Prima adres, stoelen zien er kwalitatief goed uit, weinig overhead kosten

Snel en goed geholpen door een vriendelijke en kundige mevrouw.

Zeer klantvriendelijk

We werden geholpen en geadviseerd door een zeer deskundige mevrouw. Die bovendien verstand had van leer. We zijn wat het voortraject betreft tevreden klanten.

Een verrassing.

Totaal verrast dat je er nog zulke winkels met geweldig personeel bestaan.

Service gerichte winkel. Neemt alle tijd voor de klant. Denkt mee en laat je ook lekker je gang gaan.

Goed advies, en hebben een zeer ruime keuze in echt leer!!

Na een bezoek aan de winkel in Drunen, uit de voorraad een 2,5 zit bank gekocht, zeer tevreden over de snelle levering. En... de bank zit heerlijk !!!!

snel en vriendelijk

Wij vonden het bankje dat we wilden hebben via het Internet. We werden snel, heel vriendelijk en deskundig geholpen. Het aantal varianten per bank en de keuze in bekledingen is werkelijk enorm, er zit altijd wel iets bij. Een minpuntje is de lange levertijd, twaalf weken! Kan dat niet beter?

Waar een klant, klant is

Goede voorlichting en tijd om klant te helpen. Geen grote winkel maar alles voorhanden om goed beeld te geven van de stoelen.

Na het aanvragen voor 2 lederen banken, direct leder monsters opgestuurd naar Rotterdam. De klantenservice is de beste ooit

Een vakkundig advies in een aangename entourage !!

Voldoende keus in kwalitatief hoogwaardige producten voor betaalbare prijzen. Ook de bediening was top. Het enige wat tegen viel was de levertijd.

aangenaam

We zijn er prettig en met veel kennis geholpen.

Zeer goed.

Prima geadviseerd en geholpen

Deskundig, zorgvudlig en zeer vriendelijk

Deskundig, zorgvuldig en zeer vriendelijk

Vriendelijke service

Zie boven en ook behulpzame en inhoudelijke informatie over de fauteuils en leersoorten. Het is alleen jammer dat de stoel niet op maat gemaakt kan worden, m.b.t. De zitdiepte.

Prima informatie en koopbegeleiding!

Bezoek en afhandeling van order waren prettig. Leverantie miet nog plaatsvinden

Vriendelijk en kennis van zaken.

Het was onze eerste kennismaking met shopX en het voelde als zeer vertrouwd prima geholpen...

Prima service, prettige en persoonlijke benadering door de bezorgmedewerkers.

De levertijd bedroeg ruim acht weken in plaats van de aangekondigde twaalf, de bezorgers waren behulpzaam met het uitpakken en de trap op dragen van de stoelen en ze namen het verpakkingsmateriaal mee terug, wat voor ons erg prettig was. Bejegening was vriendelijk en persoonlijk, wat prettig aandeed.

uitstekende service

Zeer prettige en uitstekende info m.b.t. meubelcollectie. Een aanrader deze winkel.

Prettig

We werden goed geinformeerd en slaagde snel met onze aankoop.

Zece tevreden.

Wij zijn op een vriendelijke en deskundige wijze voorzien van alle nodige informatie om een juiste keuze te kunnen maken. Zeker de moeite waard geweest om de reis vanuit Leeuwarden te maken. Wij kijken nu uit naar de levering van onze zes tafel stoelen.

Wij werden geholpen door een uiterst vriendelijke man die alles aan ons uitgelegd heeft.

Door deze uitleg en advies hebben wij de juiste keuze kunnen maken.

Perfect geholpen,heel klantvriendelijk en heldere info.

Het was even rijden, maar de moeite waard. Nu in afwachting van de bestelde stoelen. Onze verwachtingen zijn gelet op onze prima ervaringen in de winkel hoog gespannen.

Goed en klantvriendelijk.

Goede voorlichting. Laten je eerst rustig kijken. Helpen als het nodig is. Vriendelijke verkopers.

Uitstekend geholpen ­čĹŹ

Uitstekend geholpen ruime keuze van leer

Goed geholpen, goed advies vriendelijk,!

Over ShopX.nl

Bij ShopX vindt u de mooiste banken, fauteuils en eetkamerstoelen gemaakt van de beste en mooiste leersoorten. Al onze meubelen kunt u zelf samenstellen door een keuze te maken uit diverse soorten leer en meer dan 120+ kleuren! Dit kunt u online doen of in onze fysieke winkel in Drunen, Noord-Brabant. Waarom kunnen wij de laagste prijs aanbieden? Wij hebben een kort lijntje met de fabrikant. Onze meubelen komen rechtstreeks vanuit de fabriek bij u thuis. Doordat er geen bedrijven tussen zitten kunnen wij u hierom gegarandeerd de laagste prijs aanbieden. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen op: 0416-820277.