Zeer goed geholpen.

Wij zijn zeer goed en netjes geholpen .en alle vragen die we hadden duidelijk en goed beantwoord prettig personeel.

Vriendelijk

Fijn en goed geholpen

Heel prettige winkel

Onze ervaring met shop x is erg prettig,je hebt een ruime sortering aan fautteuils, diverse klasse in leder, mooie kleuren, je kan in alle rust kijken de winkel is niet zo groot , maar men verhuist binnenkort naar een groter pand in dezelfde straat. Wij zijn met 2 fauteuils geslaagd

We wisten van te voren al voor welke eetkamerstoel we kwamen. Dus bij een bakkie koffie met de kleurenstalen aan de gang gegaan. We gaan voor 6 verschillende kleuren passend bij het vloerkleed in de voorkamer. Mooi dat alle kleuren dezelfde prijs hebben, en wat een keus..... We zijn goed geholpen en ben benieuwd naar het resultaat als de stoelen worden geleverd.

top!

Helemaal perfect!

Zeer prettig geholpen

Bediening zeer ter zake kundig en koffie toe

Professioneel, vriendelijk

Professioneel, vriendelijk

goed en duidelijk advies met goede voorbeelden ,wij zijn dik tevreden!!

uitstekend geholpen!!

Prettig en professioneel geholpen.

Alles van Shop op internet bekeken en toen naar de winkel in Drunen. Prettig en professioneel geholpen, besteld en klaar. Lekkere koffie, maar dat terzijde. Nu wachten we op de levering. Spannend!

Duidelijk, klantvriendelijk, gewoon aardig...

We kwamen uit Limburg. Kregen koffie aangeboden. Alle moeite werd gedaan om het juiste model te kiezen. Ook de kleuren werden duidelijk en informatief aangeboden. Zelfs werd feadviseerd naar buiten te gaan om de kleur te beoordelen bij gied licht. Alle tijd werd gegeven, met weer koffie voordat we beslisten.... Op onze vraag om een broodje te verorberen in het centrum werd een advies gegeven. Wij maakte alleen de verkeerde keuze....hihihi

prima geholpen

Plezierige ontvangst, nam de tijd en liet allerlei stoelen zien zonder enig probleem. Koffie en thee. Kortom en heel prettig bezoek. meteen de stoelen gekocht.

leuk geholpen en vriendelijk personeel dat ziet je niet altijd

Je voelt je echt klant

Zeer goed geholpen en niet opdringerig. Neemt rustig de tijd en goede uitleg. Wij kijken uit naar onze nieuwe stoelen.

geweldig

je kon op je gemak kijken ,zitten en zo. totaaal geen druk om te verkopen. het was heel relaxt

Bankstel

Zeer vriendelijk personeel alle moeite en tijd voor ons een zeer lekkere bak koffie wat wil je nog meer. De winkel is klein maar staat bomvol met super mooie bankstellen stoelen alle kleuren kan niet beter daar kan meningen zaak een voorbeeld aan nemen. In het kort het was een feestje.

Prima service en advies

Goede info over soorten leer en onderhoud. Vriendelijk en geen verkoopdruk.

Prima geholpen

In de winkel prima geholpen. Nu wachten op de bank en stoel. Hopelijk is de kwaliteit van deze net zo goed

Gemoedelijke, vakkundige en klantvriendelijke bediening

Sfeer bij binnenkomst, manier van info en hulp van de verkoper is voor mij belangrijk. Dit was hier op zijn Brabants gemoedelijk met bakkie koffie. Verkoper voert het juiste gesprek. De volgende dag was ik alweer terug om een bestelling van 6 eetkamerstoelen te plaatsen.

Fijne persoonlijke benadering

We hebben een flink eind moeten rijden, maar de service was prima en duidelijke uitleg over de verschillende leer soorten.

Fantastische winkel

Wat een fantastische behandeling als klant!! Dank voor het geduld en begrip,voordat ik tot een definitief besluit kwam. De vriendelijkheid,gastvrijheid,behulpzaamheid verdient de grootste pluim,die er te vinden is. TOP!!!!!!

Na een aanloopje super geholpen

Aanvankelijk een beetje stroef begin. Snel supervriendelijk en deskundige verkoop

In 1 woord geweldig.

In deze winkel staat klantvriendelijkheid voorop. Het personeel weet waar ze over praten. Er wordt je niets opgedrongen en er is natuurlijk heeeeeel veeeeel keus. Een echte aanrader

Goede uitleg en zeer vriendelijk.

Rembrandtlaan 7 5151 WB Drunen

0416-820277

Over ShopX.nl

Bij ShopX - leren meubels met een goed gevoel vindt u de meest prachtige banken, fauteuils en eetkamerstoelen van hoogwaardige en mooie leersoorten, waardoor u zich goed voelt over uw aankoop. U kunt al onze meubels op maat samenstellen door te kiezen uit verschillende soorten leer en meer dan 120 kleuren! U kunt deze keuze online maken of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen we de laagste prijs garanderen? Dankzij ons korte lijntje met de fabrikant worden onze meubels rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis geleverd. Aangezien er geen tussenpersonen zijn, kunnen we u gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 0416-820277.