Bijzondergastvrij onthaal en deskundig advies

Wij hebben het bezoek aan de winkel als zeer positief ervaren. We werden goed ontvangen en hebben een fijn gesprek gehad over de aan te kopen stoelen, leersoorten en onderhoud. Het is erg fijn dat je de stoelen in de winkel kunt uittesten.

goed advies over een mooie collectie

Er was een mooie collectie meubels. Goed advies. Prettig om de stoel uit te kunnen proberen.

vakkundig geholpen en snel geregeld.

Helemaal goed

Goed en vakkundig geholpen

Ontvangst hartelijk mooie winkel uitstekende kennis over het product in een woord klasse W L Katz

Vriendelijke dames

Goede voorlichting en op alle vragen antwoorden en advies. Jammer van de lange wachttijden, Maar dat heb je overal.

Precies conform verwachting

Nadat we een leuke stoel hadden gezien op de website zijn we langs gegaan om het product echt te kunnen beoordelen. Zijn prima te woord gestaan en hebben ook gelijk de koop gesloten. Uiteraard hadden we het assortiment al op de website gezien en hoopten we stiekem nog op nog wat meer soortgelijke vergelijkbare stoelen van een goede kwaliteit. Helaas was dit niet het geval maar zijn wel tevreden over de gedane aankoop en hopen nu nog op een snelle aflevering zodat we het pas echt goed kunnen beoordelen.

Goed en klantvriendelijk

Een door mij verkeerden kleur gekozen fauteuil, word zonder al te veel kosten netjes omgeruild. Klasse die service

Mooie meubels en professioneel advies en hulp

Zeer prettig geholpen bij het uitzoeken van mooie leren eetkamer stoelen. Prijs/ kwaliteit is top

Mooie showroom

Goed geslaagd in de winkel

Uitstekend geholpen

Deskundig personeel.

Heel hartelijk onthaald. De dame gaf goede uitleg en tips waar we moesten op letten. Absoluut ook geen opdringerigheid. De flexibiliteit waar je min of meer je stoel zelf kan samenstellen is echt super. In 45 minuten waren we buiten. We zagen onmiddellijk al 4 stoelen die we leuk vonden...dan ook kunnen kiezen uit verschillende types leder en kleuren was top! In andere winkels vonden we onze goesting niet en moest je ook door allerlei afdelingen lopen om verschillende modellen te zien. Bij shopX ga je voor een bank of een stoel en staat alles netjes samen. Heel handig en efficiënt. Het was de trip van 160km vanuit België meer dan waard. Wel een wachttijd van 14 weken...maar als je al 2 jaar op zoek bent, dan kan dat er zeker nog bij. Wij zien alvast uit naar de levering.

Zeer goed geholpen

We zijn klant gericht geholpen met de eetkamerstoelen

zeer goed en klantvriendelijk geholpen

Ben zeer te vrede over de verkoopster die klant vriendelijk en behulpzaam en de koffie was super lekker allemaal bedankt voor de snelle afhandeling G.C.Vos

Fijne overzichtelijke schone showroom nette vriendelijke medewerksters / eigenaar werd meteen gevraagd of we iets wilden drinken toilet aanwezig gewoonweg top

Super fijn geholpen door de verkoopster echt top!

Een heel warm welkom en super fijn geholpen door de verkoopster. Echt een aanrader

Erg naar tevredenheid.

Wij komen voor de tweede keer in de winkel voor een bestelling. Wij waren erg tevreden over ons eerste bezoek en de aankoop . Prima ontvangen en keuze in model en vooral in alle soorten leer die voorradig zijn is fantastisch. Alles is mogelijk. Chapeau !!!

Super!!

Heel goede ontvangst, uitleg, alles was tip top! Een aanrader!!!!

Professioneel

Professionele uitleg op al onze vragen. Zeer vriendelijk.

Niet zo’n grote zaak, maar super goed geholpen!

Vrijwel alle modellen van stoelen staan in de winkel en je kunt ze allemaal uit proberen. Belangrijk dat je echt even kan gaan zitten en “voelt” hoe het zit. Er zijn heel veel mogelijkheden qua leer in super veel kleuren en ook die kun je even voelen! Duidelijke uitleg. Je kunt gratis leer-stalen krijgen, zodat je thuis kunt vergelijken. Heel fijn geholpen!

Correct geholpen.

Heel netjes en vriendelijke verkoopster.

Fantastiche ervaring, super vriendelijk en professioneel

Mijn rit van België naar Drunen was meer dan de moeite waard. Per plaatse werd ik ontvangen door een vriendelijke mevrouw en werd me dadelijk een kop koffie aangeboden. Ik kreeg alle vrijheid om mijn keuze te maken, ik kreeg veel informatie maar er werd mij niets opgedrongen. Bovendien was mijn keuze snel gemaakt, de kwaliteit maakte dit makkelijk en natuurlijk de mooie prijzen. Een echte aanrader ... Belgen, voor kwaliteit moet je naar ShopX in Drunen!

Zeer goed ontvangen door de verkoopster

Zeer vriendelijke verkoopster kregen direct een tasje koffie en kregen alle tijd om een stoel uit te kiezen naar onze wensen waar we ook nog een kleurstaal mee kregen.

Prima geholpen

Stoel moet nog geleverd worden maar heb er vertrouwen in.

Prettig geholpen

Over ShopX.nl

Bij ShopX - leren meubels met een goed gevoel vindt u de meest prachtige banken, fauteuils en eetkamerstoelen van hoogwaardige en mooie leersoorten, waardoor u zich goed voelt over uw aankoop. U kunt al onze meubels op maat samenstellen door te kiezen uit verschillende soorten leer en meer dan 120 kleuren! U kunt deze keuze online maken of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen we de laagste prijs garanderen? Dankzij ons korte lijntje met de fabrikant worden onze meubels rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis geleverd. Aangezien er geen tussenpersonen zijn, kunnen we u gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 0416-820277.