Snelle service.

Hielp mij met de juiste kleur cognac te kiezen.

Lekker relaxed

Geeft mensen de tijd om rond te kijken en wordt dan goed geholpen.

Mooie winkel, ruime keuze, mooie meubels en een aardige en hulpvaardige dames.

Persoonlijke en gezellige sfeer.

Persoonlijke en gezellige sfeer. Er is veel mogelijk. Ruime keuze.

Vriendelijk en deskundig

Mooie producten, vriendelijk en deskundig personeel.

Zeer goede en klantvriendelijk personeel

Zeer goed en duidelijk advies

Vriendelijk,communicatief vaardig

Prettige niet overdreven ontvangst. Ruimte om te kijken en op t juiste moment beschikbaar. Zelfs voor slechts 2 stoelen werd tijd genomen. Verwerking per e mail prima. De rest wachten wij af..

Mooi product, prima advies, goeie afspraken, helemaal tevreden.

zie hierboven

Duidelijk en vriendelijk

Goede ontvangst en duidelijke info over hoe de shop werkt!

Wij konden rustig rond kijken zonder dat er constant iemand bij was. Mevrouw maakte zich wel bekend en waar ze was als we haar nodig hadden.

Zeer gastvrije ontvangst en no-nonsense advies!

Wij zijn vanuit IJsselstein naar de winkel gekomen om stoeltjes te bekijken en testen die we al via de website hadden uitgezocht. In de winkel nog betere en grotere kleurstalen kunnen bekijken en ook een heel goed advies meegekregen wat betreft de kleurkeuze die we hadden gedaan, en op basis van het advies een beetje hebben bijgesteld. De ontvangst in de winkel was erg gastvrij, we kregen alle tijd en advies bij onze keuze. Daarover zijn we dus zeer tevreden. Nu kijken we uit naar de levering van onze stoeltjes!

Prima ontvangst.

De shop prima ingericht voor voldoende keus. Ook onze ervaring met ontmoeting verkoopster was naar genoegen. Goede uitleg en niets was te veel mbt onze vragen. Onder genot van goed bakkie koffie hebben we ons bezoek met een naar ons idee goede meubelkeuze afgerond. Deze zaak is een goede aanrader.

Mooie overzichtelijke winkel met hulpzaame en vriendelijk personeel

Goed geholpen met de keuze die ik wilden, duidelijke uitleg. Fijne rustige personeel.

Tot nu toe uitstekend, maar meubels zijn nog niet geleverd.

Deskundig advies

Zeer goed behandeld

Geweldig zeer deskundig geholpen en zeer vriendelijk

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen

No nonsense

Gewoon duidelijk en zonder poespas door mensen die van hun vak houden.

We zijn uitstekend geholpen en hebben een zeer goede uitleg gehad over de keuze van de bankstellen.we hebben dan ook een bankstel gekocht bij jullie in de winkel.

klantvriendelijk behandeld

Voor de eerste maal bij jullie op advies van familie. We hebben het ervaren als een warm bad en zullen jullie zeker bij anderen aanbevelen.

Wij zijn ontzettend goed geholpen!

Wij zijn ontzettend goed geholpen in een ontspannen sfeer waarin we ruim de tijd kregen om onze keuze te maken. Buiten dat kregen we goed advies over wat voor ons de beste keuze zou zijn. Al met al zouden wij jullie aan iedereen aanraden!

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Was een uiterst prettig bezoek. Onder het genot van een kopje koffie werd voor ons alle tijd genomen. Uiteindelijk de stoelen van onze keuze gekocht.

Vriendelijk personeel

Werd goed geïnformeerd en snel en adequaat geholpen

Kundig en klantgericht

werd zeer deskundig geholpen. De dame snapte wat wij wilden en speelde daar goed op in.

Leuk gesprek. Aardige verkoper. Keuze snel gemaakt. Binnen een kwartier stonden we weer buiten.

Vriendelijk en deskundig personeel mooie producten

Rembrandtlaan 7 5151 WB Drunen

0416-820277

Over ShopX.nl

Bij ShopX - leren meubels met een goed gevoel vindt u de meest prachtige banken, fauteuils en eetkamerstoelen van hoogwaardige en mooie leersoorten, waardoor u zich goed voelt over uw aankoop. U kunt al onze meubels op maat samenstellen door te kiezen uit verschillende soorten leer en meer dan 120 kleuren! U kunt deze keuze online maken of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen we de laagste prijs garanderen? Dankzij ons korte lijntje met de fabrikant worden onze meubels rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis geleverd. Aangezien er geen tussenpersonen zijn, kunnen we u gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 0416-820277.