prima uitkomst, duurde wel lang

Prima uitkomst, duurde wel lang

De kosten voor de gemeenschap van 522 euro wegen niet op tegen de bereikte besparing van 9,69

WOZ consultants heeft 522 euro gekregen van de gemeente voor de werkzaamheden. Ze hebben de woz waarde met 10.000 naar beneden gekregen hetgeen een korting van 9,69 oplevert. Dit betekent dat het 54 jaar duurt voordat deze kosten zijn goedgemaakt. De 522 euro die de gemeente heeft moeten vergoeden zijn tenslotte kosten die via de belastingen weer door ons zelf worden betaald. Dit schiet dus niet op.

Geachte heer van Roermund, De vastgestelde waarde was in dit geval niet heel veel te hoog maar door de gemeente toch aangepast. Het tegenstrijdige is dat hoe minder de waarde afwijkt hoe meer werk wij moeten doen om het aannemelijk te maken. De beloning is dus los van de verlaging. Ongeacht of een waarde 1.000 of 1.000.000 aangepast wordt, voor onze werkzaamheden maakt het niet heel veel uit. Ik snap evenwel dat het voor u raar voelt. Verder wil ik u graag wijzen op uw voordeel in de IB. Deze zal waarschijnlijk rond de 30 euro per jaar liggen en zal jaarlijks, met het verminderen van de hypotheekrente aftrek, alleen maar toenemen. Mvg, Jos Oosters

Fijn om dit aan specialisten over te laten

Ze zijn professioneel en volhardend!

Procedure goed verlopen zonder overbodige rompslomp.

woz consultants heeft de procedure met goed gevolg afgerond en naar mijn tevredenheid. Zelf heb ik daar nauwelijk inspanningen voor hoeven leveren.

Professionele werkwijze en duidelijke communicatie

Positieve ervaring: - duidelijke communicatie via internet - professionele afhandeling via internet (o.a. Signhost) Negatieve ervaring: - geen!

geweldig.

Een zeer goed mail contact.

Super verlopen

het duurt wel lang voor je een uitslag weet maar dat ligt volgens mij meer aan de gemeente

Zeer goed geholpen

Moeiteloos bezwaar kunnen maken tegen WOZ waarde via deze WOZ consultants. Aanrader!

Werkt goed en efficiënt. Kan wel communicatie verbeteren door berichten vanuit het perspectief van de klant te formuleren. Qua formulering en ook de timing: niet 3 berichten vlak achter elkaar sturen waarvan de laatste zegt: "wij sluiten ons dossier". Ook vervolgtrajekt: dus niet alleen "Uw WOZ-waarde is verlaagd" maar ook: Dat betekent voor U . . .

Klantvriendelijk en deskundig

Goede omschrijving in het verslag. Heel duidelijk.

Alles is keurig afgehandeld

Vakkundig te werk gegaan.

Vakkundig

Snelle reactie

jammer

hheeft helaas weinig opgeleverd

Prima!

Mijn probleem is telefonisch door de medewerker van WOZ- Consultants prima opgelost.

Alles keurig afgehandeld

Heel goed!

Goede begeleiding en behandeling van het indienen bezwaarschrift. Goede terugkoppeling ook! Verbeterpunt: Na akkoord bevinding door de Gemeente van het bezwaar, werd dossier meteen gesloten, zonder info van wat het gevolg dan is van de verlaging van WOZ waarde. Ik voelde me een beetje "lost" hierna en moest zelf op zoek naar "wat nu?". Verder zeer tevreden en ik zou deze WOZ consulent weer gebruiken als men de verbeterpunten in acht zou nemen,

Werken hard voor je zaak

Werken hard voor je zaak. Snelle reactie op mailtjes.

Transparant in communicatie en procedure met positief resultaat voor mij als cliënt!

Na het eerste contact en uitwisseling van gegevens, is WOZ-Consultants de procedure gestart en mij via de mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik ben heel blij met het behaalde resultaat!

Prima dienstverlening

Dossier uitstekend behandeld, prettig contact!

Doortastend en accuraat optreden met goede terugkoppeling naar de klant!!

zeer goed!!

Zeer behulpzaam

Ik meld een probleem die ik had met de site en binnen een halfuur werd ik gebeld en geholpen. Prima.

Prima service!

De service is prima, informatie ook goed alleen jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Maar dat ligt niet aan jullie waarschijnlijk. Het was de derde keer dat wij gebruikt maakten van jullie diensten en tot volle tevredenheid.

Ondanks de gekte op de huizenmarkt, goed gepresteerd.

Zoals boven beschreven, knap hoor.

Professioneel en correct.

De wijze van handelen van WOZ-consultants wekte veel vertrouwen. Professionele aanpak en goede terugkoppeling.

Accuraat en voortvarend!

Correcte aanpak!

Nieuwe Kade 16

6827AB Arnhem

Over WOZ-Consultants

WOZ-Consultants is succesvol uitgegroeid tot een landelijk opererend bedrijf dat gespecialiseerd is in het juist laten vaststellen van de WOZ-waarde voor zowel particulieren als bedrijven. Ons team bestaat uit juridisch medewerkers en taxateurs. In de afgelopen jaren hebben wij duizenden belastingplichtigen geholpen bij het verlagen van de WOZ-waarde.