Ben blij met een toepassing als yoursminc. Relatief eenvoudig en met veel mogelijkheden zoals periodieke facturen, betaallinks enzoverder. Integratie webshops en ook rekening houdend met Belgische BTW. Prijs kwaliteit zeker in orde! Dus geen oneindige koppelkosten. Dit is een veelbelovend pakket en de support is supervriendelijk en vlot. Hopelijk kunnen ze dit houden!
  • Gebruikersgemak

Het programma is zeer vriendelijk en eenvoudig opgebouwd. Je vindt snel je weg zonder veel te weten van het programma. In nood of bij vragen helpen ze je snel verder via de chat. Ik zou iedereen aanbevelen om een proef periode aan te vragen en zelf de ervaring op te doen. Veel succes!
  • Gebruikersgemak

Deze jongens zijn altijd en overal bereikbaar, hetgeen erg fijn is; je bent altijd zo geholpen, zelfs in het weekend. Kwamen wat kleine issues voor, maar de oplossingsgerichtheid steelt de show. Zeker aan te raden voor het MKB!
  • Gebruikersgemak

Ik ben freelancer en zocht een pakket voor mijn facturen. Prima boekhoud pakket, overzichtelijke interface met veel mogelijkheden. Lekker alles online dus je kunt er altijd bij. Eenmaal een adresboekje ingesteld en een factuurtemplate gemaakt (vrij makkelijk te doen) en je bent nagenoeg geen tijd meer kwijt met het maken van je facturen. In ieder geval een aanrader voor freelancers die makkelijk en voor weinig geld factuurtjes willen maken.
  • Gebruikersgemak

Your Sminc is ontzettend gebruiksvriendelijk, ook met het inregelen, kan je allemaal zelf doen, lukt het niet dan staan Rob en Joost voor je klaar, reageren ontzettend snel en leggen het goed uit. Ik zal Your Sminc zeker bij andere aanbevelen. Super tevreden, je krijgt heel veel voor weinig.
  • Gebruikersgemak

Zeer gebruikersvriendelijk pakket onder de boekhoudpakketen. Heb meerdere pakketten geprobeerd, maar heb toch voor Yoursminc gekozen vanwege de mogelijkheden van het pakket, de toegankelijkheid, de service (welke echt super is) is overzichtelijk en het bespaard me enorm veel tijd. Echt een aanrader dus.
  • Gebruikersgemak

Heel fijn programma om mee te werken, erg gebruiksvriendelijk! Zeker een aanrader!
  • Gebruikersgemak

Ben via een ander bedrijf bij Your Sminc terecht gekomen, ik gebruik het voor de facturen en uitgaven. Het is zo gebruiksvriendelijk dat je in paar seconden je factuur al hebt gemaakt. Deskundigheid van de medewerkers achter de schermen is erg goed, als er iets niet is wat ik graag wil, zorgen ze ervoor dat het er komt. Veel is mogelijk. Communicatie erg prettig, snel antwoord op je vragen. Ik zal Your Sminc zeker bij andere aanbevelen.
  • Gebruikersgemak

Yoursminc is HET meest ideale boekhoudsysteem voor mij als ondernemer. Laten we eerlijk zijn, de boekhouding is niet het meest leuke klusje wat er bij hoort als zelfstandige, maar met het systeem van Yousminc is de klus snel geklaard. Het werkt super simpel, de kosten laag, betrouwbaar en de service is helemaal top! Yoursminc heeft een uitgebreid aanbod m.b.t. diverse pakketten, waardoor je alleen gebruik maakt en betaalt voor wat jij nodig hebt voor de boekhouding voor jouw bedrijf.
  • Gebruikersgemak

Ik gebruik Yoursminc voor mijn facturen. Deze zijn in een handomdraai gemaakt. Helemaal top. Eigenlijk zou ik mij verder moeten verdiepen in de mogelijkheden van Yoursminc maar de tijd ontbreekt helaas. Voorlopig is dit een goede oplossing want vroeger nam het maken van een factuur wat tijd in beslag. Bij vragen reageren ze ook direct de volgende dag.
  • Gebruikersgemak

Het is even zoeken hoe dingen moeten, maar daar is goed achter te komen. Wel op letten dat met het goedkoopste pakket nog niet alles mogelijk is. Koppelen met de bankrekening, o.a. van KNAB zou handig zijn.
  • Gebruikersgemak

Na zoeken naar een goed en betaalbaar dat ook via een app te gebruiken is boekhoud- factuurprogramma, is mijn keus op Yoursmink gevallen. Helaas werkt de app nog niet zo als ik zou willen maar dit neem ik graag voor lief. Niet alleen het programma maar ook de mens achter het programma zorgt er voor dat ik als eigenaar van een onderhoud en klusbedrijf savonds nog graag de administratie doe.
  • Gebruikersgemak

Ik was eerlijk gezegd wat huiverig voor een overstap naar online boekhouden.... maar dit had ik eerder moeten doen. Ik ben in mijn werk als ZZP'er o.a geholpen met de urenregistratie en facturatie. Overzichtelijk. Boekhouden is niet mijn hobby. Moest in het begin een beetje zoeken en e.a uitproberen, maar heb het me toch snel eigen gemaakt. Aanrader dus !
  • Gebruikersgemak

Het scannen van mijn uitgaven met yoursminc bespaart mij veel tijd. Zeker sinds bijna alle leveranciers facturen via mail met een attachment in pdf versturen vind ik het scannen ervan zeer makkelijk
  • Gebruikersgemak

Ik gebruik yoursminc voor de facturatie en mijn uitgaven bij te houden. Ik heb hiermee steeds een goed beeld
  • Gebruikersgemak

Bij het opzetten van mijn boekhouding had ik een aantal fouten gemaakt, waar de gevolgen zich pas later openbaarden. De medewerkers van Yoursminc hebben me prima geholpen om een en ander op te lossen.
  • Gebruikersgemak

Het boekhoudprogramma van Yoursminc is heel gebruiksvriendelijk en bevat alle facetten die je nodig hebt om de administratie op orde te krijgen en te houden. En mocht je er toch niet uitkomen, dan wordt er goede ondersteuning geboden door de support afdeling.
  • Gebruikersgemak

Mooie oplossing voor een acceptabele prijs. Wat ook mooi is, is dat men bij Yoursminc niet stil zit en duidelijk zichtbaar innoveert. Die Scan&herken-functie die laatst is geïntroduceerd is ook heel handig om de inkoopfacturen in de administratie te krijgen. Het dashboard is ook recent heel fraai aangepast zodat je echt kunt spreken van een functioneel dashboard. Ga zo door!
  • Gebruikersgemak

Makkelijk boekhoudpakket voor met name de ZZP-er of kleine zelfstandige!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na de laatste update van het programma vind ik het niet prettig meer werken. Voor de update was het programma duidelijk en overzichtelijker dat is het nu niet meer
  • Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Gebruikersgemak

Goede overzichtelijke site en gebruikersgemak. Ik zou dit aan iedereen aanbevelen
  • Gebruikersgemak

Yoursminc is een zeer fijn programma, het werkt makkelijk en overzichtelijk. Ook de helpdesk is zeer professioneel en snel. Echt een aanrader!

Over Yoursminc

Filter op Taal