Na een aanloopje super geholpen

Aanvankelijk een beetje stroef begin. Snel supervriendelijk en deskundige verkoop

In 1 woord geweldig.

In deze winkel staat klantvriendelijkheid voorop. Het personeel weet waar ze over praten. Er wordt je niets opgedrongen en er is natuurlijk heeeeeel veeeeel keus. Een echte aanrader

Goede uitleg en zeer vriendelijk.

Super kwaliteit meubels

Super fijne winkel, personeel deskundig, vriendelijk en gezellig Mooie kwaliteit relax fauteuil, wij hadden er al een gekocht een aantal jaren geleden en hebben nu een 2e erbij besteld. Dus dat zegt genoeg.

Goede voorlichting

Kreeg duidelijke uitleg, en erg vriendelijke verkoopster

goed advies

al meerdere meubels hier gekocht. zeer tevreden.

De stoelen had ik online al uitgezocht. Ik twijfelde echter nog over de kleur, dus de zaak in Drunen bezocht en daar heb ik absoluut geen spijt van. Wat een fijne ontvangst met koffie en goede hulp bij het nemen van mijn beslissing heb ik van de aardige verkoopster gekregen. En wat een enorme keus aan kleuren! Op de stoelen moet ik nog een paar maandjes wachten maar tot nu ben ik zeer tevreden en kan ShopX absoluut aanbevelen

Goed geholpen door een deskundige medewerker met zeer veel ervaring.

We wilden nieuwe eetkamerstoelen en hadden al eerder in meubelzaken hiernaar gezocht. Erg mooie gezien en geschrokken van de prijzen.... Toen via internet gezocht en bij Shopx uitgekomen, waar we exact hetzelfde model zagen die we graag wilden. Ook op het soort leer en de keuze goede uitleg en advies gekregen.

Uitstekend geholpen.

Zeer vriendelijke mensen en uitstekend geholpen.

Veel keus,dame neemt haar tijd

Vriendelijke dame, Geeft goede raad, laat u rustig rond zien. Neemt haar tijd.

Duidelijke uitleg over meubels en soorten leer.

De medewerkster geeft een duidelijke uitleg over alle producten in de winkel.

Vriendelijk personeel en bij wensen behulpzaam

aanbevelen ja

Sympathiek

Goede uitleg,niet opdringerig en een lekker bakkie koffie.

Ruime keuze

Na ontvangen van stalen zijn wij in de fysieke winkel geweest. Een stoel moet je toch voelen. Ook waren wij aangenaam verrast door de grote hoeveelheid leersoorten, in vrijwel elke kleur. Dat de levertijd nogal aan de lange kant is, is voor ons geen probleem. Wij werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Kortom, aanrader

prachtig!!

We waren in no time klaar met het uitzoeken van onze fauteuils. Thuis op de site al gekeken, maar wilde wel even voelen hoe ze echt zaten voor ons. Wat blijkt, de stoelen die wij graag wilde zaten voor ons het best! Prachtig leer en kleur uitgezocht en een stervoet en nog een mooie hocker erbij uitgezocht. Onder het genot van koffie en thee, de rekening opgemaakt van onze bestelling. Nu wachten..... dat duurt iets langer door de feestdagen die er tussen zitten, helaas rond de 16 weken. Dat is jammer, maar wachten doet smachten, toch... :-)

Rustig de tijd gehad om euze te maken.

Wellicht toevallig maar bij de 2 bezoeken aan de winkel was het rustig zodat we de tijd konden nemen om keuze te maken. Er werd niet opgedrongen maar waar nodig de vragen beantwoord. Ook de website gaf al veel informatie om het bezoek voor te bereiden.

Rustig de tijd gehad om euze te maken.

Netjes geholpen

Keuze leder kleur erg moeilijk. Daarbij weinig hulp, waardoor we tot op heden nog niet overtuigd de juiste kleur te hebben gekozen. Had meer advies verwacht

goede ervaring

goede prijs. ervaren personeel.

Rembrandtlaan 7

5151 WB Drunen

0416-820277

Over ShopX.nl

Bij ShopX - leren meubels met een goed gevoel vindt u de meest prachtige banken, fauteuils en eetkamerstoelen van hoogwaardige en mooie leersoorten, waardoor u zich goed voelt over uw aankoop. U kunt al onze meubels op maat samenstellen door te kiezen uit verschillende soorten leer en meer dan 120 kleuren! U kunt deze keuze online maken of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen we de laagste prijs garanderen? Dankzij ons korte lijntje met de fabrikant worden onze meubels rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis geleverd. Aangezien er geen tussenpersonen zijn, kunnen we u gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 0416-820277.