Zeer professioneel

Keurig bedrijf

Goede afspraken,mooi materiaal!

Super net en correct bedrijf , fijn om mee samen te werken , snel en accuraat

Niet verder zoeken als je een steenkorf nodig hebt die er ook na een paar jaar nog als nieuw en strak uitziet! Dick , Dordrecht

Gewoon snel en betrouwbaar..

Geen ingewikkelde bestelprocedures. Snel de juiste offerte en vlot geleverd, geheel volgens afspraak.

Vakwerk geleverd

Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat van mijn schanskorf en de communicatie met het bedrijf. Erg goed werk geleverd.

Ik ben goed geadviseerd en goed op de hoogte gehouden van de levering.....top.

Nacon neemt de tijd voor je en leggen goed uit hoe het een en ander werkt en gemaakt word. Een goede begeleiding en advies bij zelf plaatsen van de steenkorven. Goed te berijken en naar mijn mening eerlijk en oprecht.

Snelle service

Schanskorven, waren in 1 dag opmaat geknipt om ze zelf te kunnen verwerken! En we wilde grovere lava stenen , was dr niet , alleen was dr nog iets gereserveerd, eigenaar met die klant overlegd en konden we toch 5 ton kopen, top service

Uitstekende online afhandeling.

Bestelling makkelijk. Vragen werden voldoende snel beantwoord. Levering volgens afspraak. Alleen bij levering geen contact. Goederen stonden plotseling op de oprit.

Gewoon super

Alles conform afspraak. Verder: goede wijn ……,

Goede service en snelle levering

Bij het uitzoeken van de korven een goed advies en een ruim overzicht van de mogelijkheden in de showtuin, later een aantal vragen per telefoon gesteld over de plaatsing en vulling van de schanskorven ook toen zeer goed geholpen.

Snel, correct, hele goede materialen, zeer tevreden.

Gemakkelijk te bestellen. Correcte levering. Alles in orde. Zéér tevreden klant.

Levering, zoals afgesproken ! !

Materiaal is geleverd op de overeengekomen dag en tijd en conform de gemaakte afspraken. Enige minpunt is dat er bij aflevering het materiaal is weggezet, zonder aan te bellen of telefonisch contact

Goede communicatie, vriendelijk en vakkundig

Aantal verschillende offertes opgevraagd, alles werd duidelijk en snel gecommuniceerd. Plaatsing op locatie met vakkundige mensen! Zeker aan aanrader!

zeer goed en snelle en dirkte terug koppeling doen wat ze beloven

De levering op tijd geleverd volgens afspraak niet na hoeven bellen en direct terug mailen prefect jongens hier kan menig bedrijf nog van leren BEDANKT pim

Denken mee, leveren snel en goed

No nonsense bedrijf

Vlotte afhandeling

Geen problemen ondervonden tussen offerte aanvraag en levering, goed gedaan, dank daarvoor.

Optimale klantvriendelijkheid! Uitstekende prijs/kwaliteit!

Zeer toegankelijke website. Uitstekende / promote leverancier / klant interactie. Snelle en correcte levering.

korte lijnen voor technische informatie en overleg

Altijd makkelijk te bereiken voor overleg en meedenken in oplossingen. Fijne leverancier.

Vlugge en nette afhandeling

Correspondentie verloopt vlot en ze helpen je echt voor een oplossing te zoeken. Alleszins bedankt

Heel vriendelijk

Heel eerlijke prijzen en top service!

Snelle respons, duidelijke communicatie en afspraken. Top service en vooral eerlijk!

prima en zeer correct bedrijf die de afspraken 100 % nakomt

Zeer positief en correcte afhandeling

Ben zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering!

snel, duidelijk en goed

Snelle levering, duidelijke communicatie, mooi produkt

Geweldig bedrijf

Alles netjes op maat en geleverd op tijd Voor een nette prijs Alles volgens afspraak Echt een aanrader

Kooiweg 6 5306VT Brakel