zon toegewenst! Joop

Op alle vakken is zonnis aan te raden, goed advies gehad door Rıdvan van a tot z alles duidelijk uitgelegd, uitstekende service gecombineerd met vakkundige installateurs. Wij zijn dus super tevreden met onze keus, bedankt Rıdvan/Ron/Monique.

Vakwerk

Dit is de tweede keer dat ik zonnepanelen laat plaatsen door Zonnis en net als de eerste keer ben ik ook deze keer weer tevreden over het resultaat. Op de dag van plaatsing waren er wat problemen maar deze zijn de dag erna meteen prima opgelost, zeer kundige, meedenkende, vriendelijke en netjes werkende monteur.

Beste Marc, Het was voor ons ook weer erg leuk om voor de tweede keer bij je te mogen plaatsen. Een mooie installatie van 18 panelen staat sinds vorige week op het dak. Wij wensen jullie er erg veel plezier meer en wie weet..... Met zonnige groet, Joop

Geweldige service en goed installatie.

Door heldere en eerlijke informatie was de keuze snel gemaakt om voor Zonnis te kiezen. De panelen waren ook snel geleverd en gemonteerd en dit werkte ook direct naar behoren. Echt een aanrader en wij hebben er zoveel profijt van!

Beste Stijn, Dank jullie wel voor deze lovende woorden. Leuk om jullie naast jullie buren ook als een tevreden klant te mogen rekenen! Wij wensen jullie nog veel zon toe. Met zonnige groet, Joop

Goede service en snelle reactie

Fijn bedrijf, denkt goed mee. Snelle reactie, nooit problemen gehad. Prima service

Beste Annelien, Dank je wel voor deze review! Zoals jullie inmiddels al meer dan 5 jaar weten doen we ons werk met veel plezier en staan we ook na de oplevering met raad en daad klaar! Wij wensen jullie nog veel zon toe! Joop

Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

Na een heel fijn en vooral duidelijk verhaal van de vertegenwoordiger dhr. Ridvan die zijn vak tot in de kleinste details verstaat heb ik de knoop doorgehakt. Een goed verhaal van een fijn mens. De prijs kwaliteit verhouding is top. Na de order is alles volgens afspraak netjes en vakkundig geïnstalleerd. Ik ben tevrede en kan het bedrijf zeker aanraden!

Beste Mali, Reuze bedankt voor deze recensie. De mannen hebben vandaag de opdracht opgeleverd en de eerste kW's staan op de teller. Heel erg bedankt voor het vertrouwen en weet dat we er zijn voor jullie mochten jullie vragen hebben of in de toekomst willen uitbreiden. Met zonnige groet, Joop

Klantvriendelijk

Wij zijn van het begin tot het einde zo goed geholpen De service was uitstekend. Erg snel en netjes zijn de panelen geplaatst. Ik zou iedereen Zonnis aanraden. Wij zijn er in ieder geval erg blij met onze keuze naar Zonnis te gaan.

Beste Jellie, Jullie zijn al een paar klant van ons en fijn dat jullie nog steeds tevreden zijn. Daar doen we het voor! Met zonnige groet, Joop

Geweldig, ouderwetse service zoals het hoort

Gewoon netjes afgewerkt en meteen werkend. Ze hebben goede prijzen en doen gewoon wat ze beloven.

Terugkerende klant van Zonnis

Op mijn eerste huis zonnepanelen van Zonnis laten leggen, netjes en degelijk gemonteerd. heerlijk van genoten......maar! Door een scheiding het huis moeten verkopen, nieuwe huis aangekocht en daar moesten natuurlijk weer nieuwe panelen op dus weer naar Zonnis. Wederom goed netjes en snel geholpen ook met het meedenken mbt de belasting, al met al netjes geregeld In eerste instantie was de installatie complex. - Ik wilde alle panelen landscape gemonteerd hebben (horizontaal) - ik wilde een mooi zwart geheel (behalve de factuur :P) Ook dit hebben de monteur(s) van Zonnis netjes geregeld! Monique heeft voor mij zelfs zwarte onderbouw geregeld dat alles maar dan ook alles netjes zwart was en aansluit en bij elkaar past. Mooi geheel geworden. omvormer netjes aangesloten en werkend met een app. Team Zonnis.. Dankjewel.. Als je hier leest kom je helaas ook negatieve verhalen tegen. dit komt omdat Zonnis graag overal een 10 wil halen en er echt de tijd voor neemt en sommige vinden dit prettig en andere minder fijn.. Zeker een partner om prettig mee samen te werken!! Cijfer een 8 (want er is ALTIJD ruimte voor verbetering)

Beste Marco, Heel erg bedankt voor je uitgebreide review. Zo krijgen klanten een heel goed beeld. Zeker omdat je een terugkerende klant bent. Ik heb je ondertussen ook telefonisch gesproken om toch eens te horen hoe we die 10 kunnen gaan verdienen. De uitdaging om de 3de installatie bij jullie leggen op jullie nieuwe huis gaan we dan ook graag aan! We zetten onze schouders eronder en gaan voor die 10! Graag tot binnenkort in jullie nieuwe woning. Met zonnige groet, Joop

Complete ontzorging

Dat er jarenlange kennis en expertise in het Zonnis-team zit is duidelijk vanaf het eerste contactmoment. In Jip & Janneke taal wordt duidelijk gemaakt wat er allemaal bij een installatie komt kijken, maar ook zijn ze nú al heel actief aan het anticiperen op wat de toekomst gaat brengen. Al met al echt een betrouwbare partner dus, wat ook wel moet aangezien de installatie toch behoorlijk wat jaren zal liggen.

Oplichting

Wij hebben voor Zonnis geinstalleerd. Een bedrijf waar klanten binnen halen prioriteit nummer 1 is. Veiligheid en installeren conform nen regels lappen ze aan hun laars. daarnaast hebben ze geen idee wat ze verkopen. Zaken waar de meeste klanten helaas geen verstand van hebben. Zodra je als installateur een deugdelijk installatie wilt plaatsen en Zonnis op de gebreken wijst, komen we ze met een waslijst fouten via de mail die ze met geen enkele communicatiemiddel willen onderbouwen en daarmee de facturen willen compenseren en dus niet betalen. eigenaresse is onbereikbaar en verstopt zich lekker veilig in spanje. oplichters

In Nederland is de vrijheid van meningsuiting een groot goed en recht. Zo ook voor dit installatiebureau. Zij zijn er niet in geslaagd om aan onze strenge eisen te voldoen en de installatie werd door ons afgekeurd. Zo zien wij het zelf ook niet graag en al helemaal niet dat je samen over straat rolt. Nu daar toch voor gekozen is, kunnen we niet achter blijven. Installeer je voor ons, dan heb je je aan de regels te houden. Doe je dat niet dan zijn er consequenties. Installaties moeten goed, deugdelijk, veilig en voor de lange termijn zijn. Niets minder! Mocht u behoefte hebben het volledige dossier in te zien dan horen wij dat graag via 076 544 98 69 Met zonnige groet, Joop Laarberg Directeur en eigenaar Zonnis