Tevreden

Behandeling zoals het hoort! (Over drie jaar wederom een reaktie vragen.!)

Super!

Nette winkel, goed advies erg mooie producten!

Super, een aanrader!

Heel vriendelijk, behulpzaam, mooie kwaliteit.

Leuk ontvangen met koffie,goede uitleg over het leder.

Prima shop!

Kleine zaak, maar doet geen afbreuk aan het aanbod. Ruime keuze! Een zeer deskundig advies. Er is alle tijd om stoelen te proberen alvorens tot een keuze te komen. Tevens scherpe prijzen. Een aanrader dus.

Goed bezig

Ze laten je rustig alles bekijken. En als je vragen hebt wordt je fijn geholpen.

Fijne zaak waar je prettig wordt geholpen

In de kleine showroom staan alle modellen die worden verkocht en kun je op je gemak proefzitten en uitkiezen. Heel vriendelijk, professioneel en vlot geholpen!

Ruime keuze

Enorme keuze in kleuren en overzichtelijke keuze in verschillende modellen.in een woonboulevard loop je een uur rond en zie je door de bomen het bos niet

Goed en deskundig geholpen

Fijne winkel, vriendelijke eigenaars.

goed geholpen

goed en snel geholpen

Mooie meubelen bekijken en testen in een ontspannen sfeer.

Met de in formatie van de verkoper en de mogelijkheid tot het kiezen van de leersoort, kleur en de mooie prijs, kom je tot een keuze die je geheel tevreden stemt.

Probleemloos

Zakelijke en correcte afhandeling

Warm en professionele sfeer bij mensen die kennis hebben van zaken.

Wij kwamen van België om 1 specifiek type van stoel. De eigenares zelf heeft ons super vriendelijk ontvangen en met professionele raad bijgestaan in onze keuze. Zowel qua kleur als ledersoort werden wij zorgvuldig geïnformeerd. Hoewel het er super druk was, werd er toch voldoende tijd gemaakt om ons te helpen. Zeker GEEN opdringerig gedoe. Wij hebben onze bestelling nog niet ontvangen, maar zijn ervan overtuigd dat deze kwalitatief even goed zal zijn dan de service welke wij hebben gekregen in de winkel. Zeker eens langsgaan.

Na een lange reis zijn we geweldig ontvangen in de winkel en daarna zeer goed geadviseerd over de stoelen die we hebben gekocht.

Zeer positief

Hier ben je nog echt klant. Nemen de tijd voor je en geven een goed advies!

Zeer vriendelijk en deskundig advies.

Zeer vriendelijke en gezellige sfeer. Er wordt ruimschoots de tijd genomen om je van goed advies te voorzien. Voornamelijk eetkamerstoelen en fauteuils, maar daar kwamen we ook voor.

Klantvriendelijk niet opdringerig

We werden vriendelijk ontvangen, kopje koffie erbij. Duidelijke uitleg en niet opdringerig mochten op het gemak onze gang gaan.

Een heel goede website

Omdat de website heel duidelijk is hoefde ik alleen de fauteuil in de winkel uit te proberen. Ben erg vriendelijk geholpen Eerst 2 mooie stalen aangevraagd Top winkel👍

Goed geholpen, leren meubels uitzonderlijk scherp geprijsd.

Moeilijk een volledige review te schrijven als we de artikelen nog niet ontvangen hebben maar wat ik wel melden kan: De winkel is niet groot maar heeft toch een grote voorraad. Erg vriendelijk en kundig personeel. Ben nog steeds aangenaam verrast van de prijs icm het product. Dure leersoorten voor scherpe prijzen. Nu afwachten hoe de meubels zich houden de komende jaren. Hebben een 3 zitbank vintage leer en fauteuil kenia leer gekocht.

Fantastisch

Prima geholpen en ze nemen alle tijd voor hun klanten, en geven ook zeer goed advies

Klantvriendelijk

Ondanks de drukte bleef de dame rustig en geduldig ons helpen om een juiste keuze te maken

We zijn heel plezierig geholpen.

We hadden de stoelen op de website gezien, maar wilden er in zitten voor we ze gingen bestellen. Na een flinke reis kwamen we in een winkel met mooie meubels. De stoelen zaten goed, dus hebben we ze meteen besteld. We zijn prima geholpen.

Prima uitleg en service. Goed geholpen.

Goede ervaring met bestellen. Hopelijk gaat levering ook naar wens.

Persoonlijk advies

Ruime aandacht voor onze wensen en er zijn veel mogelijkheden.

Over ShopX.nl

Bij ShopX vindt u de mooiste banken, fauteuils en eetkamerstoelen gemaakt van de beste en mooiste leersoorten. Al onze meubelen kunt u zelf samenstellen door een keuze te maken uit diverse soorten leer en meer dan 120+ kleuren! Dit kunt u online doen of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen wij de laagste prijs aanbieden? Wij hebben een kort lijntje met de fabrikant. Onze meubelen komen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis. Doordat er geen bedrijven tussen zitten kunnen wij u hierom gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen op: 0416-820277.