Uitstekende prijs, meteen keuze gemaakt. Nu nog de meubels!

Fijn geholpen

Op zoek naar een leren bankstel (weinig moois te vinden voor een acceptabele prijs in leer van een goede kwaliteit) uiteindelijk terecht gekomen bij ShopX. Zonder hijgerige verkoper rustig kunnen rondkijken in de winkel waar genoeg keuze is. Later, tijdens een kop koffie, vriendelijk en deskundig geholpen bij onze keuze. Wat tegen viel was alleen de levertijd van 14 weken…. Wij kunnen niet wachten tot de banken in de woonkamer staan,

Fijn geholpen vriendelijk personeel

Grote sortering vele kleuren leer mogelijk

Goede kwaliteit en perfecte communicatie

Wij kochten in de showroom 6 nieuwe eetkamerstoelen. We werden erg netjes en vertrouwd geholpen. Erg goed geïnformeerd over levertijd en tussentijds lieten ze ons nog in een mail weten wat de status van de bestelling was. Ook de aflevering ging vlekkeloos. Kortom, een bedrijf om zaken mee te doen!

erg goed

Bij binnenkomst werd ik meteen welkom geheten en koffie aangeboden met een koekske erbij (brabantse gastvrijheid). Wensen besproken, en geholpen met een goede keuze te maken. Tot zo ver dus erg tevreden en nu wachten op de levering.

Prettig en enthousiast geholpen

Prettig geholpen. Veel kennis van het produkt

Gastvrijheid ten top

We werden gastvrij ontvangen met thee. Je kan proefzitten op het model bank dat je uitkiest. We hadden een staaltje leer toegestuurd gekregen, maar dit was toch weer wat anders dan de kleur in de winkel. Goed advies gekregen om de kleur ook buiten te bekijken. Uiteindelijk zijn we tot een aankoop van een bank gekomen.

We waren op een rustig moment, top geholpen door mevr. Hele reis moeten maken maar het was het waard, wachten nu op mooie stoel.

Erg klantvriendelijk en jullie nemen de tijd. Heel prettig

Ik heb de aanschaf van mijn nieuwe bank bij jullie als erg prettig ervaren. Er werd de tijd genomen en ook eerlijke informatie gedeeld. Dit alles onder het genot van een lekker kopje koffie.

Eenvoudig zonder poespas

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg over de stoelen die we wilde kopen. Klein bedrijf waar wij een goed gevoel bij hebben. Geen last van opdringerige verkoper en een ruime keuze.

vriendelijk en denken mee

gezellige winkel ruime keus

Goed!!

Goede en eerlijke uitleg van de te kopen meubels en een gemoedelijke sfeer!

Prima geholpen

Goede uitleg en begrip voor onze wensen

Heb een goed gevoel als ik aan "SHOPX" denk.

Mijn dochter Jean en ik zijn blij deze grote tocht te hebben ondernomen. Het was precies wat wij zochten, zijn correct- aardig en vakkundig geholpen door Nina. Indien mijn wens, het Kerst cadeau op tijd geleverd wordt in Berg en Dal ben ik 100% tevreden. Hartelijke groet, Anne

Super.

Een hele fijne zaak om meubels te kopen, wij gingen voor een twee sits bank en zes eetkamer stoelen en zijn geslaagd, het is een hele fijne winkel. Ondanks de lange rit er naar toezien we heel blij.

Uitstekend advies

Goed advies , zeer vriendelijke bediening! Goede prijzen en goede service!

Kan niet beter.

We kwamen binnen en werden direct geholpen. De stoel hadden we op internet al uitgezocht maar gelukkig gingen we toch naar de winkel: want een andere stoel zat toch veel beter. Drunen is ver weg maar ik raad het iedereen aan.

Fijne persoonlijke benadering en niet opdringerig

Toen ik aan kwam rijden dacht ik " moet ik hier een keus maken?" Heel knap hoe in de kleine ruimte zoveel modellen stonden en de keuze van de kleuren en kwaliteit van het leer was ook prima.

Kwaliteit voor betaalbare prijs

Goed en vakkundig geholpen in de showroom bij het uitzoeken van het juiste bankstel

Prettige service

Zeer behulpzaam

Heel warm welkom.

Ik heb in mijn 73 jarig leven maar zelden meegemaakt dat ik in een winkel echt op een warme manier geholpen ben.

Heel erg vriendelijk en meedenkend personeel, omdat we nog al twijfelde, zijn we met hulp van de verkoopster Pico Bello geslaagd

Een zeer prettige ervaring

We moesten een eind rijden en dan hoop je dat je ook kunt slagen. Het was boven verwachting,erg fijn en goed geholpen Wij kijken uit naar onze stoelen kunnen niet snel genoeg komen

Super Klantvriendelijk

Er werd alle tijd uitgetrokken om al mijn vragen te beantwoorden en advies te geven wat voor mij de beste keus was, ben erg blij met de fauteuil die ik heb gekocht. Top bedrijf

Zeer goed geholpen.

Wij zijn zeer goed en netjes geholpen .en alle vragen die we hadden duidelijk en goed beantwoord prettig personeel.

Over ShopX.nl

Bij ShopX - leren meubels met een goed gevoel vindt u de meest prachtige banken, fauteuils en eetkamerstoelen van hoogwaardige en mooie leersoorten, waardoor u zich goed voelt over uw aankoop. U kunt al onze meubels op maat samenstellen door te kiezen uit verschillende soorten leer en meer dan 120 kleuren! U kunt deze keuze online maken of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen we de laagste prijs garanderen? Dankzij ons korte lijntje met de fabrikant worden onze meubels rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis geleverd. Aangezien er geen tussenpersonen zijn, kunnen we u gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 0416-820277.